quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeg hier dat 'voor het zingen de kerk uit' een goede manier is van anticonceptie, dan gewoon copy-pasten en klaar!![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeg hier dat 'voor het zingen de kerk uit' een goede manier is van anticonceptie, dan gewoon copy-pasten en klaar!![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en die moet je in de oven opwarmen? interesting
Te eten. Is dat lekker genoeg?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! Ze komen uit de oven. En daarom minder kcals. En toch te eten!
oh zo, ja dat klinkt ook eigenlijk wel logischer dan dat je ze op zou moeten warmen in de ovenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! Ze komen uit de oven. En daarom minder kcals. En toch te eten!
Ja, ik vind van wel, maar ik hou wel van die droge meuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Te eten. Is dat lekker genoeg?
Gestuurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
Die crackerdingen verkopen ze ook bij de Duitse Aldi. Best lekker.
En swietje, mag ik ook een pm? Ben heel goed in het beoordelen van de redelijkheid van verzoeken
Dat idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:33 schreef Perruche het volgende:
Wat moet je berekenen?
ben een wiskune noob hoor maar wie niet waagt wie niet wint.
Mijn eitjes ook, maar ik ben vandaag niet zo in de stemming voor eitjes blijkbaar, want ze smaakten maar zozoquote:
Goodmorning sunshinequote:
nieuws is dat het besluit genomen is, maar nog goedgekeurd moet worden door de prefekt. De prefekt is op vakantie in Florida, en het is de vraag wanneer hij z'n email leest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goodmorning sunshine
Omdat billy zei " het is nog vroeg"
Ik zal de PI even aanpassen
heb je nog nieuws over je mogelijke promotieplek trouwens?
nee, daar zijn ze wel goed in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oei.
Er wordt nog niets gelekt zeker?
Wéér in een chemisch bedrijfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:43 schreef V1z0R het volgende:
Ik hoor het te kunnen Billy
Grote fik in A'dam trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |