Ik vind dat die kerels inderdaad ook wel eens wat meer mogen doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
Joanna is pissed off omdat iedereen weet dat er stront ligt, maar niemand ruimt het op, dus doet zij het nu met veel bombarie en gemopper:
[ afbeelding ]
Dat je een roze brilletje op hebt of dat alex een eikel is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga brilloos door het leven.![]()
Was en ben benieuwd waarom je dat vindt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat je een roze brilletje op hebt of dat alex een eikel is?
Yuck!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard smeert het ook nog even op zijn gezicht![]()
[ afbeelding ]
Dat laatste natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat je een roze brilletje op hebt of dat alex een eikel is?
Aggut, is het weer 'tv aan het maken'?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard smeert het ook nog even op zijn gezicht![]()
[ afbeelding ]
Sorry, helemaal vergeten. Ik post soms ook door het slotje heen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, Mylene had lapo, na een paar minuten hadden we hetzelfde idee.Jij was letterlijk 20 sec sneller.
Wil wel even aan een collega vragen of ie een hondenhalsband om wil doen hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Moet jij je vrouw niet even uitlaten ofzo?.
Ze mag los lopen?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wil wel even aan een collega vragen of ie een hondenhalsband om wil doen hoor
Vrouwlief is op haar eigenwerk.
De zoon van Herman heet Marcel.quote:
+1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ow ik vind hem een gladde gluiperd op zn allstarretjes.
Oh maakt niet uit, het was geen kritiek, als iemand niet ziet dat hij/zij lapo heeft dan is er vaak een dubbele even later.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Sorry, helemaal vergeten. Ik post soms ook door het slotje heen.
Een paar emmers water doen de job ook, hoeft er niemand op zn knieen (om te poetsen)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze krijgt nog mensen mee ook met dat achterlijke schoonmaakgedoe.
Is er geen bezem is huis? Beetje met een 'nagelborsteltje' elk steentje oppoetsen
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
Een paar emmers water doen de job ook, hoeft er niemand op zn knieen (om te poetsen)
Vertel jij dat Joanna even?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
Een paar emmers water doen de job ook, hoeft er niemand op zn knieen (om te poetsen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |