Ja sinds ze die missverkiezing heeft gewonnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef Mylene het volgende:
Sharon doet wel leuk mee. Die is wel opgebloeid.
Dat is heel weinig voor een goed lopende RLS. Ik weet niet hoeveel kijkers er via internet zijn maar er is ruimte voor verbetering zeg maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
Is dat veel? ben niet zo thuis in de kijkcijfers
Ik ook. Alleen al daarom hoop ik het ook. Om de gezichten van de andere dames te zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef beaverhausen het volgende:
Ik lach me dood als Aafke straks naar huis moet.
Ze hadden gerekend op 400.000 tot 500.000 volgens mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
Is dat veel? ben niet zo thuis in de kijkcijfers
me tooquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef beaverhausen het volgende:
Ik lach me dood als Aafke straks naar huis moet.
Lol, Alex richt zijn pijlen nu op Joanna? Hij heeft wat met "bezette" vrouwen blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Alex wil een kussengevecht met Joanna, maar zij wil het niet en wil met schoonmaakmiddel spuiten
Ja zeg moet ik me nou fakking verdedigen voor mijn t-shirtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:46 schreef Green1 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is joanna d'r shirt 10 maten te groot?...
Hup, arbeiden jij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |