Schrijf het opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 05:34 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
ik zei toch dat mijn slaap niet lijdde onder al het gezeik, guess what![]()
Straks contract onderhandeling en ik heb best wel wat eisenEn dan zit ik dus alle scenario's in mijn hoofd uit te denken en hoe ik die moet ombuigen etc.
/brain overload.
@ Uniek: -7 is koud!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Psst aurum, voordat Vik wakker is, het is 'leed' niet 'lijdde'. En veel succes natuurlijk!!
Wat is het koud zeg! Ik heb m'n eerste zweetnacht van deze week er weer op zitten. Hm, en dat na m'n 1e werkdag.
.
Is hij er nu wel helemaal uit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:47 schreef Chicolate het volgende:
Succes Aurum!
Nou, even gecontroleerd op de weegschaal, ik ben 1.5kg kwijt in 4 dagen. En nu heb ik buikpijn, geen idee of dat bij de antibiotica hoort of omdat het de eerste dag was dat ik weer wat at.
Hoe bedoel je helemaal? Hij kan er niet half uitquote:
shit je was me voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Psst aurum, voordat Vik wakker is, het is 'leed' niet 'lijdde'. En veel succes natuurlijk!!
Wat is het koud zeg! Ik heb m'n eerste zweetnacht van deze week er weer op zitten. Hm, en dat na m'n 1e werkdag.
.
idem!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen pm van swietje. Ik wil nog wel even kwijt dat ik echt grote bewondering heb voor hoe je met de hele situatie omgaat, want het lijkt me ontzettend frustrerend om zo afhankelijk te zijn van anderen
.
^^ eens met de viking.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen pm van swietje. Ik wil nog wel even kwijt dat ik echt grote bewondering heb voor hoe je met de hele situatie omgaat, want het lijkt me ontzettend frustrerend om zo afhankelijk te zijn van anderen
.
\quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:39 schreef Viking84 het volgende:
Houd op met brr het is koud, want ik moet zo naar de winkel.
Jippie!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Duvel! Er is hier de 26e een modeltreinenbeurs!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben allang blij dat 'ie geen echte treinen spaart.
Past dat niet op het balkon dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ff door m'n budget heen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
nou Duvel, dump XM gezellig bij ons en ga zelf lekker modeltreinen spotten!
Heb ik gedaan, maar tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schrijf het op
Puntsgewijs en per scenario, dat geeft wellicht wat rust.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Een retourtje Nijmegen wel (of het nu met de auto is of met de trein)quote:
Bij ons kwam het ook standaard een paar dagen te laat met een excuusmail erbijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:32 schreef Ml-etje het volgende:
Grrmmppff Werkgevers die niet op tijd het salaris uitbetalenje zal op zwart zaad zitten
Bij mijn Mr is het iedere maand bal. Vorige maand had hij wegens salariswijziging die niet doorgevoerd was (waarop ze gewoon maar even alleen een X-bedrag uitbetaalden) een historisch laag salaris. Echt als je ervan moet leven dan kan dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij ons kwam het ook standaard een paar dagen te laat met een excuusmail erbij(ook geen goed teken, uiteraard)
Waar is je warme etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Musical gisteren was echt vet
Lijstje gisteren:
O:bretzel, yoghurt met honing/granola (100 ml ofzo)
L: 200 gr salade (feta/tomaat/komkommer
T: kwart baguette roomkaas/groente
D: 50 gr chips, bakje kelloggs special k
Dat vraagt natuurlijk om een fotoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Perruche het volgende:
En ik heb een mooie jurk bij Mango gekocht!
zwart, dikke stof en je ziet mn buikje niet
Geen tijd, van werk direct naar de musicalquote:
Als ik vanavond voor 11 uur thuis ben maak ik er wel 1!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om een foto.
lekker he! hier verkopen ze ze bij een soort take away toko, al zijn ze niet zo lekker als in Dld...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:52 schreef Rituals het volgende:
Ik heb zin in een bretzel. Jammer dat ze die hier niet verkopen.
Heerlijk! Vorig jaar heb ik serieus maandenlang zin gehad in een bretzelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
lekker he! hier verkopen ze ze bij een soort take away toko, al zijn ze niet zo lekker als in Dld...
Vooral als ze met loog (ofzo?) zijn gemaakt...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heerlijk! Vorig jaar heb ik serieus maandenlang zin gehad in een bretzel. Gelukkig ging ik in de zomer naar Berlijn
.
Strafpuntenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Geen tijd, van werk direct naar de musical![]()
Oh er moet nog wel 250 gr fruitsalade bij
Als ik in Londen ben eet ik over het algemeen niet zo gezond geloof ik
Ehh dat is voor ons niet leuk hoor als er niks gezegd wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh
1e week sporten met supplementen, ben benieuwd...
Die multivitaminetablet is wel erg lomp maar de shake's zijn lekker![]()
Frustrerend Swietje, maar gaat je wel lukken alles te plannen!!
Ml-etje is dus ook al zo'n mooie meid/vrouw...
Normaal zou ik bij zo'n groep dames te verlegen zijn om ook maar iets te zeggen
Lijstje om on-topic te houden:
O: 2 boterhammen met rosbief + shake
T: appel en 1/2 paprika
T: tuinkruidenbouillon en boterham met paprika en kipfilet
L: 2 boterhammen met paprika, kalkoenfilet en zalm
T: boterham met peer en kipfilet
T: forelfilet
T: shake
S: 45min. kracht / 45min. cardio
T: shake
D: spinazie met ei en een rundervink
T: cashews
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:52 schreef Rituals het volgende:
Ik heb zin in een bretzel. Jammer dat ze die hier niet verkopen.
Als je snel bent in het vorige topicquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:12 schreef Perruche het volgende:
Foto van MI? PM![]()
En ja strafpunten I know, ik ga zeker weer sporten bij terugkomst in NL keeeeej? (wil 2x per week, wanneer mijn vriendje in de avond weg is, gaan sporten. En dan bij een fitness, dan kan ik eerst keihard ijzer tillen () en dan nog yoga of pilates ofzo doen.
Dames onder elkaar praten al genoeg, alhoewel volgens loveli's linkje van gisteren zijn mannen ergerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Strafpunten
[..]
Ehh dat is voor ons niet leuk hoor als er niks gezegd wordt*note to myself die foto nog even weghalen
Ja ik ben nooit zo sexy geweest als toen ik 4 keer per week in de fitness was om gewichten te heffen enzo. En ik was ook kei sterkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dames onder elkaar praten al genoeg, alhoewel volgens loveli's linkje van gisteren zijn mannen erger
Ergens kan ik er wel inkomen, vooral wanneer ik terugdenk aan gesprekken op het MBO/HBO...
Perr, keihard ijzer tillen FTW!![]()
quote:Chauffeur is onderweg
Wat hebbie nu weer besteld?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je gaat gewoon wat hupsen met gewichten!
[..]
Jagar heeft het me zelf verteld nadat ik haar had verteld wat zij wilde wetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:22 schreef Perruche het volgende:
Vik, heb je nog al mn FB vrienden doorgezocht of heb je het jagar gewoon gevraagd
Oh God, wat heb je nu weer besteld?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je gaat gewoon wat hupsen met gewichten!
[..]
Oh, het is wél leuk ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Slank # 1347 - Met poppetjes en hellebaarden
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, het is wél leuk ja.
Ik zie bij een paar slankies en daar ben jij er één van, wel echt een inloopkledingkast voor me. Of een uitpuilende gewone.
Spinazierisotto?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wel een foto maken en posten, XM! Ik vind het een erg mooie rok.
Morgen komt m'n collega eten. Waarmee zal ik eens indruk maken?. En dan heb ik het over eten, ja.
.
Neuh, maar spotten leidt bij mij vaak tot kopen.quote:
Dat dus.quote:
Zodra ik moet gaan verzinnen wat ik wil gaan koken, ben ik compleet kwijt wat ik zelf ook alweer lekker vind.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:38 schreef Perruche het volgende:
Qua koken; gewoon iets wat je zelf lekker vind, waarvan je weet dat het niet mislukt en een lekker (maar licht) toetje. Is het een man of vrouw collega trouwens?
Toegegeven, voor mannen werkt het net zo!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik ben nooit zo sexy geweest als toen ik 4 keer per week in de fitness was om gewichten te heffen enzo. En ik was ook kei sterkmaar ja da's allemaal verleden tijd
dus ik wil daar wel wat aan doen! En ik vind het ook relaxed, je kan gaan wanneer je wilt, en het is best uitdagend. Maar voor de "feminine touch" (
) wil ik toch erna iets van zumba of pilates of yoga doen...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
Ben even werken hoor, ga daarna pm-en
*snel weg is.
Moeilijk hè? Wegblijven uit Slankquote:
DaD heeft heel geen afhaalchinees nodig, want ze kan haske goed kokenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toegegeven, voor mannen werkt het net zo!Moest in het begin wel wennen dat je in ene meer aandacht van de dames krijgt
![]()
DaD, met je uitstekende keuze tussen de lokale afhaalchinezen!
Is het de collega waarmee je ook whatsappt? En degene die je om advies vroeg over een meisje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zodra ik moet gaan verzinnen wat ik wil gaan koken, ben ik compleet kwijt wat ik zelf ook alweer lekker vind..
De collega is een man. Ik weet niet of ik al klaar ben voor het uitnodigen van vrouwen..
risotto!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wel een foto maken en posten, XM! Ik vind het een erg mooie rok.
Morgen komt m'n collega eten. Waarmee zal ik eens indruk maken?. En dan heb ik het over eten, ja.
.
Het is die collega, en die kans is nul.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het de collega waarmee je ook whatsappt? En degene die je om advies vroeg over een meisje?.
Maw: niet eentje die jouw uitnodiging mogelijk als 'ik vind je leuk!' zou kunnen interpreteren?.
Ik zeker ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, het is wél leuk ja.
Ik zie bij een paar slankies en daar ben jij er één van, wel echt een inloopkledingkast voor me. Of een uitpuilende gewone.
paddestoelenrisotto met pancetta en citroenbroccoli uit de oven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Citroenrisotto met broccoli uit de oven?
Dat heb ik gister gegetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
risotto!
mmm. Vanavond maak ik bietjesrisotto, denk ik.
Ik wil ook nog wel! Vergat telkens te vragenquote:
van de AH? Ik ben benieuwd. Kan hier alleen geen geraspte bieten kopen, dus moet zelf raspen. Dat wordt een kliederboel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat heb ik gister gegeten! Was erg lekker, al vond ik dat de bietensmaak een beetje wegviel. Volgende keer wat meer bietjes dus.
Ja! Oi, zelf raspen... Heb je wel een schort liggen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
van de AH? Ik ben benieuwd. Kan hier alleen geen geraspte bieten kopen, dus moet zelf raspen. Dat wordt een kliederboel!
Net niet, en een andere keer ook niet.quote:
ja. maar ik heb kleine bieten gekocht, onder het motto: die zijn sneller gaar...dus dat wordt helemaal leuk! Misschien ga ik ze maar in hele kleine stukjes snijden ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja! Oi, zelf raspen... Heb je wel een schort liggen?
Daarom maak ik soep, dat duurt zo lang dat ik nog niet kan etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook honger en ik wil dus eieren gaan koken, maar het is nog geen lunchtijd.
Je lichaam zegt dat het al wel lunchtijd isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook honger en ik wil dus eieren gaan koken, maar het is nog geen lunchtijd.
Ja, in mijn hoofd heb jij de meeste kleding van ons allemaal. Waar láát je het?quote:
Uit m'n hoofd heeft Ewelina ook een flinke kastenwand staan thuis!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, in mijn hoofd heb jij de meeste kleding van ons allemaal. Waar láát je het?
Die hebben wij dus idd ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben dit model (alleen niet met die latjes). Ik neem een groter deel van het leggedeelte in beslag, maar Duvel weer meer van het hang-gedeelte.
Heb je je bed wel opgemaakt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben dit model (alleen niet met die latjes). Ik neem een groter deel van het leggedeelte in beslag, maar Duvel weer meer van het hang-gedeelte.
Ik heb 1 MALM ladekast en 1 Paxkast van 2.36m hoog en 1 m lang. En dat zit vol. Dat is het.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, in mijn hoofd heb jij de meeste kleding van ons allemaal. Waar láát je het?
Echt niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Echt wel. Met je overhemden en colberts!quote:
Ik zeg net dat wij niet die latjes hebben. Derhalve kan dit dus ook geen foto van onze kast zijn he!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je je bed wel opgemaakt?. Of is dat geen bed, voor de kast?
.
Ik ben aardig voorbereid voor morgen. Nu m'n theoretische kennis nog even opfrissen
.
Ohquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zeg net dat wij niet die latjes hebben. Derhalve kan dit dus ook geen foto van onze kast zijn he!
Ik ook nietquote:
Zeg hier dat 'voor het zingen de kerk uit' een goede manier is van anticonceptie, dan gewoon copy-pasten en klaar!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik ook nieten ik MOET vandaag een hele discussie op papier krijgen
Nee, meer een soort crackertjes. Best lekker vind ik ze.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en wat zijn dat? een soort chips?
en die moet je in de oven opwarmen? interestingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, meer een soort crackertjes. Best lekker vind ik ze.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeg hier dat 'voor het zingen de kerk uit' een goede manier is van anticonceptie, dan gewoon copy-pasten en klaar!![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeg hier dat 'voor het zingen de kerk uit' een goede manier is van anticonceptie, dan gewoon copy-pasten en klaar!![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en die moet je in de oven opwarmen? interesting
Te eten. Is dat lekker genoeg?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! Ze komen uit de oven. En daarom minder kcals. En toch te eten!
oh zo, ja dat klinkt ook eigenlijk wel logischer dan dat je ze op zou moeten warmen in de ovenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! Ze komen uit de oven. En daarom minder kcals. En toch te eten!
Ja, ik vind van wel, maar ik hou wel van die droge meuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Te eten. Is dat lekker genoeg?
Gestuurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
Die crackerdingen verkopen ze ook bij de Duitse Aldi. Best lekker.
En swietje, mag ik ook een pm? Ben heel goed in het beoordelen van de redelijkheid van verzoeken
Dat idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:33 schreef Perruche het volgende:
Wat moet je berekenen?
ben een wiskune noob hoor maar wie niet waagt wie niet wint.
Mijn eitjes ook, maar ik ben vandaag niet zo in de stemming voor eitjes blijkbaar, want ze smaakten maar zozoquote:
Goodmorning sunshinequote:
nieuws is dat het besluit genomen is, maar nog goedgekeurd moet worden door de prefekt. De prefekt is op vakantie in Florida, en het is de vraag wanneer hij z'n email leest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goodmorning sunshine
Omdat billy zei " het is nog vroeg"
Ik zal de PI even aanpassen
heb je nog nieuws over je mogelijke promotieplek trouwens?
nee, daar zijn ze wel goed in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oei.
Er wordt nog niets gelekt zeker?
Wéér in een chemisch bedrijfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:43 schreef V1z0R het volgende:
Ik hoor het te kunnen Billy
Grote fik in A'dam trouwens
Ja weet ik, maar ik wil het eerst beredeneren voordat ik zomaar iets uit ga proberenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wauw Co, ben benieuwdEn dat buiten de restaurantweek
![]()
Pief: het gaat om jouw belgedrag, dus ik denk dat je het beste je factuurspecificatie kan bekijken en daar de bedragen in wijzigen.
tramquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn ouders zitten op een terrasje in Scheveningen, maar ze vinden het te ver lopen naar mijn werk, dus komen ze niet langs.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn ouders zitten op een terrasje in Scheveningen, maar ze vinden het te ver lopen naar mijn werk, dus komen ze niet langs.
Je had ze toch al niet gezien sinds kerstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sushiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:46 schreef conleche het volgende:
Ik ga vrijdag eten in Yamazato, het Japanse restaurant met Michelinster in het Okurahotel. Zo'n zin in!
Ik heb ze dit weekend gezien. Mijn moeder was afgelopen vrijdag jarigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Je had ze toch al niet gezien sinds kerstNu snap ik wel waarom
!
O oké, maar toch. Zijn ze wel eens langs geweest?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ze dit weekend gezien. Mijn moeder was afgelopen vrijdag jarig.
Ja, had al gereserveerd voor die tijd, bovendien wil ik een heel menu en niet alleen 3 gangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wauw Co, ben benieuwdEn dat buiten de restaurantweek
![]()
Mijn moeder wel, maar mijn vader niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:52 schreef Probability het volgende:
[..]
O oké, maar toch. Zijn ze wel eens langs geweest?
Omgquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je beschut achter glas zit, is het best lekker. Het is hier heel zonnigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
lekker warm, trouwens, terrasje
Je kan het het beste uittekenen. Die telfortlijn loopt steeds in een trapje, die van een ander netwerk gaat diagonaal vanaf de eerste minuut, als je daar een y=px + q vergelijking van maakt, waarbij <1 minuut sowieso 1 minuut kosten is, ligt alleen de q hogerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik wil het eerst beredeneren voordat ik zomaar iets uit ga proberenEn het is nu toevallig mijn belgedrag, maar het had die van iedereen kunnen zijn..
Het is wel 20 minuten lopen he!!quote:
Hmmh lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je beschut achter glas zit, is het best lekker. Het is hier heel zonnig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Als ik es in Scheveningen ben kom ik wel 20 minuutjes naar je toelopen hoor!quote:
Dit is voor mij dus niet te volgen. Oké, ik ben al een tijdje van school af en op het VWO was wiskunde sws al niet mijn sterkste punt, maar ik kan hier echt geen chocola van maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan het het beste uittekenen. Die telfortlijn loopt steeds in een trapje, die van een ander netwerk gaat diagonaal vanaf de eerste minuut, als je daar een y=px + q vergelijking van maakt, waarbij <1 minuut sowieso 1 minuut kosten is, ligt alleen de q hoger
Shitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit is voor mij dus niet te volgen. Oké, ik ben al een tijdje van school af en op het VWO was wiskunde sws al niet mijn sterkste punt, maar ik kan hier echt geen chocola van maken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik es in Scheveningen ben kom ik wel 20 minuutjes naar je toelopen hoor!Al heb ik wel het richtingsgevoel van een beschimmeld spruitje, dus het zou kunnen dat ik er langer over zou doen
Gelukkig is de uitleg voor Billy bedoeld, dus hoef jij je er ook niet druk over te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit is voor mij dus niet te volgen. Oké, ik ben al een tijdje van school af en op het VWO was wiskunde sws al niet mijn sterkste punt, maar ik kan hier echt geen chocola van maken.
Bedoel je niet y=pq + x ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan het het beste uittekenen. Die telfortlijn loopt steeds in een trapje, die van een ander netwerk gaat diagonaal vanaf de eerste minuut, als je daar een y=px + q vergelijking van maakt, waarbij <1 minuut sowieso 1 minuut kosten is, ligt alleen de q hoger
Ja maar, ik ben niet gewend dat ik iets niet kan volgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig is de uitleg voor Billy bedoeld, dus hoef jij je er ook niet druk over te maken.
Nou ja het is ook nog niet een echte som gewoon een hersenspinsel van mij dus dat zegt misschien ook al ietsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben niet gewend dat ik iets niet kan volgen.
Naais! Maar ik kom eigenlijk nooit in Scheveningen, dus ik heb sowieso geen idee hoe het daar is enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Het is niet zo moeilijk te vinden hoor. Ik ben er gisteren ook weer voorbij gepuft en zal dat de komende tijd ook nog wel vaker doen.
Veel zand en water.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naais! Maar ik kom eigenlijk nooit in Scheveningen, dus ik heb sowieso geen idee hoe het daar is enzo![]()
Al heb ik wel OV
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja het is ook nog niet een echte som gewoon een hersenspinsel van mij dus dat zegt misschien ook al iets!
Dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
comprendre?
oh ja, heb er niet bij getekend dat bij de zwarte telfortlijn x alleen hele getallen zijn.
En die van mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje. Daar gaat m'n nachtrust.
Dat kan ik me dan ook weer goed voorstellen, maar ik vind de fout nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik begrijp wel wat je bedoelt Puff, maar zit me af te vragen of het klopt zo
Wat jij doet is de situatie schetsen, maar die wil ik helemaal niet weten want die weet ik alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En die van mij.
Kan een van de onderwijzers hier mij uitleggen hoe dit wel begrijpelijk te maken valt?
Wat je zegt klopt wel hoor, per gesprek boven de minuut, betaal je gemiddeld de helft van het minuuttarief teveel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat jij doet is de situatie schetsen, maar die wil ik helemaal niet weten want die weet ik al
Ik wil alleen weten hoeveel minuten ik had verbeld bij een andere provider
Maar misschien moet ik maar even gaan studeren ipv dit op te lossen!
Ik had bedacht dat het in de richting van 0.5*(a>1) kwam, het aantal minuten dat ik teveel betaalde
dus ik nam aan dat als telfort alles afrond ze je in de helft van de gevallen teveel laat betalen (zal niet helemaal juist zijn)
en dan mag je alleen de aantallen meenemen die groter dan een minuut zijn want bij die andere had je sowieso al pech
en anyways dat is dan wat ik teveel heb betaald. gok ik.
Al moet ik nog even kijken hoeveel ik dan echt teveel betaalt in die laatste minuut.. want als je 50seconden belt, dan betaal je 10 seconden teveel maar als je 5 seconden belt betaal je 55 seconden teveel dus vandaar dat ik op gemiddeld 30 seconden teveel betalen kwam.
*boksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Wa's de bedoeling?
Nou ja, ga het niet eens proberen
Laten we het onderzoeken. We zetten een vers spruitje en een beschimmeld spruitje bij het Kurhaus en geven hen de opdracht zsm de weg naar het werk van XM te vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:23 schreef MarMar het volgende:
ik vraag me af hoe goed het richtingsgevoel van een vers spruitje is
Nee alleen de laatste minuut! Dus dat klopt niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef MarMar het volgende:
per gesprek betaal je tussen de 59 en de 1 seconden teveel, laten we er een gemiddeld 30 sec. van maken, dus het aantal gesprekken gedeeld door twee, zoveel betaal je ongeveer teveel aan minuten.
Wil je het precies weten, dan heb je een specificatie nodig waarop de belduur van elk gesprek staat. Ik weet niet of je veel hebt aan een grafiekje hier..
Ik iig nietbestaat er ook zoiets als grafieklexie?
Frustrerend zeg... Ik hoop dat het snel bekend wordt gemaakt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, daar zijn ze wel goed in.
Ach ja, afwachten dus maar.
Het is ongeveer net zo effectief als een vervaarlijk uitziende, blaffende gigantische hond inderdaadquote:
ja, dus het aantal gesprekken gedeeld door twee (of keer een halve), zoveel minuten betaal je teveel, dat klopt heusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee alleen de laatste minuut! Dus dat klopt niet.
Maar eh, ontopic of zo want volgens mij vindt niemand dit leuk
Hihihihi, Natequote:
Ik las verkeerd, ik las totaal aantal minuten. maar totaal aantal gesprekken klopt idd, zei ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja, dus het aantal gesprekken gedeeld door twee (of keer een halve), zoveel minuten betaal je teveel, dat klopt heus
Nou zeg, jij begon ermee!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee alleen de laatste minuut! Dus dat klopt niet.
Maar eh, ontopic of zo want volgens mij vindt niemand dit leuk
Gelukkig tel ik geen calorieën meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef Viking84 het volgende:
Dames, als jullie het zeker willen weten is er ook een betavragentopic in SES.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig tel ik geen calorieën meer
Misschien kan je uitrekenen hoeveel tijd je daarmee bespaartquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig tel ik geen calorieën meer
Ja weet ik en ik waardeer jullie hulp heel erg maar de anderen waarderen het niet zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou zeg, jij begon ermee!
Volgens mij moet de conclusie zijn:
De extra kosten = 0,5 * het minuuttarief per gesprek dat je voert.
De hoeveelheid gesprekken inperken doet dus meer dan de duur van je gesprek inperken
Gelukkig was je zelf al aan de conclusie gekomen![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Misschien kan je uitrekenen hoeveel tijd je daarmee bespaart.
Verbruikt, op dit momentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Misschien kan je uitrekenen hoeveel tijd je daarmee bespaart.
Oh ben je gek!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja weet ik en ik waardeer jullie hulp heel erg maar de anderen waarderen het niet zo!
Je recht is het aanrechtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, wel grappig als je m'n agenda bekijkt. Zaterdag: koken voor Alex. Maandag: koken voor Baardmans. Woensdag: koken voor collega.
Ik ken m'n plaats. In de keuken.
Anderen zijn dan soms weer geen liefhebber van jurkjes en schoenenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja weet ik en ik waardeer jullie hulp heel erg maar de anderen waarderen het niet zo!
De extra kosten zijn nu niet relevant, alleen de extra minuten. Extra kosten is pas later relevant..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Anderen zijn dan soms weer geen liefhebber van jurkjes en schoenen
Oh, en wat Puff dus zei met voorwaarde dat het gesprek > 1min.
extra kosten = ((0,5 * telfort tarief) * (aantal gesprekken > 1min.)) - ((aantal seconden * (andere tarief / 60)) - (aantal minuten * telfort tarief)) dacht ik zo
Moet de stof er maar weer eens op naslaan![]()
* V1z0R schaamt zich nu diep
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laten we het onderzoeken. We zetten een vers spruitje en een beschimmeld spruitje bij het Kurhaus en geven hen de opdracht zsm de weg naar het werk van XM te vinden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
OK, rok en top gaan retour. Géén porem.
Jammer! Wat was er mis mee?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
OK, rok en top gaan retour. Géén porem.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laten we het onderzoeken. We zetten een vers spruitje en een beschimmeld spruitje bij het Kurhaus en geven hen de opdracht zsm de weg naar het werk van XM te vinden.
Doe toch eens een foto?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik leek wel een tientonner in die rok. Echt, hij maakte m'n derrière werkelijk huge.
Ja, pakketje hier ontvangen, gepast en de gezichten van collega's beoordeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
Hoe weet je dat nu al trouwens, XM? Je bent toch @work?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
Hoe weet je dat nu al trouwens, XM? Je bent toch @work?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, pakketje hier ontvangen, gepast en de gezichten van collega's beoordeeld.
Die zagen er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
lol!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Misschien liep er *iemand anders* voorbij?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
En echt, als ik achteruit zou lopen in die rok, zou je van die vrachtwagenbeeps moeten horen.
En jouw grapjes worden door werkelijk ieder ander beter gemaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
XM's Google skills so totally beat yours!.
Wie zegt dat ik een grapje maak?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:30 schreef sigme het volgende:
[..]
En jouw grapjes worden door werkelijk ieder ander beter gemaakt..
.
Hoezo, dit was precies 't plaatje wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
XM's Google skills so totally beat yours!.
Waren het niet gewoon jaloerse blikken??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, er was no escape. Ik heb geen grote spiegel boven, die hangt alleen op de plee op de 1e en ik kwam onderweg wat mensen tegendie me eerder vandaag in andere kleding hadden gezien.
En echt, als ik achteruit zou lopen in die rok, zou je van die vrachtwagenbeeps moeten horen.
Oh ik krijg terugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef Probability het volgende:
Oh en ik moet geld aan de belasting betalen dat is jammer.
Ja hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef MarMar het volgende:
http://www.dokterdokter.n(...)htsverlies-bevordert
maar dit wisten wij allang he
Gemeentebelastingen zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef Probability het volgende:
Oh en ik moet geld aan de belasting betalen dat is jammer.
* boksquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef MarMar het volgende:
http://www.dokterdokter.n(...)htsverlies-bevordert
maar dit wisten wij allang he
O ja die ook nog! Nee teveel huurtoeslag ontvangenquote:
Ja geen idee. Maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Want al mijn vriendinnen vinden dat ik moet zeggen dat ie dood kan vallen etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* boks
En wat voor vragen krijg je in de vredesnaam bij een GL-pubquiz
[..]
Hmmm... ja weet niet. Als hij nou zelf eens deed alsof ie heel blij met mij was dan stoorde ik mij er misschien minder aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Rituals het volgende:
Ik denk dat je je niet zoveel van anderen moet aantrekken Prob.
Wil jij je ex nog zien? --> doen
Wil jij je ex niet meer zien? --> niet doen (en dat tegen hem zeggen)
Enbedoelt het alleen maar goed.
Helemaal overheen gelezen, maar het is immer gerade aus vanaf het Kurhaus! Dat lukt zelfs een bedorven spruitjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik es in Scheveningen ben kom ik wel 20 minuutjes naar je toelopen hoor!Al heb ik wel het richtingsgevoel van een beschimmeld spruitje, dus het zou kunnen dat ik er langer over zou doen
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie reclame jaquote:
Nee niet helemaal, want met immer gerade aus kan ze ook op de Nieuwe Parkweg belandenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen, maar het is immer gerade aus vanaf het Kurhaus! Dat lukt zelfs een bedorven spruitje.
Je hebt het nu overquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmmm... ja weet niet. Als hij nou zelf eens deed alsof ie heel blij met mij was dan stoorde ik mij er misschien minder aan!
Niet vanaf het Kurhausquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee niet helemaal, want met immer gerade aus kan ze ook op de Nieuwe Parkweg belanden.
Ja. Nou ja hij zegt dat hij zijn vrienden en ouders over mij verteld heeft, maar als ik ze dan hoor bellen laat hij mij weg uit het verhaal. En na de 100e keer vond ik dat irritant worden. En hij houdt niet van klef doen in het openbaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je hebt het nu over? Zoals het op mij overkomt is hij heel blij met jou! can you blame him?
Sommige mannen uiten dat wat minder dan anderen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |