Ze heeft ook al de namen van haar kinderen en de sites laten registreren ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
Joanna heeft al een kinderkamer uitgezocht?
is ze zwanger het huis ingegaaan ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
ja, en als ze moeder wordt dan wil ze wel het mooiste kopen dat er is, dat is ook het belangrijkste, de uiterlijkheden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Boobman het volgende:
goeiesmiddags liebe leute
iets gemist?
kunnen we weer striempjes kijke?
Wow, dat gaat wel heel erg ver!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze heeft ook al de namen van haar kinderen en de sites laten registreren ofzo..
Sorry, ben helemaal maal murw door het fakking gezeik van Joanna. Hoi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef Boobman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oi
allo
joehoeoeoeoeoeoeoeoe
contact
grinz
Nee dat dacht Alex.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:01 schreef Patch het volgende:
Guido moest bij het aanmelden op een formulier invullen wie hij na de show nog graag terug wil zien??? Alex gokte dat Guido dan Laura ingevuld zou hebben.
Dus ze kennen elkaar echt wel van voor de show lijkt me.
Helleuh! Ja streamen kan: http://www.spixtv.nl/quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef Boobman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oi
allo
joehoeoeoeoeoeoeoeoe
contact
grinz
Ik ben niet de enige dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sorry, ben helemaal maal murw door het fakking gezeik van Joanna. Hoi.
Als dat zo zou zijn, was het nog niet eens zo raar. Maar nee, ze is niet zwanger en vriendlief wil er pas op zijn vroegst over een jaar of 4 aan beginnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is ze zwanger het huis ingegaaan ?
hey,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sorry, ben helemaal maal murw door het fakking gezeik van Joanna. Hoi.
ik weet niet of je wat gemist hebt op de striempjes ik ben ook pas 10 minuten striempje aaan kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Boobman het volgende:
goeiesmiddags liebe leute
iets gemist?
kunnen we weer striempjes kijke?
ja, dat dacht Alex.quote:
Ik verhuisde net meteen met je mee toen je naar een andere stream gingquote:
kahaarin je bent de goeiste, thanx & kissquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Helleuh! Ja streamen kan: http://www.spixtv.nl/
Wat hebben we het dan nog lang volgehouden! Ik zeg hulde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik verhuisde net meteen met je mee toen je naar een andere stream ging
doetniequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Boobman het volgende:
[..]
kahaarin je bent de goeiste, thanx & kiss
Dat ruikt Stevie Wonder nog.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef superkokje het volgende:
De bewoners hebben het ook gezien, aafke is geil
'Een geile troela' volgens slet-van-het-huis Laura.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef superkokje het volgende:
De bewoners hebben het ook gezien, aafke is geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |