Slomequote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
16 in 2009![]()
ooh kut, moet al in de bus zitten
was doenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thuis!
Boodschappen gedaan en in geruimd
Was opgehangen en nieuwe in de machine
Alleen nu nog eten.. Dat vergeet ik weer eens helemaal..
Whehe, ik doe het ook alleen maar omdat m'n broertje het nog niet gedaan heeft, en ik door m'n witte shirts heen benquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was doengoeie!
* littledrummergirl verzamelt was en mikt in de machine
maf is dat he! ik heb dat bij muziek in n dialectquote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef vencodark het volgende:
Apart, ik heb ontdekt dat ik emotioneel geraakt wordt als ik iemand opera hoor en/of zie zingen.
Is dat positief?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maf is dat he! ik heb dat bij muziek in n dialect
nee, eerder genantquote:
Ja, kan ik me dan ook weer iets bij voorstellen.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, eerder genant
bedoel zoiets trouwens![]()
Misschien is twitter wat voor jou.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mezelf maar even bezig houden tot 9 uur en m'n bed in
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is twitter wat voor jou.
Gerard van Maasakkers...heldquote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, eerder genant
bedoel zoiets trouwens![]()
Vanavond VIquote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mezelf maar even bezig houden tot 9 uur en m'n bed in
Eind van de week Bulletstorm, dan kan ik tenminste weer genadeloos schietenquote:
ik vind het mooi, melancholishquote:
Dat heb ik echt al jaren niet meer gekekenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef Evie het volgende:
bleh geen zin meer in eten.. ach morgen is er weer een dag.. dan kan ik ook eten
Jawel ik mag prima niks eten.. al 5 dagen op rij gegeten hiervoor dus boeie...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik dat denk, betekent niet dat jij dat ook mag vrouwtje
quote:
Ja verdorie, ben ook niet de goede persoon om je op je donder te geven he.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel ik mag prima niks eten.. al 5 dagen op rij gegeten hiervoor dus boeie...
Moet ik het maar weer doen danquote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie, ben ook niet de goede persoon om je op je donder te geven he.
Jij geniet er net weer even te veel vanquote:
Zoeperdjequote:
Jij niet wou je zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij geniet er net weer even te veel van
Dat zijn nog eens fijne plannen voor op een nuchtere maagquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Look who's talking.
Zit je nog niet aan de wodka?
oeh een exenrel?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je me met rust laten en mij en mn vrienden stoppen lastig te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |