Nee, ik begreep dat het vanmiddag ging over squirtende vrouwen en kerels die een vinger in hun reet bliefen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
En dan zeuren dat het niet over squirtende vrouwen met een vingen in hun gat mag gaan
Same here...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
Goedenavond!
Wat een kutkloterotdag was vandaag.
Ik heb je boobies weer erin gezet hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
Goedenavond!
Wat een kutkloterotdag was vandaag.
Dus ik heb weer heel wat gemistquote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik begreep dat het vanmiddag ging over squirtende vrouwen en kerels die een vinger in hun reet bliefen.
Lief van je.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je boobies weer erin gezet hoor
Ik heb het ook maar van horen zeggen, ik kan niet zeggen dat ik het jammer vind dat ik gemist heb dat mensen hun sexleven op tafel gooien.quote:
Ga ik even een uurtje gamen mis ik gewoon pannekoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Er zou maar iemand lekker pannenkoeken voor je aan t bakken zijnjam jam
*anders had het er vandaag ook niet meer van gekomen*
Ohquote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief van je.
Zijn niet 'mijn' boobies hoor..
Wat ging er mis?quote:
Ik, zogenaamd. Omdat ik niet lesbisch wil worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, wat een klote terugreis
En wie zit er onder de plak?
Oh... De logica ontgaat me even, maar okequote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik, zogenaamd. Omdat ik niet lesbisch wil worden.
Ik begrijp dat het een teleurstelling is.
Dat vind ik niet kunnen hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik, zogenaamd. Omdat ik niet lesbisch wil worden.
Ik begrijp dat het een teleurstelling is.
Logica is op Fok dan ook nogal ondergeschikt.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... De logica ontgaat me even, maar oke
En toch probeer ik het altijd weer te ontdekkenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Logica is op Fok dan ook nogal ondergeschikt.
Zucht, nog maar een keer dan blondiequote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch probeer ik het altijd weer te ontdekken
When will I learn
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wanneer weet je dat het koud is in de keuken?
Wanneer je bestek aan elkaar gevroren is
Met dat laatste doe ik met je mee!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Kluts het volgende:
Over onder de plak zitten gesproken: Ik ga nu VI kijken met beetman en samen een bak cookie-dough Ben & Jerry's wegeten.
Dus jij moet mee VI kijken, en Beetman mee ijs eten.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Kluts het volgende:
Over onder de plak zitten gesproken: Ik ga nu VI kijken met beetman en samen een bak cookie-dough Ben & Jerry's wegeten.
Oehquote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Kluts het volgende:
Volgensmij gaat dat daar heel anders, de 1 helpt de ander.. Hij haar met het ijs opeten, zij houdt zijn hand vast voor de schokkende beelden van VIquote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij moet mee VI kijken, en Beetman mee ijs eten.
Jullie zitten dus beide onder de plak bij elkaar
L-E! Ik dacht vandaag nog aan je!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
L-E! Ik dacht vandaag nog aan je!Zag een kleine hummel lopen met een schone mama en toen dacht ik.............. Die L-E is toffer
![]()
Wat is daar 'nieuw' aan? Dat doet men al sinds 1964.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb, mits de juiste bus, een nieuwe manier kinderen rustig te houden![]()
Gewoon DisneyXD op zetten
Ik heb nul uur gewerkt vandaag. En toch kapot.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat wil je, heb weer 13 uur gewerkt vandaag..Daar begint een mens wel van te ijlen.
Ja, het blijft een partij werk om de uitgroei bij te verven bij je natuurlijk. En als je Peuter erbij betrekt geeft het helemaal derrie.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nul uur gewerkt vandaag. En toch kapot.
Het was weer een leerzame avond in dat opzicht.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, het blijft een partij werk om de uitgroei bij te verven bij je natuurlijk. En als je Peuter erbij betrekt geeft het helemaal derrie.
Maar niet zonder kabel en in de busquote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is daar 'nieuw' aan? Dat doet men al sinds 1964.
dat is een mooi iets!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was weer een leerzame avond in dat opzicht.
Waarom vervoer je kinderen eigenlijk? Kunnen ze niet lopen? Luie krengen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar niet zonder kabel en in de bus
Van Berkel en Rodenrijs naar Rotterdam en terug? Dan hadden ze hun theater voorstelling gemistquote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom vervoer je kinderen eigenlijk? Kunnen ze niet lopen? Luie krengen.
Als je op tijd vertrekt, hoef je nergens te laat te komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van Berkel en Rodenrijs naar Rotterdam en terug? Dan hadden ze hun theater voorstelling gemist
behalve als je onderweg een lekke nike air max krijgquote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je op tijd vertrekt, hoef je nergens te laat te komen.
Dat is waar.. Peuter loopt voortaan ook van Purmerend naar Limburg?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je op tijd vertrekt, hoef je nergens te laat te komen.
Voortaan? Altijd al gedaan!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is waar.. Peuter loopt voortaan ook van Purmerend naar Limburg?
Snel een thuiskomertje erbij en met gepaste snelheid verder gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
behalve als je onderweg een lekke nike air max krijg
Bandenplaksetje mee.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
behalve als je onderweg een lekke nike air max krijg
Welke? Ik wil naar Black Swan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, nu al 3 films in de bios die ik nog wil/moet zien
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk NCIS New York. Geloof ik. Die met LL Cool J. Geloof ik. Ik vind dat vrouwtje tof, die met die bril.
Tron boeit me niet. Ik ben een uitzondering hier in Singles, I know.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tron
The Green Hornet
Drive Angry
welke?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, nu al 3 films in de bios die ik nog wil/moet zien
Je bent niet de enige..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Tron boeit me niet. Ik ben een uitzondering hier in Singles, I know.
Je geeft tegenstrijdige signalen, Snuitjequote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
ik zag tkga tv kijken en nutteloos zijn dus
Ik hoef hem ook niet te zien hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij was best wel heel vet in de Imax zaalquote:Op maandag 21 februari 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik kijk voor de lol VI en beetman heeft zelf het ijs gehaald.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij moet mee VI kijken, en Beetman mee ijs eten.
Jullie zitten dus beide onder de plak bij elkaar
Huh? dat ik dat bericht zinloos vind?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je geeft tegenstrijdige signalen, Snuitje
Ik weet niet wat je met eenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huh? dat ik dat bericht zinloos vind?
Dat is zn standaard-PI. Ik zie t niet eens meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met eenals PI wilt zeggen wanneer er in je bericht
staat.
standaardquote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met eenals PI wilt zeggen wanneer er in je bericht
staat.
Ik lette eerst nooit op PI's. Maar nu doe ik dat wel en ik raakte dus in de warquote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is zn standaard-PI. Ik zie t niet eens meer.
Nee, was het maar zo simpelquote:
Och, hij heeft vakantie en omdat ik morgen moet werken, is ie bij mijn ouders logeren, zodat hij daar niet morgenochtend vroeg heen hoeft. Maar nu zit ie dus drama te maken dat ie naar huis wil, voor de zoveelste keer.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond dat uitspoelen anders zo simpel niet hoor.
Maar wat is up?
Dat laatste herken ik ja. Lastig om die cirkel te doorbreken he..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, hij heeft vakantie en omdat ik morgen moet werken, is ie bij mijn ouders logeren, zodat hij daar niet morgenochtend vroeg heen hoeft. Maar nu zit ie dus drama te maken dat ie naar huis wil, voor de zoveelste keer.
We hebben ook een erg slechte week, ik in de stress, kan dus al weinig hebben, hij enorm opstandig, heerlijke combinatie
Ja, echt heel lastig... Beetje te veel klappen gehad laatste tijd, trek het niet meer zo, vind het zo moeilijk hem dan te handelen..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste herken ik ja. Lastig om die cirkel te doorbreken he..
Maar zo houden jullie het wel samen in stand. Hoe meer hij voelt/merkt dat jij geen stabiele factor bent, hoe meer hij die grenzen (wellicht onbewust..) opzoekt. Is hij vaak moeilijk te hanteren?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, echt heel lastig... Beetje te veel klappen gehad laatste tijd, trek het niet meer zo, vind het zo moeilijk hem dan te handelen..
Uhuh, weet ik.. Ja, hij is redelijk onhandelbaar af en toe.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar zo houden jullie het wel samen in stand. Hoe meer hij voelt/merkt dat jij geen stabiele factor bent, hoe meer hij die grenzen (wellicht onbewust..) opzoekt. Is hij vaak moeilijk te hanteren?
Kut is dat. Maarja, wij moeders zijn soms net mensen he? Kun je, als hij geen bui heeft, redelijk met hem praten? Ik heb ook mijn slechte momenten, maar dat leg ik dan naderhand altijd uit aan Peuter. Dat mama zich niet zo blij voelde en daarom zelf ook een beetje lelijk deed, etc. Hier is dat een fijne manier om wel uit die cirkel te stappen omdat je dan een andere 'mood' creeërt, een van warmte en veiligheid. Ben je beide minder geneigd om je heen te gaan schoppen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, weet ik.. Ja, hij is redelijk onhandelbaar af en toe.
Kan ik meestal wel hebben, maar met afgelopen week.. minder
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Kut is dat. Maarja, wij moeders zijn soms net mensen he? Kun je, als hij geen bui heeft, redelijk met hem praten? Ik heb ook mijn slechte momenten, maar dat leg ik dan naderhand altijd uit aan Peuter. Dat mama zich niet zo blij voelde en daarom zelf ook een beetje lelijk deed, etc. Hier is dat een fijne manier om wel uit die cirkel te stappen omdat je dan een andere 'mood' creeërt, een van warmte en veiligheid. Ben je beide minder geneigd om je heen te gaan schoppen.
Maar wat weet ik, die van mij is 3.
Sowieso is het goed om bij kinderen uit te leggen waarom je wat of zo doet, weten ze veel beter waar ze aan toe zijn. Maargoed neemt niet weg dat al ze aanvoelen dat je zwak in je schoenen staat of even een dipje hebt dat ze dan evengoed finaal over je heen lopen. Dat hou je gewoon.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Kut is dat. Maarja, wij moeders zijn soms net mensen he? Kun je, als hij geen bui heeft, redelijk met hem praten? Ik heb ook mijn slechte momenten, maar dat leg ik dan naderhand altijd uit aan Peuter. Dat mama zich niet zo blij voelde en daarom zelf ook een beetje lelijk deed, etc. Hier is dat een fijne manier om wel uit die cirkel te stappen omdat je dan een andere 'mood' creeërt, een van warmte en veiligheid. Ben je beide minder geneigd om je heen te gaan schoppen.
Maar wat weet ik, die van mij is 3.
Dat moet hij dan ook even uiten, denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Maar dat doe ik ook hoor, achteraf uitleggen enzo.. Het is ook niet alleen maar ellende.
Maar het is gewoon een kutsituatie en een kloteweek geweest.
Zo klinkt het net alsof kinderen van nature slechte wezens zijn die klaar staan om toe te slaan op een zwak moment. Zo is het niet helemaal.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso is het goed om bij kinderen uit te leggen waarom je wat of zo doet, weten ze veel beter waar ze aan toe zijn. Maargoed neemt niet weg dat al ze aanvoelen dat je zwak in je schoenen staat of even een dipje hebt dat ze dan evengoed finaal over je heen lopen. Dat hou je gewoon.
Ja weet ik wel, mag ook. Maar hij is gewoon té brutaal, té tegendraads en opstandig.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat moet hij dan ook even uiten, denk ik.
Nee, hij heeft het gewoon heel erg moeilijk, dat begrijp ik ook wel. Sta alleen op het moment helemaal niet sterk in mijn schoenen, wat gewoon niet helpt.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof kinderen van nature slechte wezens zijn die klaar staan om toe te slaan op een zwak moment. Zo is het niet helemaal.
Dat hoeft ook niet altijd nee maar het is ook weer een beetje naief om te denken dat dat niet zo is.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof kinderen van nature slechte wezens zijn die klaar staan om toe te slaan op een zwak moment. Zo is het niet helemaal.
Noem me dan maar naïef, maar een jong kind is van nature niet slecht en erop gebrand om een ander onderuit te halen. Bepaald probleemgedrag is een symptoom van iets anders, staat niet op zichzelf.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet altijd nee maar het is ook weer een beetje naief om te denken dat dat niet zo is.
Heb je in deze situatie iets aan zijn vader?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, mag ook. Maar hij is gewoon té brutaal, té tegendraads en opstandig.
Dit dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Noem me dan maar naïef, maar een jong kind is van nature niet slecht en erop gebrand om een ander onderuit te halen. Bepaald probleemgedrag is een symptoom van iets anders, staat niet op zichzelf.
Mjah, die is er niet bij he.. maar ik heb wel het idee dat hij er nu wel wat meer bovenop zit als ie bij hem is. Maar goed, vandaag alweer bonje mee gehad, communicatie gaat niet geweldig.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je in deze situatie iets aan zijn vader?
Dat ook niet maar wel om maar te krijgen waar hij/zij zn zinnen op heeft gezetquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Noem me dan maar naïef, maar een jong kind is van nature niet slecht en erop gebrand om een ander onderuit te halen. Bepaald probleemgedrag is een symptoom van iets anders, staat niet op zichzelf.
Ik moet eerst raden die W en K zijn denk ik?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef -Engel- het volgende:
Topiq deaud![]()
Wie doet er mee met het nieuwe britse spel: Raad de gasten voor het feestje van W en K....
Om mee te beginnenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet eerst raden die W en K zijn denk ik?
Je leest toch 'n krant mag ik hopenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok ik trap af:
Watts & Koochie
Ja, minimaal twee per dag van achter naar voren. Of andersom.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je leest toch 'n krant mag ik hopen
Dan had die gok beter gekundquote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, minimaal twee per dag van achter naar voren. Of andersom.
Je meent toch niet serieus dat je dat niet weet he?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
Wie zijn nou W en K want nu ben ik wel nieuwsgierig
Mss leest ie geen kranten etc.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Royco1 het volgende:
Je meent toch niet serieus dat je dat niet weet he?
William & Kate, best sneu dat ikdit weetquote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef -Engel- het volgende:
Topiq deaud![]()
Wie doet er mee met het nieuwe britse spel: Raad de gasten voor het feestje van W en K....
Ja... en nu nog ongeveer 1895 gasten radenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
William & Kate, best sneu dat ikdit weet
Te vroegquote:
Maar nu weet ik het al dus dan mag dat welquote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Te vroeg
Bij mij duurt het nog 5 minuten
Oja richting bed.... en hopelijk ga ik eens slapen...
Vraag eens of me dat boeit?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... en nu nog ongeveer 1895 gasten raden
Boobies waren van mijquote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je boobies weer erin gezet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef Yuki het volgende:
MogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij Skatje
Muchos gracias !!!!
Hoi moguhquote:
Ik zet ze er zelf wel goed in de volgende keerquote:
vind jou ook liefquote:
Zij van de cover van Use Somebody en (eigen nummers) Single Girls en Bells enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het helemaal! Oh die ja
![]()
Uhuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zij van de cover van Use Somebody en (eigen nummers) Single Girls en Bells enzo
Bij mij in de busquote:
Ooh, blijkbaar toch niet zo single, ze zoent de kerel waar ze mee isquote:
Pff de slet, gewoon een beetje openbaar zitten zoenenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, blijkbaar toch niet zo single, ze zoent de kerel waar ze mee is
Zoenen, Gatverquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff de slet, gewoon een beetje openbaar zitten zoenen
Was het in iedergeval gezelligquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef PeuRac het volgende:
Oeps, 45min bij de buren blijven hangen
quote:
Hoelang nog tot je gaat verhuizen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
buurjongen heb ik heel veel mee opgetrokken, maar nu ga ik verhuizen en dat is toch ff kut.
Volgende week op dit moment zit ik 110km verderopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoelang nog tot je gaat verhuizen dan?
Spannend, helemaal omdat het de achterhoek is natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgende week op dit moment zit ik 110km verderopVolgende week maandag dus
Ach, geboren en getogen. Ben toch nog goed terecht gekomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spannend, helemaal omdat het de achterhoek is natuurlijk
Ah dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, geboren en getogen. Ben toch nog goed terecht gekomen![]()
Wel fijn, kan straks weer flink sleutelen, moet alleen ff kijken aan welke autode Kever is perfect en valt niks aan te doen (wordt ook te weinig mee gereden), de Triumph heeft vorig jaar veel reparaties gehad vlak voor de stalling. En de S80 heb ik geen zin in (is kut werken onder die volle kap)
Nah, ik blijf dr maar een paar maanden, ik had een sleutel/hobby auto. Zou er meteen weer een gekocht hebben als ik in NL bleef.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop
Zeker, wat dat betreft is de randstad echt bagger. Heb je sleutelruiimte is het nog niet goed
Anders een opknappertje erbij ofzo
Lekker fris.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 06:28 schreef stbabylon het volgende:
Wat een temperatuur om je CV af te laten slaan 's nachts. Wakker worden in 13 graden... heerlijk...
Oh ja. I forgot.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is voorjaar joh! -40 is winter
Ik doe ook niet anders, best Snuit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q.tie, sterkte vandaag. Deze knul gaat weer werken en dromen over wulpse schone dames
Dat zal ze leren met hun winter!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:23 schreef stbabylon het volgende:
Gevoelstemperatuur van onder de -10!!! Madness!!! Ik ga een gasguzzler kopen, broeikaseffect here I come!!!
Billie Jean!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
Elke week in de Metro een column van een vader. Van zoon Moos (2) en dochter!!!!!!!! Billie (0).
WTF???? Je dochter Billie noemen?? Je dochter is een IKEA kast????
Wat een mongool!
QFTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Dit is geen weer voor een blanke!
Verbaas je je daar over?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
Vijf uur slaap was toch niet genoeg...
hola
quote:
Ik heb er vandaag geen last van (van die 5 uurtjes slaap - als ik dat al gehaald heb).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
Vijf uur slaap was toch niet genoeg...
hola
Van billie gaan...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
Elke week in de Metro een column van een vader. Van zoon Moos (2) en dochter!!!!!!!! Billie (0).
WTF???? Je dochter Billie noemen?? Je dochter is een IKEA kast????
Wat een mongool!
Regelmatiger en vroeger naar bed gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee eigenlijk ook niet... Ik zou wel graag weer volle nachtjes draaien hoor.
Ja is slapen lastig, zo met je buik enzo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag geen last van (van die 5 uurtjes slaap - als ik dat al gehaald heb).
Maar gister zeker wel.
quote:
Ja, maar als je dan uren ligt te woelen en piekeren, word je daar ook niet vrolijk van...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Regelmatiger en vroeger naar bed gaan
Nee, en als je dan slaapt dan helpen dromen ook niet mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan uren ligt te woelen en piekeren, word je daar ook niet vrolijk van...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, en als je dan slaapt dan helpen dromen ook niet mee.
Ik denk het jaquote:
Ik ken nog wel andere sporten die je een half uurtje voor het slapen kunt doen. Kun je zelfs al in bed doen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga anders een half uurtje rennen/joggen voor je richting bed gaat MissB, of is dat geen optie ?
Ennnnn goedemorgen.
Verrassend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken nog wel andere sporten die je een half uurtje voor het slapen kunt doen. Kun je zelfs al in bed doen!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga anders een half uurtje rennen/joggen voor je richting bed gaat MissB, of is dat geen optie ?
Ennnnn goedemorgen.
Tijdstip maakt in deze niet uit denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rennen of joggen, 's avonds laat, ik?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken nog wel andere sporten die je een half uurtje voor het slapen kunt doen. Kun je zelfs al in bed doen!
Ik zou daar zoveel energie van krijgen dat ik helemaal niet meer kan slapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijdstip maakt in deze niet uit denk ik
De ideale manier om je hoofd leeg te maken iig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook als je een hekel hebt aan sport?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De ideale manier om je hoofd leeg te maken iig.
Huur een straatterrorist in die je tasje wil jatten!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Babs, mag ik je hier aan houden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huur een straatterrorist in die je tasje wil jatten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Babs, mag ik je hier aan houden?Echt wel ja! Ik ben al op de Lease site aan het kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil subiet +20o Celcius
Printertje rechts onder op je taakbalk, als die er nog staat. Anders op de printer zelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan ik ook weer printopdrachten annuleren?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huur een straatterrorist in die je tasje wil jatten!
Ging er ook over dat het voor MissB niet uitmaakt dat het 's avonds is, ze gaat sowieso niet joggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:43 schreef Yuki het volgende:
@ Royco: tijdstip kan wel degelijk uitmaken. Ken zat mensen die helemaal stuiteren van de energie na het hardlopen.
Ja, het is al geluktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Printertje rechts onder op je taakbalk, als die er nog staat. Anders op de printer zelf.
Ehm ja, ik heb daar wel eens gegluurd, maar was ook snel weer weg. Ik vond het maar een raar topic.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hoeft trouwens niet eens te rennen, je kunt ook gaan wandelen, en dan moet je je heel bewust zijn van je omgeving, kijken naar de bomen, echt luisteren naar de geluiden die je hoort etc.
En misschien is de kracht van het nu topic ook wat voor je MissB, dat gaat nml. over teveel nadenken.
Stom fokquote:
's avonds lopen helpt wel goed bij mij iig.quote:
Ik mis het uit Finland, lekker 2u hardlopen/cross-country en dan sauna, douchen, wat eten en heerlijk gaan slapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
Ik moet 's avonds niet gaan sporten, dan kan ik niet slapen.
Het is wat zweverig soms ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja, ik heb daar wel eens gegluurd, maar was ook snel weer weg. Ik vond het maar een raar topic.
Nee joh.quote:
Ja idd, dat dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is wat zweverig soms ja.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002909310/index.html
Dat is misschien ook wel een optie, zelf ooit gelezen en oefeningen uit gedaan, en ik heb er echt minder door leren piekeren etc.
Het is hele simpele psychologie, maar er staan heel veel herkenbare dingen in denk ik.
NIET weg met Brein????quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh.
Al is het wel dom om zonder toestemming spullen mee te nemen, wat een idioten
Nee, sinds wanneer is het slecht piraterij tegen te gaan?quote:
Wel als je geen idee hebt wat je aan t doen bentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, sinds wanneer is het slecht piraterij tegen te gaan?
Dat is een taak van de overheid. Niet van een prive-stichting die veel te ver gaat in hun jurisprudentie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen zin me te verdiepen in BREIN. Piraterij bevechten lijkt mij een goede zaak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als je geen idee hebt wat je aan t doen bent
Wel als het om een private instelling gaat die louter uit een stel incompetente klapjosties bestaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
Sinds wanneer spreekt BREIN jurisprudentie uit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een taak van de overheid. Niet van een prive-stichting die veel te ver gaat in hun jurisprudentie.
Kopieren is niet stelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen zin me te verdiepen in BREIN. Piraterij bevechten lijkt mij een goede zaak.
Ik vind het wel grappig dat men op FP meteen schreeuwt dat diefstal verboden is, maar dat ze het zelf net zo hard doen is dan weer niet relevant
Misschien heb ik een te moeilijk woord gebruikt dat ik zelf niet helemaal snapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreekt BREIN jurisprudentie uit?
Maar downloaden is volgens de Nederlandse wet helemaal niet verboden. I.t.t. wat Brein zegt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:02 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel grappig dat men op FP meteen schreeuwt dat diefstal verboden is, maar dat ze het zelf net zo hard doen is dan weer niet relevant
Stelen is iets wegnemen. Bij kopieren blijft het origineel gewoon in handen van de eigenaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee?Nooit gehoord van auteursrecht?
Ik lees idd dat ze niet helemaal eerlijk zijn. Zonde, want hun doel vind ik wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel als het om een private instelling gaat die louter uit een stel incompetente klapjosties bestaat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/BREIN
Jurisprudentie is de uitspraak van rechters, daar heeft BREIN helemaal niks mee te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien heb ik een te moeilijk woord gebruikt dat ik zelf niet helemaal snap
Ik bedoel te zeggen dat ze veel te ver butien hun boekje gaan en eigen rechter spelen.
Tsja, maar als dat doel niet gelijk staat met de wet, zullen ze eerst moeten gaan lobbyen ipv te gaan stelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees idd dat ze niet helemaal eerlijk zijn. Zonde, want hun doel vind ik wat voor te zeggen.
Straffen om piraterij tegen te gaan helpt niet. De bevolking (vrijwel de gehele bevolking) maakt er gebruik van. Om een goede reden. De prijs van audio/video/games/software ligt te hoog. Keer op keer is bewezen door artiesten en kleine software fabrikanten dat gebruikers best willen betalen, zolang het een eerlijke prijs is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees idd dat ze niet helemaal eerlijk zijn. Zonde, want hun doel vind ik wat voor te zeggen.
Dat weet ik, maar dat maakt het downloaden en verspreiden van films zonder dat de rechtmatige eigenaar daar toestemming voor geeft nog wel stelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar downloaden is volgens de Nederlandse wet helemaal niet verboden. I.t.t. wat Brein zegt.
Zonder toestemming is hier het sleutelwoordquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stelen is iets wegnemen. Bij kopieren blijft het origineel gewoon in handen van de eigenaar.
Wat heeft BREIN gestolen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, maar als dat doel niet gelijk staat met de wet, zullen ze eerst moeten gaan lobbyen ipv te gaan stelen.
I knowquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Straffen om piraterij tegen te gaan helpt niet. De bevolking (vrijwel de gehele bevolking) maakt er gebruik van. Om een goede reden. De prijs van audio/video/games/software ligt te hoog. Keer op keer is bewezen door artiesten en kleine software fabrikanten dat gebruikers best willen betalen, zolang het een eerlijke prijs is.
De servers oa, en ze hebben in het verleden ook wel eens onrechtmatig beslag laten leggen op gegevens en administratie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft BREIN gestolen dan?
[..]
I know
Ja, en het auteursrecht geeft je tevens het recht om een kopie te maken voor eigen gebruik: 'Illegaal' downloaden magquote:
quote:AMSTERDAM - Het is niet strafbaar om als consument gratis muziek en films van internet te plukken. Ook niet wanneer bekend is dat de bron illegaal is. Dit heeft het Gerechtshof van Den Haag gisteren bevestigd in twee gescheiden zaken.
ste·len stal, h gestolen iets dat ve ander is wegnemen om het voor zichzelf te houdenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat maakt het downloaden en verspreiden van films zonder dat de rechtmatige eigenaar daar toestemming voor geeft nog wel stelen
Maar ik heb eigenlijk niet zo zin in deze discussie
[..]
Zonder toestemming is hier het sleutelwoord
Die servers uit het bericht zijn vrijwillig door die organisatie verstrekt. De berichtgeving op Fok klopt daarin niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De servers oa, en ze hebben in het verleden ook wel eens onrechtmatig beslag laten leggen op gegevens en administratie.
Mja, ik ben het niet eens met de Hoge Raad. Ik vind downloaden gewoon stelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en het auteursrecht geeft je tevens het recht om een kopie te maken voor eigen gebruik: 'Illegaal' downloaden mag
[..]
Zie bovenstaande.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ste·len stal, h gestolen iets dat ve ander is wegnemen om het voor zichzelf te houden
ko·pi·ë·ren -pieerde, h gekopieerd een kopie maken van
Je neemt niks weg.
Downloaden (kopiëren) is compleet legaal. Is niet stelen, zeker niet volgens de Nederlandse wet.
Je kan zoveel vinden, maar dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ben het niet eens met de Hoge Raad. Ik vind downloaden gewoon stelen.
Ze hebben dat 'vrijwillig' gedaan omdat anders BREIN ze zou aanklagen voor veel centjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die servers uit het bericht zijn vrijwillig door die organisatie verstrekt. De berichtgeving op Fok klopt daarin niet.
Waarom zijn ze daar nooit voor gestraft dan? Vage organisatie
Ik vind dat als ik seks heb met een 17 jarige, ik daar gewoon foto's van mag maken. De rechter stopt me echter wel een flink aantal jaar in de cel voor het maken van kinderporno. Tsja.. wie heeft er nou gelijk..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben het niet eens met de Hoge Raad. Ik vind downloaden gewoon stelen.
Maar daarom mag ik het toch wel vinden? Dat iemand anders download kan me geen reet schelen, ik doe het niet omdat ik het stelen vind.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kan zoveel vinden, maar dat is het dus niet.
Zwakkelingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben dat 'vrijwillig' gedaan omdat anders BREIN ze zou aanklagen voor veel centjes.
Wet is wet. Daarom mag je nog wel wat anders vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat als ik seks heb met een 17 jarige, ik daar gewoon foto's van mag maken. De rechter stopt me echter wel een flink aantal jaar in de cel voor het maken van kinderporno. Tsja.. wie heeft er nou gelijk..
Kijk je wel eens muziekclips op Youtube? Dat is namelijk EXACT hetzelfde als een mp3 downloaden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daarom mag ik het toch wel vinden? Dat iemand anders download kan me geen reet schelen, ik doe het niet omdat ik het stelen vind.
Bezit jij een huis dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
Woonlasten in 2011 vier tientjes omhoog
Ik ga maar emigreren
Ja, ik kijk wel eens muziekclips. Laat ik daar dan ook maar mee stoppenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk je wel eens muziekclips op Youtube? Dat is namelijk EXACT hetzelfde als een mp3 downloaden.
Nou, in de toekomst wil ik wel ergens wonen jaquote:
Dus nu hoef jij nog niet te emigreren want je bezit het nog niet en voelt die last nog niet. Maar wil wel emigreren nu, ik word niet goed van al die verhogingen de laatste tijd. Inflatie van 2% en vervolgens maar 2% salarisverhoging gekregen. Dus inwezen veranderd er geen kloot.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, in de toekomst wil ik wel ergens wonen ja
Toch vind ik dat een kortzichtige gedachte. Alleen al om het feit dat er genoeg dingen zijn waarvan het volkomen legaal is om het te downloaden. Denk alleen al maar aan freeware en zulks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
Maar daarom mag ik het toch wel vinden? Dat iemand anders download kan me geen reet schelen, ik doe het niet omdat ik het stelen vind.
Waarom? Dat is volkomen legaal hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik kijk wel eens muziekclips. Laat ik daar dan ook maar mee stoppen
Mysteryland, Loveland, Ground Zero Defqon, Lief Festival, Qlimax en veeel veel dagen naar Bloemendaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Anywayz... Waar blijft die lente! Ik heb zin in het festivalseizoen (oh en een lekkere warme vakantie met lief eind mei). Madnes, Zwarte Cross, Dauwpop, BFO en Lowlands staan voor dit jaar op de planning
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus nu hoef jij nog niet te emigreren want je bezit het nog niet en voelt die last nog niet. Maar wil wel emigreren nu, ik word niet goed van al die verhogingen de laatste tijd. Inflatie van 2% en vervolgens maar 2% salarisverhoging gekregen. Dus inwezen veranderd er geen kloot.
Je bedoelt ons Singlesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kom jou maar vervelen
Want ik ben ziek en verveel me
AWFS, ik wil, ik wil, ik wilquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mysteryland, Loveland, Ground Zero Defqon, Lief Festival, Qlimax en veeel veel dagen naar Bloemendaal
Dat is al 2 jaar geen reet meer aan, imo.quote:
Zou kunnen heb het geskipped afgelopen jaar. Maar goed was een greepje uit het festival seizoenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is al 2 jaar geen reet meer aan, imo.
Mja, mijn hoofdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt ons Singles
Wat heb je, griep? Beterschap
Mag je vinden. Laat mij lekker vasthouden aan mijn eigen principes. Jij wordt er niet slechter van dat ik geen films download.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch vind ik dat een kortzichtige gedachte. Alleen al om het feit dat er genoeg dingen zijn waarvan het volkomen legaal is om het te downloaden. Denk alleen al maar aan freeware en zulks.
[..]
Waarom? Dat is volkomen legaal hoor.
Tja crisis in het land, salarissen die worden bevroren of minimale verhogingen, terwijl de inflatie wel 2% is. M.a.w. we gaan er allemaal op achteruit...quote:
Oh, oke.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, mijn hoofden erg moe.
Ty
Moet jij niet werken oid?
Dat bedoel ik niet. Maar okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja crisis in het land, salarissen die worden bevroren of minimale verhogingen, terwijl de inflatie wel 2% is. M.a.w. we gaan er allemaal op achteruit...
Succesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ja, ik heb zo bespreking.Nu even niks te doen.
Rockit hoef ik niet voor weg die hoor ik op mijn balkon al.... wel een thuis wedstrijd Rock-it.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn voorlopige planning :
28 mei Soenda
25 juni AWFS
30 juli Rockit Open Air
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat dan wel? Dat ik nu wil emigreren?
Dat isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus nu hoef jij nog niet te emigreren want je bezit het nog niet en voelt die last nog niet. Maar wil wel emigreren nu, ik word niet goed van al die verhogingen de laatste tijd. Inflatie van 2% en vervolgens maar 2% salarisverhoging gekregen. Dus inwezen veranderd er geen kloot.
Tip: 3 september Wooferlandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn voorlopige planning :
28 mei Soenda
25 juni AWFS
30 juli Rockit Open Air
Ik lach je even uit hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
Daarbij ben ik ook veel te bang dat ik m'n laptop naar de kloten help met downloaden van allerlei prut
Omdat jij op basis van wat jij nog niet merkt wilde emigreren. Je eigen citaat geweest schatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Dat is
Waarom moet ik eerst de last voelen voor ik kan besluiten dat ik wil emigreren?
Ja, wat jij wilt. Mijn zusje heeft haar laptop dus op die manier wél naar de kloten gekregen omdat 't een slecht bestand was of zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik lach je even uit hoor![]()
Wat een briljante uitspraak
.mp3 en .avi zijn inderdaad zwaar schadelijk/sarcasme
Ja, en moet ik dan perse eerst iets merken voordat ik mag besluiten dat ik weg wil? Of mag ik het ook voor zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat jij op basis van wat jij nog niet merkt wilde emigreren. Je eigen citaat geweest schat
Die zusjes ook altijdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat jij wilt. Mijn zusje heeft haar laptop dus op die manier wél naar de kloten gekregen omdat 't een slecht bestand was of zo.
Maar, het is niet schadelijk hoor
En juist daarom altijd het leukste festival van het jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Rockit hoef ik niet voor weg die hoor ik op mijn balkon al.... wel een thuis wedstrijd Rock-it.
Het scheelt dat in andere landen het levensonderhoud niet duurder wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja crisis in het land, salarissen die worden bevroren of minimale verhogingen, terwijl de inflatie wel 2% is. M.a.w. we gaan er allemaal op achteruit...
Ik download al 13 jaar vrijwel alles. Met een fatsoenlijke virusscanner en andere bescherming (die je sowieso moet hebben) kan je weinig tot niks gebeurenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat jij wilt. Mijn zusje heeft haar laptop dus op die manier wél naar de kloten gekregen omdat 't een slecht bestand was of zo.
Ohw je mag het best voor zijn, zover je überhaupt kan nagaan of er niet over een paar jaar lastenverlagingen zijn. Ik heb geen glazenbol, jij wel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en moet ik dan perse eerst iets merken voordat ik mag besluiten dat ik weg wil? Of mag ik het ook voor zijn?
Ach, het zal allemaal wel. Ik heb er gewoon geen zin inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik download al 13 jaar vrijwel alles. Met een fatsoenlijke virusscanner en andere bescherming (die je sowieso moet hebben) kan je weinig tot niks gebeuren
Die grap maakte ik vorige week ook alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
AWFS lijkt mij niet echt boeiend, maar verbaas me wel dat er hier zoveel geïnteresseerden in houtbewerking zijnhttp://awfsfair.org/
"Wat de boer niet kent..."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het zal allemaal wel. Ik heb er gewoon geen zin in
http://www.awakenings.nl/feesten/147/awakenings-festival/quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
AWFS lijkt mij niet echt boeiend, maar verbaas me wel dat er hier zoveel geïnteresseerden in houtbewerking zijnhttp://awfsfair.org/
Het is onmogelijk om je laptop te verkloten met een .mp3 of .avi bestand. On-mo-ge-lijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Daarbij was mijn opmerking niet 100% serieus. Ik vind het alleen typisch dat jij het doet overkomen dat ik pas mag vertrekken als ik zelf wat merk van die verhoging. Niet dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw je mag het best voor zijn, zover je überhaupt kan nagaan of er niet over een paar jaar lastenverlagingen zijn. Ik heb geen glazenbol, jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |