FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke moet als ze donderdag weggaat als eerste bij die kliniek van Ma-Johanna een meter van d'r kin laten afschaven.
Ik heb wat moeite met dat 'langzaam'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef Darklight het volgende:
Het gitaartje gaat langzaam maar zeker kapot
Er kwam maar niks, dus dacht laat ik het maar doen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Die van mij was een paar seconden later: [COS #122] The day after, gaat Sofie of niet?
haha, 1 snaar is al bijna kapot, dus mss stopt dat gepingel nuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met dat 'langzaam'
Klopt, Mylene had lapo, na een paar minuten hadden we hetzelfde idee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Er kwam maar niks, dus dacht laat ik het maar doen!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
gaat gitaartje bijna kapot?![]()
*zwengelt streams aan *
Ja ik durfde niet, want ik ben telkens net te laatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Er kwam maar niks, dus dacht laat ik het maar doen!
darkroom is voor anaal "ridders" hihiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef Tamaartje het volgende:
Philip praat met Alex over Alex's geheim. Hij weet natuurlijk dat hij dichtbij zit, maar weet niet meer. Philip gaat de anderen waarschijnlijk op een ander spoor brengen. Hij zegt ook tegen Alex dat de rest allemaal denkt dat hij een beetje wereldvreemd is. Omdat hij niet wist wat een darkroom was wie Ron Jeremy was. Alex vind het goed gespeeld van zichzelf
En Maik zijn ooglid laten liften, die ziet er altijd uit of ie te vast geslapen heeft!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als ze dan gelijk Laura meeneemt, kan die gelijk haar bovenlip bijspuiten zodat die bij haar onderlip past.
En die mannelijke trekken in haar gezicht bijschaven
Lol, dat was al even zo maar dat had Guido niet door.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Guido zegt dat hij een nieuwe vijand heeft gemaakt, namelijk Alex omdat die door Laura is afgewezen en zich daardoor gefrustreerd voelt. Alex die nu al zijn pijlen op Guido zal richten.
Ja naar mannetje die alexquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Guido zegt dat hij een nieuwe vijand heeft gemaakt, namelijk Alex omdat die door Laura is afgewezen en zich daardoor gefrustreerd voelt. Alex die nu al zijn pijlen op Guido zal richten.
Ik zou me niet druk maken met Alex als vijand. Hij moet eerder oppassen met Gerhard en Servio denk ik!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Ik zie nog steeds geen 'narigheid' bij Alex.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja naar mannetje die alexTotaal niet mijn type. Go Guido
Ow ik vind hem een gladde gluiperd op zn allstarretjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen 'narigheid' bij Alex.
Gisteravond met gerard en karim letterlijk het geheim van guido en laura besprokenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:22 schreef Darklight het volgende:
Alex vermoed dat er een stelletje in het huis zit, of familie
Maar dat mag, alleen ik zie dat niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ow ik vind hem een gladde gluiperd op zn allstarretjes.
Hehehe last van een roze brilletje ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dat mag, alleen ik zie dat niet.
Daar zou hij wel gelijk in kunnen krijgen. Hij is ook al een tijdje de vrouwen voor zich aan het winnen. Waarschijnlijk druk doende om Alex genomineerd te krijgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Grappig terwijl een emmertje water erover niet zoveel werk is als al dat gelul eroverquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:24 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Joanna is boos omdat ze de stront niet opruimen buiten.
Iedereen praat erover maar niemand ruimt het op
Ik ga brilloos door het leven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
Hehehe last van een roze brilletje ?
En een rietjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:26 schreef Green1 het volgende:
Als Joanna jarig is, zou ik een haar een grote fles formaldehyde met een strik eromheen geven
quote:
Wat ik al eerder voorstelde: die andere snaren strak om z'n snikkel binden en die gitaar over z'n hoofd trekken als hij nog één keer op dat kreng begint te tokkelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
haha, 1 snaar is al bijna kapot, dus mss stopt dat gepingel nu
Ik vind dat die kerels inderdaad ook wel eens wat meer mogen doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
Joanna is pissed off omdat iedereen weet dat er stront ligt, maar niemand ruimt het op, dus doet zij het nu met veel bombarie en gemopper:
[ afbeelding ]
Dat je een roze brilletje op hebt of dat alex een eikel is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga brilloos door het leven.![]()
Was en ben benieuwd waarom je dat vindt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat je een roze brilletje op hebt of dat alex een eikel is?
Yuck!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard smeert het ook nog even op zijn gezicht![]()
[ afbeelding ]
Dat laatste natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat je een roze brilletje op hebt of dat alex een eikel is?
Aggut, is het weer 'tv aan het maken'?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard smeert het ook nog even op zijn gezicht![]()
[ afbeelding ]
Sorry, helemaal vergeten. Ik post soms ook door het slotje heen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, Mylene had lapo, na een paar minuten hadden we hetzelfde idee.Jij was letterlijk 20 sec sneller.
Wil wel even aan een collega vragen of ie een hondenhalsband om wil doen hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Moet jij je vrouw niet even uitlaten ofzo?.
Ze mag los lopen?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wil wel even aan een collega vragen of ie een hondenhalsband om wil doen hoor
Vrouwlief is op haar eigenwerk.
De zoon van Herman heet Marcel.quote:
+1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ow ik vind hem een gladde gluiperd op zn allstarretjes.
Oh maakt niet uit, het was geen kritiek, als iemand niet ziet dat hij/zij lapo heeft dan is er vaak een dubbele even later.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Sorry, helemaal vergeten. Ik post soms ook door het slotje heen.
Een paar emmers water doen de job ook, hoeft er niemand op zn knieen (om te poetsen)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze krijgt nog mensen mee ook met dat achterlijke schoonmaakgedoe.
Is er geen bezem is huis? Beetje met een 'nagelborsteltje' elk steentje oppoetsen
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
Een paar emmers water doen de job ook, hoeft er niemand op zn knieen (om te poetsen)
Vertel jij dat Joanna even?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
Een paar emmers water doen de job ook, hoeft er niemand op zn knieen (om te poetsen)
Joanna is te eigenwijs om goed advies van me te aanvaardenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vertel jij dat Joanna even?
Die rust niet voordat elk steentje in de Dettol heeft geweekt..
Joanna eigenwijs? Zit je haar nu fakking te veroordelen?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
Joanna is te eigenwijs om goed advies van me te aanvaarden
Kijk daar zit ze weer met dat schaapachtig lachje.quote:
Ja, en dat ze dan anderen raar/vies aankijkt als die niet zo obsessief bezig zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Copycat het volgende:
Ik kan sowieso niet goed tegen mensen die zo neurotisch bezig zijn met schoonmaken. En daar dan ook constant over lopen te klagen. Dat Joanna graag een poetsmiep uithangt is haar goed recht, maar die huishoudhobby deelt niet iedereen.
JA maar dat is best wel een toffe dame. Beetje de kat uit de boom gekeken denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef Mylene het volgende:
Sharon doet wel leuk mee. Die is wel opgebloeid.
Voor iedereen. Dat de kijkcijfers shit zijn.quote:
Neeeee dat zou ik niet durven, alleen even een vlugge observatie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Joanna eigenwijs? Zit je haar nu fakking te veroordelen?!.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor iedereen. Dat de kijkcijfers shit zijn.
Aafke is gewoon zo geil als boter. Die zit al de hele week aan iedereen te friemelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Aafke zat buiten tegen Philip en Alex te verkondigen hoe irritant ze het vond dat de redactie haar biseksualiteit wilde benadrukken a bij de introductie. Maar nu, is ze heel opzichtig Sofia aan het aaien en friemelen. Dat heeft vast niets van doen met een nominatie ofzo![]()
[ afbeelding ]
[..]
En dat vind ik weer een kip zonder kop...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef toxikon het volgende:
[..]
JA maar dat is best wel een toffe dame. Beetje de kat uit de boom gekeken denk ik.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aafke is gewoon zo geil als boter. Die zit al de hele week aan iedereen te friemelen..
Op deze manier had ik het nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aafke is gewoon zo geil als boter. Die zit al de hele week aan iedereen te friemelen..
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat vind ik weer een kip zonder kop...
Maar..maar... heel Nederland staat straks op Schiphol als ze terug komen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, plus dat alle mannenbladen in de rij gaan staanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar..maar... heel Nederland staat straks op Schiphol als ze terug komen!.
Hé chear up, tis moar een spellekequote:
Ahhhhhhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé chear up, tis moar een spelleke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |