quote:
Ahaaaa.quote:
Oeh bahquote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben trouwens ook boos en klaar met een paar mannen"vrienden" gister niks van ze gehoord
In Singles ook dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef CherryLips het volgende:
The big bang theory? Ik dacht dat dat een algemeen geaccepteerde term was ondertussen.
Wat was er gister dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben trouwens ook boos en klaar met een paar mannen"vrienden" gister niks van ze gehoord
Een van de twee Becky'squote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahaaaa.
Ik linkte onlangs pas dat Elliot uit Scrubs, dingetje was uit Roseanne!![]()
Heel laat pas.
ik was jarig en ja dat wisten ze heel goed, maar ze vinden zichzelf belangrijker, like alwaysquote:
quote:
De 2e ja. Becky, was hm ff kwijt. Had haar nooit herkend, ik vind haar ook beetje standaard uiterlijk hebben eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was jarig en ja dat wisten ze heel goed, maar ze vinden zichzelf belangrijker, like always
Dat is wel heel jammer ja. Verjaardag vind ik zelf ook best belangrijk als mensen zich dat herinneren.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was jarig en ja dat wisten ze heel goed, maar ze vinden zichzelf belangrijker, like always
Goh, dan weet je dat je echt weinig in Singles komt: als je TBBT niet kent.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist hier, voor ik in singles kwam had ik er nog nooit van gehoord.
Niks mis met haar hoor. Leuke dame om naar te kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
De 2e ja. Becky, was hm ff kwijt. Had haar nooit herkend, ik vind haar ook beetje standaard uiterlijk hebben eigenlijk.
Goed, die hoef ik dan ook niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb nog niet eens plaatjes gepost
jaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel zwaar kut ja, leuke vrienden dan
Oh, zeker niks mis mee! Heel leuk smoeltje. Maar ik vind haar niet opvallen verder, blond en leuk smoeltje.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met haar hoor. Leuke dame om naar te kijken.
ja hoor, een ECHTE vriend kwam op bezoekquote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer ja. Verjaardag vind ik zelf ook best belangrijk als mensen zich dat herinneren.Lullig van ze.
Maar, toch gefeliciteerd van mij dan nog.Verder wel beetje leuke verjaardag gehad, ondanks dat?
[..]
Goh, dan weet je dat je echt weinig in Singles komt: als je TBBT niet kent.
Aah dat is fijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor, een ECHTE vriend kwam op bezoekiemand waar ik tenminste echt op kan bouwen, die me heeft geholpen met verhuizing, erg gezellig, spelletjes gedaan (monopoly, lvensweg en regenwormen
)
Oh en bij de chinees wezen etenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah dat is fijn.iig leuke dag/avond gehad.
Als ik denk dat het is dat het is, is het inderdaad een toffe gast, maar ik ken hem niet zo goed als jijquote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor, een ECHTE vriend kwam op bezoekiemand waar ik tenminste echt op kan bouwen, die me heeft geholpen met verhuizing, erg gezellig, spelletjes gedaan (monopoly, lvensweg en regenwormen
)
Hmmmmquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh en bij de chinees wezen eten
ja tis eend en eend is zo'n beetje mijn beste vriendje jaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik denk dat het is dat het is, is het inderdaad een toffe gast, maar ik ken hem niet zo goed als jij
Eend?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja tis eend en eend is zo'n beetje mijn beste vriendje ja
Die ouwe bekende van zo'n 1,5 jaar geleden?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha een fokuser
[..]
zonder hem had ik hier niet gezeten(in deze kamer dus
)
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja tis eend en eend is zo'n beetje mijn beste vriendje ja
euhm hij heeft hier nooit gepost volgens mijquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die ouwe bekende van zo'n 1,5 jaar geleden?
Kan niet bezig blijven inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jamaar stiekem wist ik dat al, maar goed dit is de 101e kans die verpest wordt dus van mij part stikken ze erin en zakken ze lekker door de stront
Ooh ik had even iemand in gedachten, zodoende.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm hij heeft hier nooit gepost volgens mij
Nopequote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan niet bezig blijven inderdaad.
Sterkte in iedergeval ermeequote:Op maandag 21 februari 2011 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nopedus ben er wel klaar mee
ja supergezellig met eend altijdquote:Op maandag 21 februari 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Ja met Eend kan je ook best wel lachen. behalve een paar fokmeets heb ik hem ook een keer in de Effenaar en op het station in Eindhoven na een wedstrijd van PSV gezien.
Dan nog, vorige keer zat je ook al ermee dus zal zeker nog lastig zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ik had 80 kansen geleden al moeten stoppen met kansen geven
jup maar zoals ik al wist t was altijd ik ik ik en als je dan niet eens de moeite neemt me te feliciteren dan is t wel duidelijk genoegquote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, vorige keer zat je ook al ermee dus zal zeker nog lastig zijn.
Is ook wel vrij kansloos inderdaad...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup maar zoals ik al wist t was altijd ik ik ik en als je dan niet eens de moeite neemt me te feliciteren dan is t wel duidelijk genoeg
hell, zelfs mn broer die ik verder nooit spreek smste me
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef Kluts het volgende:
Gaat het hier nog over squirtende wijven en kerels die een vinger in hun reet willen?
Zo niet: Ja hoi.
Als je dat wil dan kan dat geregeld worden hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef Kluts het volgende:
Gaat het hier nog over squirtende wijven en kerels die een vinger in hun reet willen?
Zo niet: Ja hoi.
Neuh, mijn sexleven hoeft niet op straat gesmeten te worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je dat wil dan kan dat geregeld worden hoor
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoi
Is vaak wel het enige wat ze verdienen
t was geen familie maar iets waarvan ik dacht dat t goede vrienden warenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef Kluts het volgende:
En MM, familie die kut doet op je verjaardag is klote.
Voor mij was het een reden om ze lekker de tering te laten krijgen.
Daar geldt hetzelfde voor.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t was geen familie maar iets waarvan ik dacht dat t goede vrienden waren
ja hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een beetje leuk in Maastricht M&M?
Hier ook!quote:
Ik ben hetero. Naast leuk ben ik namelijk ook nog saai en ouderwets.quote:
Ah mooi, lekker bezig dusquote:Op maandag 21 februari 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoorvermaak me wel, nu 2 weken training van werk, studie kom mn tijd wel door
Ik ook, maar leek me een ultiem goede actie om lesbisch trachten te worden..quote:Op maandag 21 februari 2011 20:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben hetero. Naast leuk ben ik namelijk ook nog saai en ouderwets.
Die tuinbroeken zijn toch niks voor jou joh met je voorkeur voor jurkjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:58 schreef Evie het volgende:
Ik ook, maar leek me een ultiem goede actie om lesbisch trachten te worden..
Ik zal eens overleggen met Beetman wat hij daarvan vind.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook, maar leek me een ultiem goede actie om lesbisch trachten te worden..
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry,
JIj bent inderdaad wel aardig
quote:
Wat een vrouw!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Kluts het volgende:
Ik zal eens overleggen met Beetman wat hij daarvan vind.
Ik heb vroegah ooit een tuinjurk gehad.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tuinbroeken zijn toch niks voor jou joh met je voorkeur voor jurkjes.
Dan ben ik kwa uiterlijk ook het vrouwtjequote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tuinbroeken zijn toch niks voor jou joh met je voorkeur voor jurkjes.
Zit je nu al onder de plak Klutsquote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal eens overleggen met Beetman wat hij daarvan vind.
me 2 lolquote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroegah ooit een tuinjurk gehad.
En ik dan? Ik kan het me niet veroorloven om ook qua uiterlijk een manwijf te worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan ben ik kwa uiterlijk ook het vrouwtje
Erewoord?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Evie het volgende:
Dan ben ik kwa uiterlijk ook het vrouwtje
Jij kwa uiterlijk ook het vrouwtjequote:Op maandag 21 februari 2011 21:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik dan? Ik kan het me niet veroorloven om ook qua uiterlijk een manwijf te worden.
Klaarblijkelijk. Het begin van het einde, als zelfs IK onder de plak kan zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit je nu al onder de plak Kluts
immer... ben alleen een vent van binnen wat betreft eerlijk en direct zijnquote:
Oh, dan worden we zo'n hot lesbisch stel, dat zie ik al wat meer zitten.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dan worden we zo'n hot lesbisch stel, dat zie ik al wat meer zitten.
Dat klinkt weer een beetje zoals alle andere vrouwen die bi zijn omdat het zogenaamd geil is.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]en dan al die stomme kerels vanwie we het hoofd op hol jagen... die het nooit zullen meemaken
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt weer een beetje zoals alle andere vrouwen die bi zijn omdat het zogenaamd geil is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |