Als ik es in Scheveningen ben kom ik wel 20 minuutjes naar je toelopen hoor!quote:
Dit is voor mij dus niet te volgen. Oké, ik ben al een tijdje van school af en op het VWO was wiskunde sws al niet mijn sterkste punt, maar ik kan hier echt geen chocola van maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan het het beste uittekenen. Die telfortlijn loopt steeds in een trapje, die van een ander netwerk gaat diagonaal vanaf de eerste minuut, als je daar een y=px + q vergelijking van maakt, waarbij <1 minuut sowieso 1 minuut kosten is, ligt alleen de q hoger
Shitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit is voor mij dus niet te volgen. Oké, ik ben al een tijdje van school af en op het VWO was wiskunde sws al niet mijn sterkste punt, maar ik kan hier echt geen chocola van maken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik es in Scheveningen ben kom ik wel 20 minuutjes naar je toelopen hoor!Al heb ik wel het richtingsgevoel van een beschimmeld spruitje, dus het zou kunnen dat ik er langer over zou doen
Gelukkig is de uitleg voor Billy bedoeld, dus hoef jij je er ook niet druk over te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit is voor mij dus niet te volgen. Oké, ik ben al een tijdje van school af en op het VWO was wiskunde sws al niet mijn sterkste punt, maar ik kan hier echt geen chocola van maken.
Bedoel je niet y=pq + x ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan het het beste uittekenen. Die telfortlijn loopt steeds in een trapje, die van een ander netwerk gaat diagonaal vanaf de eerste minuut, als je daar een y=px + q vergelijking van maakt, waarbij <1 minuut sowieso 1 minuut kosten is, ligt alleen de q hoger
Ja maar, ik ben niet gewend dat ik iets niet kan volgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig is de uitleg voor Billy bedoeld, dus hoef jij je er ook niet druk over te maken.
Nou ja het is ook nog niet een echte som gewoon een hersenspinsel van mij dus dat zegt misschien ook al ietsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben niet gewend dat ik iets niet kan volgen.
Naais! Maar ik kom eigenlijk nooit in Scheveningen, dus ik heb sowieso geen idee hoe het daar is enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Het is niet zo moeilijk te vinden hoor. Ik ben er gisteren ook weer voorbij gepuft en zal dat de komende tijd ook nog wel vaker doen.
Veel zand en water.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naais! Maar ik kom eigenlijk nooit in Scheveningen, dus ik heb sowieso geen idee hoe het daar is enzo![]()
Al heb ik wel OV
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja het is ook nog niet een echte som gewoon een hersenspinsel van mij dus dat zegt misschien ook al iets!
Dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
comprendre?
oh ja, heb er niet bij getekend dat bij de zwarte telfortlijn x alleen hele getallen zijn.
En die van mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje. Daar gaat m'n nachtrust.
Dat kan ik me dan ook weer goed voorstellen, maar ik vind de fout nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik begrijp wel wat je bedoelt Puff, maar zit me af te vragen of het klopt zo
Wat jij doet is de situatie schetsen, maar die wil ik helemaal niet weten want die weet ik alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En die van mij.
Kan een van de onderwijzers hier mij uitleggen hoe dit wel begrijpelijk te maken valt?
Wat je zegt klopt wel hoor, per gesprek boven de minuut, betaal je gemiddeld de helft van het minuuttarief teveel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat jij doet is de situatie schetsen, maar die wil ik helemaal niet weten want die weet ik al
Ik wil alleen weten hoeveel minuten ik had verbeld bij een andere provider
Maar misschien moet ik maar even gaan studeren ipv dit op te lossen!
Ik had bedacht dat het in de richting van 0.5*(a>1) kwam, het aantal minuten dat ik teveel betaalde
dus ik nam aan dat als telfort alles afrond ze je in de helft van de gevallen teveel laat betalen (zal niet helemaal juist zijn)
en dan mag je alleen de aantallen meenemen die groter dan een minuut zijn want bij die andere had je sowieso al pech
en anyways dat is dan wat ik teveel heb betaald. gok ik.
Al moet ik nog even kijken hoeveel ik dan echt teveel betaalt in die laatste minuut.. want als je 50seconden belt, dan betaal je 10 seconden teveel maar als je 5 seconden belt betaal je 55 seconden teveel dus vandaar dat ik op gemiddeld 30 seconden teveel betalen kwam.
*boksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Wa's de bedoeling?
Nou ja, ga het niet eens proberen
Laten we het onderzoeken. We zetten een vers spruitje en een beschimmeld spruitje bij het Kurhaus en geven hen de opdracht zsm de weg naar het werk van XM te vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:23 schreef MarMar het volgende:
ik vraag me af hoe goed het richtingsgevoel van een vers spruitje is
Nee alleen de laatste minuut! Dus dat klopt niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef MarMar het volgende:
per gesprek betaal je tussen de 59 en de 1 seconden teveel, laten we er een gemiddeld 30 sec. van maken, dus het aantal gesprekken gedeeld door twee, zoveel betaal je ongeveer teveel aan minuten.
Wil je het precies weten, dan heb je een specificatie nodig waarop de belduur van elk gesprek staat. Ik weet niet of je veel hebt aan een grafiekje hier..
Ik iig nietbestaat er ook zoiets als grafieklexie?
Frustrerend zeg... Ik hoop dat het snel bekend wordt gemaakt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, daar zijn ze wel goed in.
Ach ja, afwachten dus maar.
Het is ongeveer net zo effectief als een vervaarlijk uitziende, blaffende gigantische hond inderdaadquote:
ja, dus het aantal gesprekken gedeeld door twee (of keer een halve), zoveel minuten betaal je teveel, dat klopt heusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee alleen de laatste minuut! Dus dat klopt niet.
Maar eh, ontopic of zo want volgens mij vindt niemand dit leuk
Hihihihi, Natequote:
Ik las verkeerd, ik las totaal aantal minuten. maar totaal aantal gesprekken klopt idd, zei ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja, dus het aantal gesprekken gedeeld door twee (of keer een halve), zoveel minuten betaal je teveel, dat klopt heus
Nou zeg, jij begon ermee!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee alleen de laatste minuut! Dus dat klopt niet.
Maar eh, ontopic of zo want volgens mij vindt niemand dit leuk
Gelukkig tel ik geen calorieën meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef Viking84 het volgende:
Dames, als jullie het zeker willen weten is er ook een betavragentopic in SES.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig tel ik geen calorieën meer
Misschien kan je uitrekenen hoeveel tijd je daarmee bespaartquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig tel ik geen calorieën meer
Ja weet ik en ik waardeer jullie hulp heel erg maar de anderen waarderen het niet zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou zeg, jij begon ermee!
Volgens mij moet de conclusie zijn:
De extra kosten = 0,5 * het minuuttarief per gesprek dat je voert.
De hoeveelheid gesprekken inperken doet dus meer dan de duur van je gesprek inperken
Gelukkig was je zelf al aan de conclusie gekomen![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Misschien kan je uitrekenen hoeveel tijd je daarmee bespaart.
Verbruikt, op dit momentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Misschien kan je uitrekenen hoeveel tijd je daarmee bespaart.
Oh ben je gek!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja weet ik en ik waardeer jullie hulp heel erg maar de anderen waarderen het niet zo!
Je recht is het aanrechtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, wel grappig als je m'n agenda bekijkt. Zaterdag: koken voor Alex. Maandag: koken voor Baardmans. Woensdag: koken voor collega.
Ik ken m'n plaats. In de keuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |