Als ik es in Scheveningen ben kom ik wel 20 minuutjes naar je toelopen hoor!quote:
Dit is voor mij dus niet te volgen. Oké, ik ben al een tijdje van school af en op het VWO was wiskunde sws al niet mijn sterkste punt, maar ik kan hier echt geen chocola van maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan het het beste uittekenen. Die telfortlijn loopt steeds in een trapje, die van een ander netwerk gaat diagonaal vanaf de eerste minuut, als je daar een y=px + q vergelijking van maakt, waarbij <1 minuut sowieso 1 minuut kosten is, ligt alleen de q hoger
Shitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit is voor mij dus niet te volgen. Oké, ik ben al een tijdje van school af en op het VWO was wiskunde sws al niet mijn sterkste punt, maar ik kan hier echt geen chocola van maken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik es in Scheveningen ben kom ik wel 20 minuutjes naar je toelopen hoor!Al heb ik wel het richtingsgevoel van een beschimmeld spruitje, dus het zou kunnen dat ik er langer over zou doen
Gelukkig is de uitleg voor Billy bedoeld, dus hoef jij je er ook niet druk over te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit is voor mij dus niet te volgen. Oké, ik ben al een tijdje van school af en op het VWO was wiskunde sws al niet mijn sterkste punt, maar ik kan hier echt geen chocola van maken.
Bedoel je niet y=pq + x ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan het het beste uittekenen. Die telfortlijn loopt steeds in een trapje, die van een ander netwerk gaat diagonaal vanaf de eerste minuut, als je daar een y=px + q vergelijking van maakt, waarbij <1 minuut sowieso 1 minuut kosten is, ligt alleen de q hoger
Ja maar, ik ben niet gewend dat ik iets niet kan volgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig is de uitleg voor Billy bedoeld, dus hoef jij je er ook niet druk over te maken.
Nou ja het is ook nog niet een echte som gewoon een hersenspinsel van mij dus dat zegt misschien ook al ietsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben niet gewend dat ik iets niet kan volgen.
Naais! Maar ik kom eigenlijk nooit in Scheveningen, dus ik heb sowieso geen idee hoe het daar is enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Het is niet zo moeilijk te vinden hoor. Ik ben er gisteren ook weer voorbij gepuft en zal dat de komende tijd ook nog wel vaker doen.
Veel zand en water.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naais! Maar ik kom eigenlijk nooit in Scheveningen, dus ik heb sowieso geen idee hoe het daar is enzo![]()
Al heb ik wel OV
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja het is ook nog niet een echte som gewoon een hersenspinsel van mij dus dat zegt misschien ook al iets!
Dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
comprendre?
oh ja, heb er niet bij getekend dat bij de zwarte telfortlijn x alleen hele getallen zijn.
En die van mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje. Daar gaat m'n nachtrust.
Dat kan ik me dan ook weer goed voorstellen, maar ik vind de fout nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik begrijp wel wat je bedoelt Puff, maar zit me af te vragen of het klopt zo
Wat jij doet is de situatie schetsen, maar die wil ik helemaal niet weten want die weet ik alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En die van mij.
Kan een van de onderwijzers hier mij uitleggen hoe dit wel begrijpelijk te maken valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |