Nee, ik begreep dat het vanmiddag ging over squirtende vrouwen en kerels die een vinger in hun reet bliefen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
En dan zeuren dat het niet over squirtende vrouwen met een vingen in hun gat mag gaan
Same here...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
Goedenavond!
Wat een kutkloterotdag was vandaag.
Ik heb je boobies weer erin gezet hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
Goedenavond!
Wat een kutkloterotdag was vandaag.
Dus ik heb weer heel wat gemistquote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik begreep dat het vanmiddag ging over squirtende vrouwen en kerels die een vinger in hun reet bliefen.
Lief van je.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je boobies weer erin gezet hoor
Ik heb het ook maar van horen zeggen, ik kan niet zeggen dat ik het jammer vind dat ik gemist heb dat mensen hun sexleven op tafel gooien.quote:
Ga ik even een uurtje gamen mis ik gewoon pannekoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Er zou maar iemand lekker pannenkoeken voor je aan t bakken zijnjam jam
*anders had het er vandaag ook niet meer van gekomen*
Ohquote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief van je.
Zijn niet 'mijn' boobies hoor..
Wat ging er mis?quote:
Ik, zogenaamd. Omdat ik niet lesbisch wil worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, wat een klote terugreis
En wie zit er onder de plak?
Oh... De logica ontgaat me even, maar okequote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik, zogenaamd. Omdat ik niet lesbisch wil worden.
Ik begrijp dat het een teleurstelling is.
Dat vind ik niet kunnen hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik, zogenaamd. Omdat ik niet lesbisch wil worden.
Ik begrijp dat het een teleurstelling is.
Logica is op Fok dan ook nogal ondergeschikt.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... De logica ontgaat me even, maar oke
En toch probeer ik het altijd weer te ontdekkenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Logica is op Fok dan ook nogal ondergeschikt.
Zucht, nog maar een keer dan blondiequote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch probeer ik het altijd weer te ontdekken
When will I learn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |