Zal wel een kloppende balzak hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Darklight het volgende:
Is Alex nu verliefd op Joanna ofzo?
Daar irriteer ik me "fakking" aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat ister met die tandjes van Laura, TimeJumper?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me "fakking" aan![]()
![]()
Ze heeft zo'n onderprutlipje, dus als ze lacht lijkt net of dat bovengebitje naar beneden schuift.
Whahahaaaaaaen gapen kan ze ook goed
Ze mocht er niet te veel over zeggen geloof ik, ze kreeg tijd om alles op een rijtje te zetten en om te bedenken hoe het verder moet. Ik denk dat ze straks wel een keer naar achter mag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Sofia nog iets gezegd over gister, ze ging toch nadenken?
Kee, ga ik even op letten. Heerlijk dat collectief ergeren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me "fakking" aan![]()
![]()
Ze heeft zo'n onderprutlipje, dus als ze lacht lijkt net of dat bovengebitje naar beneden schuift.
Whahahaaaaaaen gapen kan ze ook goed
We kunnen er beter zelf gaan zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We doen het beter dan de bewoners.
Lol, hij is meer op zoek naar een bedwarmer heb ik het idee, kan me vergissen hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Darklight het volgende:
Is Alex nu verliefd op Joanna ofzo?
Ik moest lachen.quote:
waarschijnlijk heeft meer dan de helft dat hier ook geprobeerd maar het niet gehaaldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
We kunnen er beter zelf gaan zitten
Wij schakelen toch niet over he?quote:
hoe sip ben je dan, dat je dus blijkbaar niet interessanter bent dan de gemiddelde Secret Story bewoner hahahahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
![]()
![]()
[..]
waarschijnlijk heeft meer dan de helft dat hier ook geprobeerd maar het niet gehaald
Lekker mis! Ik vind het veel leuker om er commentaar op te hebben, kijk wel uit, geen zin om aapje in een kooi te spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
![]()
![]()
[..]
waarschijnlijk heeft meer dan de helft dat hier ook geprobeerd maar het niet gehaald
Nou net zo'n lijk op de bank zeg. Zij is de enigste die nog steeds hetzelfde zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef Enyma het volgende:
Bahh die arrogante frons van Laura irriteert me mateloos. Zij mag er echt wel uit donderdag. Wat n dooie.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
![]()
![]()
[..]
Zit jij al aan de booze ofzo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe sip ben je dan, dat je dus blijkbaar niet interessanter bent dan de gemiddelde Secret Story bewoner hahahahaha
Ik blijf bij stream 3quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wij schakelen toch niet over he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |