Nee, ik begreep dat het vanmiddag ging over squirtende vrouwen en kerels die een vinger in hun reet bliefen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
En dan zeuren dat het niet over squirtende vrouwen met een vingen in hun gat mag gaan
Same here...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
Goedenavond!
Wat een kutkloterotdag was vandaag.
Ik heb je boobies weer erin gezet hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
Goedenavond!
Wat een kutkloterotdag was vandaag.
Dus ik heb weer heel wat gemistquote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik begreep dat het vanmiddag ging over squirtende vrouwen en kerels die een vinger in hun reet bliefen.
Lief van je.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je boobies weer erin gezet hoor
Ik heb het ook maar van horen zeggen, ik kan niet zeggen dat ik het jammer vind dat ik gemist heb dat mensen hun sexleven op tafel gooien.quote:
Ga ik even een uurtje gamen mis ik gewoon pannekoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Er zou maar iemand lekker pannenkoeken voor je aan t bakken zijnjam jam
*anders had het er vandaag ook niet meer van gekomen*
Ohquote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief van je.
Zijn niet 'mijn' boobies hoor..
Wat ging er mis?quote:
Ik, zogenaamd. Omdat ik niet lesbisch wil worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, wat een klote terugreis
En wie zit er onder de plak?
Oh... De logica ontgaat me even, maar okequote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik, zogenaamd. Omdat ik niet lesbisch wil worden.
Ik begrijp dat het een teleurstelling is.
Dat vind ik niet kunnen hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik, zogenaamd. Omdat ik niet lesbisch wil worden.
Ik begrijp dat het een teleurstelling is.
Logica is op Fok dan ook nogal ondergeschikt.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... De logica ontgaat me even, maar oke
En toch probeer ik het altijd weer te ontdekkenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Logica is op Fok dan ook nogal ondergeschikt.
Zucht, nog maar een keer dan blondiequote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch probeer ik het altijd weer te ontdekken
When will I learn
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wanneer weet je dat het koud is in de keuken?
Wanneer je bestek aan elkaar gevroren is
Met dat laatste doe ik met je mee!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Kluts het volgende:
Over onder de plak zitten gesproken: Ik ga nu VI kijken met beetman en samen een bak cookie-dough Ben & Jerry's wegeten.
Dus jij moet mee VI kijken, en Beetman mee ijs eten.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Kluts het volgende:
Over onder de plak zitten gesproken: Ik ga nu VI kijken met beetman en samen een bak cookie-dough Ben & Jerry's wegeten.
Oehquote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Kluts het volgende:
Volgensmij gaat dat daar heel anders, de 1 helpt de ander.. Hij haar met het ijs opeten, zij houdt zijn hand vast voor de schokkende beelden van VIquote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij moet mee VI kijken, en Beetman mee ijs eten.
Jullie zitten dus beide onder de plak bij elkaar
L-E! Ik dacht vandaag nog aan je!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
L-E! Ik dacht vandaag nog aan je!Zag een kleine hummel lopen met een schone mama en toen dacht ik.............. Die L-E is toffer
![]()
Wat is daar 'nieuw' aan? Dat doet men al sinds 1964.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb, mits de juiste bus, een nieuwe manier kinderen rustig te houden![]()
Gewoon DisneyXD op zetten
Ik heb nul uur gewerkt vandaag. En toch kapot.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat wil je, heb weer 13 uur gewerkt vandaag..Daar begint een mens wel van te ijlen.
Ja, het blijft een partij werk om de uitgroei bij te verven bij je natuurlijk. En als je Peuter erbij betrekt geeft het helemaal derrie.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nul uur gewerkt vandaag. En toch kapot.
Het was weer een leerzame avond in dat opzicht.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, het blijft een partij werk om de uitgroei bij te verven bij je natuurlijk. En als je Peuter erbij betrekt geeft het helemaal derrie.
Maar niet zonder kabel en in de busquote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is daar 'nieuw' aan? Dat doet men al sinds 1964.
dat is een mooi iets!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was weer een leerzame avond in dat opzicht.
Waarom vervoer je kinderen eigenlijk? Kunnen ze niet lopen? Luie krengen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar niet zonder kabel en in de bus
Van Berkel en Rodenrijs naar Rotterdam en terug? Dan hadden ze hun theater voorstelling gemistquote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom vervoer je kinderen eigenlijk? Kunnen ze niet lopen? Luie krengen.
Als je op tijd vertrekt, hoef je nergens te laat te komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van Berkel en Rodenrijs naar Rotterdam en terug? Dan hadden ze hun theater voorstelling gemist
behalve als je onderweg een lekke nike air max krijgquote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je op tijd vertrekt, hoef je nergens te laat te komen.
Dat is waar.. Peuter loopt voortaan ook van Purmerend naar Limburg?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je op tijd vertrekt, hoef je nergens te laat te komen.
Voortaan? Altijd al gedaan!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is waar.. Peuter loopt voortaan ook van Purmerend naar Limburg?
Snel een thuiskomertje erbij en met gepaste snelheid verder gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
behalve als je onderweg een lekke nike air max krijg
Bandenplaksetje mee.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
behalve als je onderweg een lekke nike air max krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |