FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef Kwaliteit het volgende:
heb ik sinds gistermiddag nog iets gemist?
SST'er Laura in tranen van onze redactiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)anen__.html?sn=prive
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, en dan doet ze die uifschuifbare kin nog maar een meter naar voren..
Ze zitten wel bovenop het nieuws bij de Televaag hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef MargrietV het volgende:
Zit Monique daar in haar galajurkje charmant te zijn.quote:
Al die promotie artikeltjes van de Telegrafkrant helpen vooralsnog niet echt om meer kijkers te genereren...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef MargrietV het volgende:
LOL doen we het toch nog ergens voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef Roguee het volgende:
![]()
Haha kan ivm werk geen streams kijken maar ga helemaal stuk hier om het commentaar
We doen het beter dan de bewonersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
LOL doen we het toch nog ergens voor
haha ongelooflijk dat ik dat allemaal heb gemist, dagen gebeurd er niks en dan ben ik eens een avondje wegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1
Lol, oh dat is zuur idd.... En nu is het weer business as usual.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:25 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
haha ongelooflijk dat ik dat allemaal heb gemist, dagen gebeurd er niks en dan ben ik eens een avondje weg...
Zal wel een kloppende balzak hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Darklight het volgende:
Is Alex nu verliefd op Joanna ofzo?
Daar irriteer ik me "fakking" aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat ister met die tandjes van Laura, TimeJumper?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me "fakking" aan![]()
![]()
Ze heeft zo'n onderprutlipje, dus als ze lacht lijkt net of dat bovengebitje naar beneden schuift.
Whahahaaaaaaen gapen kan ze ook goed
Ze mocht er niet te veel over zeggen geloof ik, ze kreeg tijd om alles op een rijtje te zetten en om te bedenken hoe het verder moet. Ik denk dat ze straks wel een keer naar achter mag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Sofia nog iets gezegd over gister, ze ging toch nadenken?
Kee, ga ik even op letten. Heerlijk dat collectief ergeren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me "fakking" aan![]()
![]()
Ze heeft zo'n onderprutlipje, dus als ze lacht lijkt net of dat bovengebitje naar beneden schuift.
Whahahaaaaaaen gapen kan ze ook goed
We kunnen er beter zelf gaan zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We doen het beter dan de bewoners.
Lol, hij is meer op zoek naar een bedwarmer heb ik het idee, kan me vergissen hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Darklight het volgende:
Is Alex nu verliefd op Joanna ofzo?
Ik moest lachen.quote:
waarschijnlijk heeft meer dan de helft dat hier ook geprobeerd maar het niet gehaaldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
We kunnen er beter zelf gaan zitten
Wij schakelen toch niet over he?quote:
hoe sip ben je dan, dat je dus blijkbaar niet interessanter bent dan de gemiddelde Secret Story bewoner hahahahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
![]()
![]()
[..]
waarschijnlijk heeft meer dan de helft dat hier ook geprobeerd maar het niet gehaald
Lekker mis! Ik vind het veel leuker om er commentaar op te hebben, kijk wel uit, geen zin om aapje in een kooi te spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
![]()
![]()
[..]
waarschijnlijk heeft meer dan de helft dat hier ook geprobeerd maar het niet gehaald
Nou net zo'n lijk op de bank zeg. Zij is de enigste die nog steeds hetzelfde zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef Enyma het volgende:
Bahh die arrogante frons van Laura irriteert me mateloos. Zij mag er echt wel uit donderdag. Wat n dooie.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
![]()
![]()
[..]
Zit jij al aan de booze ofzo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe sip ben je dan, dat je dus blijkbaar niet interessanter bent dan de gemiddelde Secret Story bewoner hahahahaha
Ik blijf bij stream 3quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wij schakelen toch niet over he?
Haha, leuk dit, eerst collectief op Cynthia en nu op Laura, who's next?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou net zo'n lijk op de bank zeg. Zij is de enigste die nog steeds hetzelfde zit.
Ik heet geen Sofia. Maar bedankt voor het aanbod.quote:
Zit jij nou jezelf te quoten? Hoe sip ben je danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe sip ben je dan, dat je dus blijkbaar niet interessanter bent dan de gemiddelde Secret Story bewoner hahahahaha
Over 3 maanden weer.quote:
Dan verdwijnt het enige wat nog een beetje spannend is ook nog uit huis. Lijkt me niet echt goed plan. De beste die we op dit moment kunnen missen is Aafke loopt totaal geen verhaallijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef Enyma het volgende:
Bahh die arrogante frons van Laura irriteert me mateloos. Zij mag er echt wel uit donderdag. Wat n dooie.
Dat ze niks zou doen. Zij doen wel wat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
Laura, Sofia en Sharon roddelen over Cynthia
Nee hihi, zij doen ook niksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ze niks zou doen. Zij doen wel wat?
Laura is spannend?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Dan verdwijnt het enige wat nog een beetje spannend is ook nog uit huis. Lijkt me niet echt goed plan. De beste die we op dit moment kunnen missen is Aafke loopt totaal geen verhaallijn.
Ik vind het helemaal geen spannende verhaallijn! Ik wil weten wat gaydo's echte geheim is..>Die fake romance boeit me niks en die wordt nog deze of volgende week geraden en dan gaan Laura en Gaydo allebei exit..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Dan verdwijnt het enige wat nog een beetje spannend is ook nog uit huis. Lijkt me niet echt goed plan. De beste die we op dit moment kunnen missen is Aafke loopt totaal geen verhaallijn.
Elke vrouw heeft natuurlijk ook koplampen en geen achterlichtjes...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef catwaezle het volgende:
Iemand zegt dat lang niet alle meiden topless zonnen.
Joanna: "Dat vind ik zo armoedig. Sta je te douchen met van die witte koplampen"
Heb ik gemist! Wie had welk commentaar op Aafke? (behalve ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laura is spannend?.
Ik krijg het idee dat Aafke er nog wel eens uit zou kunnen gaan ipv Cynthia. Komt steeds meer commentaar op haar.
Ik bedoelde hier op FOK.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ik gemist! Wie had welk commentaar op Aafke? (behalve ik)
Je gaat niet exit als een geheim geraden wordt hoor. De finale kan wel eens gaan tussen Laura en Guidoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen spannende verhaallijn! Ik wil weten wat gaydo's echte geheim is..>Die fake romance boeit me niks en die wordt nog deze of volgende week geraden en dan gaan Laura en Gaydo allebei exit..
Oh okeequote:
Ik weet dat je niet exit gaat bij het raden van je geheim. Maar je bent niks meer waard voor de andere spelers en daarom zie ik die 2 dan wel genomineerd staan en eruit gestemd door het publiekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Je gaat niet exit als een geheim geraden wordt hoor. De finale kan wel eens gaan tussen Laura en Guido
Tot nu toe is het het enige wat nog een beetje verhaal geeft. Laura is daar wel voor nodig dus die kan er nog niet uit. En wat gebeurd als deze verhaallijn stopt wat gaat Laura dan doen... kruipt ze weer terug naar Alex die dan inmiddels dik is met Joanna. Er zit echt nog wel verhaal in en dan hoeft de persoon op zich niet eens zo sprankelend te zijn. Ik zie overigens niet in waarom die twee eruit zouden gaan ze zijn op dit moment bij de populairste in het huis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen spannende verhaallijn! Ik wil weten wat gaydo's echte geheim is..>Die fake romance boeit me niks en die wordt nog deze of volgende week geraden en dan gaan Laura en Gaydo allebei exit..
Ik gok dat Laura en Guido behoorlijk favoriet zijn. We zullen zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:39 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet exit gaat bij het raden van je geheim. Maar je bent niks meer waard voor de andere spelers en daarom zie ik die 2 dan wel genomineerd staan en eruit gestemd door het publiek
Er zijn altijd meer genomineerd waar uit gekozen kan worden en het publiek stoort zich niet aan het wel of niet geheim hebben en ik neem aan als dit gekozen wordt dat ze beiden hun eigen geheim terug krijgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:39 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet exit gaat bij het raden van je geheim. Maar je bent niks meer waard voor de andere spelers en daarom zie ik die 2 dan wel genomineerd staan en eruit gestemd door het publiek
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:41 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie overigens niet in waarom die twee eruit zouden gaan ze zijn op dit moment bij de populairste in het huis.
Wel met blote tieten zonnen, maar normaal douchen ho maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef catwaezle het volgende:
Iemand zegt dat lang niet alle meiden topless zonnen.
Joanna: "Dat vind ik zo armoedig. Sta je te douchen met van die witte koplampen"
Ik denk dat haar verblijf in het huis met tientallen camera's even een uitzondering is. Dat ze daar ook echt niet topless gaat zonnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wel met blote tieten zonnen, maar normaal douchen ho maar
Nouquote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:46 schreef catwaezle het volgende:
Joanna: "Mannen moeten sporten"
Philip: "Vrouwen moeten schoonmaken"
Joanna knikt.
Echtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef Roguee het volgende:
Joanna stemt er mee in dat 'vrouwen moeten schoonmaken'Wat een dozige doos, en dat met pas 24 jaar. Ze klinkt als een verstokte huisvrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |