Was het in iedergeval gezelligquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef PeuRac het volgende:
Oeps, 45min bij de buren blijven hangen
quote:
Hoelang nog tot je gaat verhuizen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
buurjongen heb ik heel veel mee opgetrokken, maar nu ga ik verhuizen en dat is toch ff kut.
Volgende week op dit moment zit ik 110km verderopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoelang nog tot je gaat verhuizen dan?
Spannend, helemaal omdat het de achterhoek is natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgende week op dit moment zit ik 110km verderopVolgende week maandag dus
Ach, geboren en getogen. Ben toch nog goed terecht gekomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spannend, helemaal omdat het de achterhoek is natuurlijk
Ah dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, geboren en getogen. Ben toch nog goed terecht gekomen![]()
Wel fijn, kan straks weer flink sleutelen, moet alleen ff kijken aan welke autode Kever is perfect en valt niks aan te doen (wordt ook te weinig mee gereden), de Triumph heeft vorig jaar veel reparaties gehad vlak voor de stalling. En de S80 heb ik geen zin in (is kut werken onder die volle kap)
Nah, ik blijf dr maar een paar maanden, ik had een sleutel/hobby auto. Zou er meteen weer een gekocht hebben als ik in NL bleef.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop
Zeker, wat dat betreft is de randstad echt bagger. Heb je sleutelruiimte is het nog niet goed
Anders een opknappertje erbij ofzo
Lekker fris.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 06:28 schreef stbabylon het volgende:
Wat een temperatuur om je CV af te laten slaan 's nachts. Wakker worden in 13 graden... heerlijk...
Oh ja. I forgot.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is voorjaar joh! -40 is winter
Ik doe ook niet anders, best Snuit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q.tie, sterkte vandaag. Deze knul gaat weer werken en dromen over wulpse schone dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |