Oh, oke.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, mijn hoofden erg moe.
Ty
Moet jij niet werken oid?
Dat bedoel ik niet. Maar okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja crisis in het land, salarissen die worden bevroren of minimale verhogingen, terwijl de inflatie wel 2% is. M.a.w. we gaan er allemaal op achteruit...
Succesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ja, ik heb zo bespreking.Nu even niks te doen.
Rockit hoef ik niet voor weg die hoor ik op mijn balkon al.... wel een thuis wedstrijd Rock-it.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is al 2 jaar geen reet meer aan, imo.
Mijn voorlopige planning :
28 mei Soenda
25 juni AWFS
30 juli Rockit Open Air
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat dan wel? Dat ik nu wil emigreren?
Dat isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus nu hoef jij nog niet te emigreren want je bezit het nog niet en voelt die last nog niet. Maar wil wel emigreren nu, ik word niet goed van al die verhogingen de laatste tijd. Inflatie van 2% en vervolgens maar 2% salarisverhoging gekregen. Dus inwezen veranderd er geen kloot.
Tip: 3 september Wooferlandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat is al 2 jaar geen reet meer aan, imo.
Mijn voorlopige planning :
28 mei Soenda
25 juni AWFS
30 juli Rockit Open Air
Ik lach je even uit hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
Daarbij ben ik ook veel te bang dat ik m'n laptop naar de kloten help met downloaden van allerlei prut
Omdat jij op basis van wat jij nog niet merkt wilde emigreren. Je eigen citaat geweest schatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Dat is
Waarom moet ik eerst de last voelen voor ik kan besluiten dat ik wil emigreren?
Ja, wat jij wilt. Mijn zusje heeft haar laptop dus op die manier wél naar de kloten gekregen omdat 't een slecht bestand was of zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik lach je even uit hoor![]()
Wat een briljante uitspraak
.mp3 en .avi zijn inderdaad zwaar schadelijk/sarcasme
Ja, en moet ik dan perse eerst iets merken voordat ik mag besluiten dat ik weg wil? Of mag ik het ook voor zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat jij op basis van wat jij nog niet merkt wilde emigreren. Je eigen citaat geweest schat
Die zusjes ook altijdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat jij wilt. Mijn zusje heeft haar laptop dus op die manier wél naar de kloten gekregen omdat 't een slecht bestand was of zo.
Maar, het is niet schadelijk hoor
En juist daarom altijd het leukste festival van het jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Rockit hoef ik niet voor weg die hoor ik op mijn balkon al.... wel een thuis wedstrijd Rock-it.
Het scheelt dat in andere landen het levensonderhoud niet duurder wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja crisis in het land, salarissen die worden bevroren of minimale verhogingen, terwijl de inflatie wel 2% is. M.a.w. we gaan er allemaal op achteruit...
Ik download al 13 jaar vrijwel alles. Met een fatsoenlijke virusscanner en andere bescherming (die je sowieso moet hebben) kan je weinig tot niks gebeurenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat jij wilt. Mijn zusje heeft haar laptop dus op die manier wél naar de kloten gekregen omdat 't een slecht bestand was of zo.
Ohw je mag het best voor zijn, zover je überhaupt kan nagaan of er niet over een paar jaar lastenverlagingen zijn. Ik heb geen glazenbol, jij wel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en moet ik dan perse eerst iets merken voordat ik mag besluiten dat ik weg wil? Of mag ik het ook voor zijn?
Ach, het zal allemaal wel. Ik heb er gewoon geen zin inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik download al 13 jaar vrijwel alles. Met een fatsoenlijke virusscanner en andere bescherming (die je sowieso moet hebben) kan je weinig tot niks gebeuren
Die grap maakte ik vorige week ook alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
AWFS lijkt mij niet echt boeiend, maar verbaas me wel dat er hier zoveel geïnteresseerden in houtbewerking zijnhttp://awfsfair.org/
"Wat de boer niet kent..."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het zal allemaal wel. Ik heb er gewoon geen zin in
http://www.awakenings.nl/feesten/147/awakenings-festival/quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
AWFS lijkt mij niet echt boeiend, maar verbaas me wel dat er hier zoveel geïnteresseerden in houtbewerking zijnhttp://awfsfair.org/
Het is onmogelijk om je laptop te verkloten met een .mp3 of .avi bestand. On-mo-ge-lijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Daarbij was mijn opmerking niet 100% serieus. Ik vind het alleen typisch dat jij het doet overkomen dat ik pas mag vertrekken als ik zelf wat merk van die verhoging. Niet dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw je mag het best voor zijn, zover je überhaupt kan nagaan of er niet over een paar jaar lastenverlagingen zijn. Ik heb geen glazenbol, jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |