quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken nog wel andere sporten die je een half uurtje voor het slapen kunt doen. Kun je zelfs al in bed doen!
Ik zou daar zoveel energie van krijgen dat ik helemaal niet meer kan slapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rennen of joggen, 's avonds laat, ik?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijdstip maakt in deze niet uit denk ik
De ideale manier om je hoofd leeg te maken iig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook als je een hekel hebt aan sport?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De ideale manier om je hoofd leeg te maken iig.
Huur een straatterrorist in die je tasje wil jatten!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Babs, mag ik je hier aan houden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huur een straatterrorist in die je tasje wil jatten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Babs, mag ik je hier aan houden?Echt wel ja! Ik ben al op de Lease site aan het kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil subiet +20o Celcius
Printertje rechts onder op je taakbalk, als die er nog staat. Anders op de printer zelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan ik ook weer printopdrachten annuleren?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huur een straatterrorist in die je tasje wil jatten!
Ging er ook over dat het voor MissB niet uitmaakt dat het 's avonds is, ze gaat sowieso niet joggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:43 schreef Yuki het volgende:
@ Royco: tijdstip kan wel degelijk uitmaken. Ken zat mensen die helemaal stuiteren van de energie na het hardlopen.
Ja, het is al geluktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Printertje rechts onder op je taakbalk, als die er nog staat. Anders op de printer zelf.
Ehm ja, ik heb daar wel eens gegluurd, maar was ook snel weer weg. Ik vond het maar een raar topic.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hoeft trouwens niet eens te rennen, je kunt ook gaan wandelen, en dan moet je je heel bewust zijn van je omgeving, kijken naar de bomen, echt luisteren naar de geluiden die je hoort etc.
En misschien is de kracht van het nu topic ook wat voor je MissB, dat gaat nml. over teveel nadenken.
Stom fokquote:
's avonds lopen helpt wel goed bij mij iig.quote:
Ik mis het uit Finland, lekker 2u hardlopen/cross-country en dan sauna, douchen, wat eten en heerlijk gaan slapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
Ik moet 's avonds niet gaan sporten, dan kan ik niet slapen.
Het is wat zweverig soms ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja, ik heb daar wel eens gegluurd, maar was ook snel weer weg. Ik vond het maar een raar topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |