Ja weet ik, maar ik wil het eerst beredeneren voordat ik zomaar iets uit ga proberenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wauw Co, ben benieuwdEn dat buiten de restaurantweek
![]()
Pief: het gaat om jouw belgedrag, dus ik denk dat je het beste je factuurspecificatie kan bekijken en daar de bedragen in wijzigen.
tramquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn ouders zitten op een terrasje in Scheveningen, maar ze vinden het te ver lopen naar mijn werk, dus komen ze niet langs.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn ouders zitten op een terrasje in Scheveningen, maar ze vinden het te ver lopen naar mijn werk, dus komen ze niet langs.
Je had ze toch al niet gezien sinds kerstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sushiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:46 schreef conleche het volgende:
Ik ga vrijdag eten in Yamazato, het Japanse restaurant met Michelinster in het Okurahotel. Zo'n zin in!
Ik heb ze dit weekend gezien. Mijn moeder was afgelopen vrijdag jarigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Je had ze toch al niet gezien sinds kerstNu snap ik wel waarom
!
O oké, maar toch. Zijn ze wel eens langs geweest?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ze dit weekend gezien. Mijn moeder was afgelopen vrijdag jarig.
Ja, had al gereserveerd voor die tijd, bovendien wil ik een heel menu en niet alleen 3 gangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wauw Co, ben benieuwdEn dat buiten de restaurantweek
![]()
Mijn moeder wel, maar mijn vader niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:52 schreef Probability het volgende:
[..]
O oké, maar toch. Zijn ze wel eens langs geweest?
Omgquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je beschut achter glas zit, is het best lekker. Het is hier heel zonnigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
lekker warm, trouwens, terrasje
Je kan het het beste uittekenen. Die telfortlijn loopt steeds in een trapje, die van een ander netwerk gaat diagonaal vanaf de eerste minuut, als je daar een y=px + q vergelijking van maakt, waarbij <1 minuut sowieso 1 minuut kosten is, ligt alleen de q hogerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik wil het eerst beredeneren voordat ik zomaar iets uit ga proberenEn het is nu toevallig mijn belgedrag, maar het had die van iedereen kunnen zijn..
Het is wel 20 minuten lopen he!!quote:
Hmmh lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je beschut achter glas zit, is het best lekker. Het is hier heel zonnig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |