Ja sinds ze die missverkiezing heeft gewonnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef Mylene het volgende:
Sharon doet wel leuk mee. Die is wel opgebloeid.
Dat is heel weinig voor een goed lopende RLS. Ik weet niet hoeveel kijkers er via internet zijn maar er is ruimte voor verbetering zeg maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
Is dat veel? ben niet zo thuis in de kijkcijfers
Ik ook. Alleen al daarom hoop ik het ook. Om de gezichten van de andere dames te zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef beaverhausen het volgende:
Ik lach me dood als Aafke straks naar huis moet.
Ze hadden gerekend op 400.000 tot 500.000 volgens mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
Is dat veel? ben niet zo thuis in de kijkcijfers
me tooquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef beaverhausen het volgende:
Ik lach me dood als Aafke straks naar huis moet.
Lol, Alex richt zijn pijlen nu op Joanna? Hij heeft wat met "bezette" vrouwen blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Alex wil een kussengevecht met Joanna, maar zij wil het niet en wil met schoonmaakmiddel spuiten
Ja zeg moet ik me nou fakking verdedigen voor mijn t-shirtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:46 schreef Green1 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is joanna d'r shirt 10 maten te groot?...
Hup, arbeiden jij!quote:
Ga jij eens effe heul snel aan het werk.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
Tot later man, ik moet weer arbeiten.
Lol, Truus de mier heeft het te druk met poetsen, Tutututut.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Cynthia is d'r haar aan het stylen.. Joanna; 'Daar heb ik echt geen tijd voor.'
+132quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:49 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna: "Heb jij een videorecorder? HAHAHAHAHAHAHA"
Gelukkig veroordeel je zelf niemand he meid?.
Heel goed, Alex moet het zelf maar gaan vragen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef Mylene het volgende:
De aap komt uit de mouw, Alex wil weten of Laura nog iets heeft gezegd. Joanna zei dat ze zich er niet mee bemoeid.
dan pakken we toch een paar kettingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex doet een kussengevecht met Joanna... Joanna houdt er niet van om met zachte voorwerpen te slaan of geslagen te worden.. 'daar voel ik niks van '
Dat is niet eens meer noemenswaardig. Dat is een feit.quote:
Hmm, weinig verschil denk ik, komt evenveel uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
Batterij! Vervang Cynthia!
Of was het toch andersom?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef Tamaartje het volgende:
Alex wil jij kinderen?
Ja tuurlijk wil ik kinderen!
Wanneer dan?
Als ik Paris Hilton ben tegen gekomen
Wat een dom wijf is het tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna: "Jij kijkt films. Dat is fakking irritant".
Ze heeft ook al de namen van haar kinderen en de sites laten registreren ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
Joanna heeft al een kinderkamer uitgezocht?
is ze zwanger het huis ingegaaan ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
ja, en als ze moeder wordt dan wil ze wel het mooiste kopen dat er is, dat is ook het belangrijkste, de uiterlijkheden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Boobman het volgende:
goeiesmiddags liebe leute
iets gemist?
kunnen we weer striempjes kijke?
Wow, dat gaat wel heel erg ver!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze heeft ook al de namen van haar kinderen en de sites laten registreren ofzo..
Sorry, ben helemaal maal murw door het fakking gezeik van Joanna. Hoi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef Boobman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oi
allo
joehoeoeoeoeoeoeoeoe
contact
grinz
Nee dat dacht Alex.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:01 schreef Patch het volgende:
Guido moest bij het aanmelden op een formulier invullen wie hij na de show nog graag terug wil zien??? Alex gokte dat Guido dan Laura ingevuld zou hebben.
Dus ze kennen elkaar echt wel van voor de show lijkt me.
Helleuh! Ja streamen kan: http://www.spixtv.nl/quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef Boobman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oi
allo
joehoeoeoeoeoeoeoeoe
contact
grinz
Ik ben niet de enige dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sorry, ben helemaal maal murw door het fakking gezeik van Joanna. Hoi.
Als dat zo zou zijn, was het nog niet eens zo raar. Maar nee, ze is niet zwanger en vriendlief wil er pas op zijn vroegst over een jaar of 4 aan beginnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is ze zwanger het huis ingegaaan ?
hey,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sorry, ben helemaal maal murw door het fakking gezeik van Joanna. Hoi.
ik weet niet of je wat gemist hebt op de striempjes ik ben ook pas 10 minuten striempje aaan kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Boobman het volgende:
goeiesmiddags liebe leute
iets gemist?
kunnen we weer striempjes kijke?
ja, dat dacht Alex.quote:
Ik verhuisde net meteen met je mee toen je naar een andere stream gingquote:
kahaarin je bent de goeiste, thanx & kissquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Helleuh! Ja streamen kan: http://www.spixtv.nl/
Wat hebben we het dan nog lang volgehouden! Ik zeg hulde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik verhuisde net meteen met je mee toen je naar een andere stream ging
doetniequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Boobman het volgende:
[..]
kahaarin je bent de goeiste, thanx & kiss
Dat ruikt Stevie Wonder nog.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef superkokje het volgende:
De bewoners hebben het ook gezien, aafke is geil
'Een geile troela' volgens slet-van-het-huis Laura.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef superkokje het volgende:
De bewoners hebben het ook gezien, aafke is geil
NP.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef Boobman het volgende:
[..]
kahaarin je bent de goeiste, thanx & kiss
Hmmm? DM niet gehad?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef Boobman het volgende:
[..]
doetnie
boehoehoe
moet ik nu gaan doen alsof ik een sociaal leven heb?
nee toch?
Lekker straks met bloed in je bikinibroek onder de douchequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
Joanna slikt de pil op dit moment niet. "Ik zit hier toch 3 maanden."
de middag?quote:
Zou ook wel gestreken willen wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard denkt nog steeds na over het 'verf' en bij wie dat dan past.
Misschien is Servio wel een beroemde kunstschilder![]()
en nu ga ik echt strijken
Haar vader was vreemdgegaan toen ze 3 maanden oud was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef robmmad16 het volgende:
Joanna: "..... dan stop je toch je leuter niet in een andere kut!"
Sorry? Ik mis iets geloof ik...![]()
hoe kreeg ze dat MEE? dede ze ut op de comode?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Haar vader was vreemdgegaan toen ze 3 maanden oud was.
Ik heb je nu al 2 keer een Direct Message gestuurd, die kleine berichtjes rechtsonder, die zo ineens opploppen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Boobman het volgende:
[..]
de middag?
de mosterdsoep?
de maanzaadbol?
de minicroissant?
de m?
dm?
goh nu lijk ik evenzo dom blondje als jooooooooo-jank-anne
Lol, de suggesties worden steeds wonderlijker, straks is er nog iemand astronout oid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Karim denkt dat Maik in een erotisch restaurant werkt...
En tegen d'r been aanplassen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef beaverhausen het volgende:
Monique heeft het over plakkerige lipjes.
Dat is ook een logisch gevolg van plakkerige lipjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En tegen d'r been aanplassen...
Ja, en dan doet ze die uifschuifbare kin nog maar een meter naar voren..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef TimeJumper het volgende:
Die vieze Aafke zit steeds aan haar puisten op haar kin te pulken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, en dan doet ze die uifschuifbare kin nog maar een meter naar voren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |