En jouw grapjes worden door werkelijk ieder ander beter gemaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
XM's Google skills so totally beat yours!.
Wie zegt dat ik een grapje maak?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:30 schreef sigme het volgende:
[..]
En jouw grapjes worden door werkelijk ieder ander beter gemaakt..
.
Hoezo, dit was precies 't plaatje wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
XM's Google skills so totally beat yours!.
Waren het niet gewoon jaloerse blikken??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, er was no escape. Ik heb geen grote spiegel boven, die hangt alleen op de plee op de 1e en ik kwam onderweg wat mensen tegendie me eerder vandaag in andere kleding hadden gezien.
En echt, als ik achteruit zou lopen in die rok, zou je van die vrachtwagenbeeps moeten horen.
Oh ik krijg terugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef Probability het volgende:
Oh en ik moet geld aan de belasting betalen dat is jammer.
Ja hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef MarMar het volgende:
http://www.dokterdokter.n(...)htsverlies-bevordert
maar dit wisten wij allang he
Gemeentebelastingen zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:36 schreef Probability het volgende:
Oh en ik moet geld aan de belasting betalen dat is jammer.
* boksquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef MarMar het volgende:
http://www.dokterdokter.n(...)htsverlies-bevordert
maar dit wisten wij allang he
O ja die ook nog! Nee teveel huurtoeslag ontvangenquote:
Ja geen idee. Maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Want al mijn vriendinnen vinden dat ik moet zeggen dat ie dood kan vallen etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* boks
En wat voor vragen krijg je in de vredesnaam bij een GL-pubquiz
[..]
Hmmm... ja weet niet. Als hij nou zelf eens deed alsof ie heel blij met mij was dan stoorde ik mij er misschien minder aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Rituals het volgende:
Ik denk dat je je niet zoveel van anderen moet aantrekken Prob.
Wil jij je ex nog zien? --> doen
Wil jij je ex niet meer zien? --> niet doen (en dat tegen hem zeggen)
Enbedoelt het alleen maar goed.
Helemaal overheen gelezen, maar het is immer gerade aus vanaf het Kurhaus! Dat lukt zelfs een bedorven spruitjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik es in Scheveningen ben kom ik wel 20 minuutjes naar je toelopen hoor!Al heb ik wel het richtingsgevoel van een beschimmeld spruitje, dus het zou kunnen dat ik er langer over zou doen
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben allang blij dat 'ie geen echte treinen spaart.
Mooie reclame jaquote:
Nee niet helemaal, want met immer gerade aus kan ze ook op de Nieuwe Parkweg belandenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen, maar het is immer gerade aus vanaf het Kurhaus! Dat lukt zelfs een bedorven spruitje.
Je hebt het nu overquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmmm... ja weet niet. Als hij nou zelf eens deed alsof ie heel blij met mij was dan stoorde ik mij er misschien minder aan!
Niet vanaf het Kurhausquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee niet helemaal, want met immer gerade aus kan ze ook op de Nieuwe Parkweg belanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |