Haha, leuk dit, eerst collectief op Cynthia en nu op Laura, who's next?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou net zo'n lijk op de bank zeg. Zij is de enigste die nog steeds hetzelfde zit.
Ik heet geen Sofia. Maar bedankt voor het aanbod.quote:
Zit jij nou jezelf te quoten? Hoe sip ben je danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe sip ben je dan, dat je dus blijkbaar niet interessanter bent dan de gemiddelde Secret Story bewoner hahahahaha
Over 3 maanden weer.quote:
Dan verdwijnt het enige wat nog een beetje spannend is ook nog uit huis. Lijkt me niet echt goed plan. De beste die we op dit moment kunnen missen is Aafke loopt totaal geen verhaallijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef Enyma het volgende:
Bahh die arrogante frons van Laura irriteert me mateloos. Zij mag er echt wel uit donderdag. Wat n dooie.
Dat ze niks zou doen. Zij doen wel wat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
Laura, Sofia en Sharon roddelen over Cynthia
Nee hihi, zij doen ook niksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ze niks zou doen. Zij doen wel wat?
Laura is spannend?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Dan verdwijnt het enige wat nog een beetje spannend is ook nog uit huis. Lijkt me niet echt goed plan. De beste die we op dit moment kunnen missen is Aafke loopt totaal geen verhaallijn.
Ik vind het helemaal geen spannende verhaallijn! Ik wil weten wat gaydo's echte geheim is..>Die fake romance boeit me niks en die wordt nog deze of volgende week geraden en dan gaan Laura en Gaydo allebei exit..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Dan verdwijnt het enige wat nog een beetje spannend is ook nog uit huis. Lijkt me niet echt goed plan. De beste die we op dit moment kunnen missen is Aafke loopt totaal geen verhaallijn.
Elke vrouw heeft natuurlijk ook koplampen en geen achterlichtjes...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef catwaezle het volgende:
Iemand zegt dat lang niet alle meiden topless zonnen.
Joanna: "Dat vind ik zo armoedig. Sta je te douchen met van die witte koplampen"
Heb ik gemist! Wie had welk commentaar op Aafke? (behalve ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laura is spannend?.
Ik krijg het idee dat Aafke er nog wel eens uit zou kunnen gaan ipv Cynthia. Komt steeds meer commentaar op haar.
Ik bedoelde hier op FOK.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ik gemist! Wie had welk commentaar op Aafke? (behalve ik)
Je gaat niet exit als een geheim geraden wordt hoor. De finale kan wel eens gaan tussen Laura en Guidoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen spannende verhaallijn! Ik wil weten wat gaydo's echte geheim is..>Die fake romance boeit me niks en die wordt nog deze of volgende week geraden en dan gaan Laura en Gaydo allebei exit..
Oh okeequote:
Ik weet dat je niet exit gaat bij het raden van je geheim. Maar je bent niks meer waard voor de andere spelers en daarom zie ik die 2 dan wel genomineerd staan en eruit gestemd door het publiekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Je gaat niet exit als een geheim geraden wordt hoor. De finale kan wel eens gaan tussen Laura en Guido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |