NP.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Boobman het volgende:
[..]
kahaarin je bent de goeiste, thanx & kiss
Hmmm? DM niet gehad?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef Boobman het volgende:
[..]
doetnie
boehoehoe
moet ik nu gaan doen alsof ik een sociaal leven heb?
nee toch?
Lekker straks met bloed in je bikinibroek onder de douchequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
Joanna slikt de pil op dit moment niet. "Ik zit hier toch 3 maanden."
de middag?quote:
Zou ook wel gestreken willen wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard denkt nog steeds na over het 'verf' en bij wie dat dan past.
Misschien is Servio wel een beroemde kunstschilder![]()
en nu ga ik echt strijken
Haar vader was vreemdgegaan toen ze 3 maanden oud was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef robmmad16 het volgende:
Joanna: "..... dan stop je toch je leuter niet in een andere kut!"
Sorry? Ik mis iets geloof ik...![]()
hoe kreeg ze dat MEE? dede ze ut op de comode?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Haar vader was vreemdgegaan toen ze 3 maanden oud was.
Ik heb je nu al 2 keer een Direct Message gestuurd, die kleine berichtjes rechtsonder, die zo ineens opploppen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Boobman het volgende:
[..]
de middag?
de mosterdsoep?
de maanzaadbol?
de minicroissant?
de m?
dm?
goh nu lijk ik evenzo dom blondje als jooooooooo-jank-anne
Lol, de suggesties worden steeds wonderlijker, straks is er nog iemand astronout oid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Karim denkt dat Maik in een erotisch restaurant werkt...
En tegen d'r been aanplassen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef beaverhausen het volgende:
Monique heeft het over plakkerige lipjes.
Dat is ook een logisch gevolg van plakkerige lipjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En tegen d'r been aanplassen...
Ja, en dan doet ze die uifschuifbare kin nog maar een meter naar voren..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef TimeJumper het volgende:
Die vieze Aafke zit steeds aan haar puisten op haar kin te pulken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, en dan doet ze die uifschuifbare kin nog maar een meter naar voren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |