abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93250169
Ik heb mezelf lekker verkouden gelopen zondag :')
pi_93250236
quote:
13s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:43 schreef STING het volgende:
Ik heb mezelf lekker verkouden gelopen zondag :')
verkoudheid komt door een virus he? More likely dat iemand in je omgeving zijn of haar bugjes overgedragen heeft dus :7
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:47:21 #183
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93250320
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

verkoudheid komt door een virus he? More likely dat iemand in je omgeving zijn of haar bugjes overgedragen heeft dus :7
Ja, dat probeer ik ook altijd uit te leggen aan iedereen die zegt: 'Niet naar buiten zonder das, daar word je verkouden van!' Maar niemand gelooft me...
pi_93250326
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Klopt, maar het is natuurlijk een combinatie. Door sporten en ook vooral door kou, want ik had het behoorlijk koud zondag, loopt je weerstand deuken op en heb je hersteltijd nodig. Als je weerstand al wat lager is, loop je dus verhoogd risico om wat op te lopen :)
pi_93250377
quote:
99s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja, dat probeer ik ook altijd uit te leggen aan iedereen die zegt: 'Niet naar buiten zonder das, daar word je verkouden van!' Maar niemand gelooft me...
Daar zit gewoon een kern van waarheid in.
Van kou wordt je niet direct ziek, wel heeft het invloed op je weerstand, welke er weer ervoor kan zorgen dat je bijv. sneller verkouden wordt
pi_93250418
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef STING het volgende:

[..]

Klopt, maar het is natuurlijk een combinatie. Door sporten en ook vooral door kou, want ik had het behoorlijk koud zondag, loopt je weerstand deuken op en heb je hersteltijd nodig. Als je weerstand al wat lager is, loop je dus verhoogd risico om wat op te lopen :)
Klopt hoor :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:50:30 #187
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93250484
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef STING het volgende:

[..]

Daar zit gewoon een kern van waarheid in.
Van kou wordt je niet direct ziek, wel heeft het invloed op je weerstand, welke er weer ervoor kan zorgen dat je bijv. sneller verkouden wordt
Ja, weet ik, maar dan nog word je pas echt verkouden van een virus. Niet van voor een open raam zitten.
pi_93250583
quote:
99s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja, weet ik, maar dan nog word je pas echt verkouden van een virus. Niet van voor een open raam zitten.
Het zit hem puur in direct & indirect. De hele dag voor een open raam zitten en op de tocht zitten, kan indirect tot gevolg hebben dat je verkouden wordt. :7
pi_93250923
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:22 schreef douche-eendje het volgende:
Vanavond maar eens naar de runnersworld voor schoenen :)
Toevallig in A'dam in de Vijzelstraat..?
pi_93264910
Run 16 is binnen :D Beste run tot nu toe. Ik schat dat ik bij 17 of 18 om het ziekenhuis heen kan in plaats van er voor langs :)

Run 16 op Sports Tracker
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_93265054
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:00 schreef STING het volgende:

[..]

Toevallig in A'dam in de Vijzelstraat..?
Nee, Alkmaar :). Heb het advies gekregen om maar niet meer te lopen voordat mijn schoenen binnen zijn, mijn enkels staan extreem naar binnen toe waardoor de kans op blessures zonder goede schoenen zeer groot is. Weekje wachten dus, helaas -O-. Wat is verstandig om te doen na een week rust, oppakken waar ik was gebleven (les 4), les 3 nog een keer doen of gewoon even bij Evy1 beginnen en nieuwe schoenen ook inlopen?
pi_93265147
zeker niet meteen verder gaan waar je was, je bent ook net begonnen dus ik zou gewoon bij 1 beginnen weer. vervelend maar wel beter voor je lichaam wrs.

Normaal is het met nieuwe schoenen zo dat je gedurende een maand ofzo het afwisselt, de nieuwe met de oude schoenen, om zo blessures te voorkomen.. maar ik weet niet wat ze je daar adviseerden? en of je oude schoenen echt slecht zijn?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93265276
Mijn oude schoenen zijn geen hardloopschoenen en de afwijking is dusdanig sterk dat ik volgens de meneer in de winkel met 1x hardlopen al een blessure had kunnen krijgen, dus het lijkt mij niet verstandig om op mijn oude schoenen te gaan lopen (waren gewone sportschoenen). Dan ga ik wel rustig weer bij 1 beginnen, maakt ook niet uit.
Vraag het ook nog wel even als ik ze op kan halen hoe het zit met inlopen.
pi_93265349
ah ok, ja dan heb je idd geluk gehad wrs :) en is het wijs om opnieuw te beginnen met je nieuwe schoenen :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Forum Admin donderdag 24 februari 2011 @ 18:09:13 #195
58651 crew  murp
murp
pi_93265411
gisteren een leuke sporthorloge besteld via optimel:
http://www.optimel.nl/index.php?id=187

over 2 weken binnen *O*
pi_93269837
Nou, nu heb ik dus 3 rustdagen. Morgen ga ik echt lopen. 2 dagen flink overwerk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93276959
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef STING het volgende:

[..]

Het zit hem puur in direct & indirect. De hele dag voor een open raam zitten en op de tocht zitten, kan indirect tot gevolg hebben dat je verkouden wordt. :7
Dat komt omdat in de tochtstroom de bacterien mee reizen, dus je word verkouden van een virus en niet van kou.
#35.
pi_93280757
En omdat je neus dus kouder wordt waardoor de virussen makkelijker binnen komen.
pi_93281145
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Dat komt omdat in de tochtstroom de bacterien mee reizen, dus je word verkouden van een virus en niet van kou.
Knap, bacteriën zijn toch hele andere dingen dan virussen :P
pi_93282764
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 25 februari 2011 @ 08:38:36 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93295824
Om kwart voor 10 35 min lopen *O*.

Zondag moet ik dan trouwens interval doen en omdat ik dat voor het eerst doe, heb ik een paar vragen:

- voor de intervaltraining kan ik steeds het derde bestandje van Evy 2 pakken hè?
- hoe weet Evy dat ik een bepaalde afstand heb gelopen? Evy is immers gebaseerd op tijd? :?
- hoeveel moet ik versnellen tijdens de versnellingsperiodes?
Niet meer actief op Fok!
pi_93295906
evy 2 ken ik niet dus daar kan ik je niet mee helpen.

wat ze zeggen bij mijn Atletiek unie trainingen tijdens het versnellen (dat doen ze bijv 30 sec.. dan 30 sec joggen en weer 30 sec versnellen)... is dat je harder moet lopen dan je gewend bent maar niet moet sprinten.. ik doe zelf altijd mijn pas vergroten, en mijn snelheid hoogt dan automatisch op zonder dat ik als een dolle ren.. tis een beetje voelen denk ik ook.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:54:20 #203
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93297281
Het is wel even wennen om te lopen met een armband om met je telefoon erin, maar meer omdat er een soort druk aanwezig is. Gaat vanzelf weg.
Touchscreen werkt gewoon en ik kan af en toe spieken hoe hard ik loop. :D
Je moeder is een hamster
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:58:15 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93297378
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:54 schreef Crutch het volgende:
Het is wel even wennen om te lopen met een armband om met je telefoon erin, maar meer omdat er een soort druk aanwezig is. Gaat vanzelf weg.
Touchscreen werkt gewoon en ik kan af en toe spieken hoe hard ik loop. :D
Ik heb er zin in als mijn band komt! ^O^. Ik ben alleen een beetje bang dat iemand hem van m'n arm afrukt :{.

Ik ga nu lopen! In long sleeve. Hopelijk is dat niet te fris.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:02:47 #205
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93297523
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb er zin in als mijn band komt! ^O^. Ik ben alleen een beetje bang dat iemand hem van m'n arm afrukt :{.

Ik ga nu lopen! In long sleeve. Hopelijk is dat niet te fris.
Poeh, nou dat ding eraf trekken is nog een hele klus.
Het zit best stevig vast.
Loopse! :D
Je moeder is een hamster
pi_93297691
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Nee, Alkmaar :). Heb het advies gekregen om maar niet meer te lopen voordat mijn schoenen binnen zijn, mijn enkels staan extreem naar binnen toe waardoor de kans op blessures zonder goede schoenen zeer groot is. Weekje wachten dus, helaas -O-. Wat is verstandig om te doen na een week rust, oppakken waar ik was gebleven (les 4), les 3 nog een keer doen of gewoon even bij Evy1 beginnen en nieuwe schoenen ook inlopen?
ik zou ook maar weer beginnnen met les 1, maakt niet uit want herhaling is ook een goede training. Wel goed dat je schoenen hebt gehaald. Ik hoop dat je nu lekker en vooral blessure vrij kan gaan lopen...
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_93297727
Ben trots op mezelf! Had vanochtend heel veel zin om me nog drie keer om te draaien en lekker uit te slapen, maar ben opgestaan en les 5 gaan lopen in de miezerregen (of hoe noem je dat).. Had alleen een appel vantevoren genomen, omdat ik bang was anders last te hebben van m'n ontbijt (en moet straks gaan werken, dus kon m'n ontbijt geen uur laten zakken); maar tijdens de laatste 3 minuten werd ik wel een beetje licht in m'n hoofd, het einde kwam net op tijd. ;) Verder ging 't wel lekker!

Kun je trouwens ergens zien hoeveel km mensen gemiddeld lopen per Evy-les? Want m'n route was 3,11 km zag ik net op afstandmeten.nl; en kom dan gemiddeld uit op 6,2 km/uur ofzo (haha, lijkt echt langzaam zo).. Wil graag weten of mijn tempo tijdens de hardloop-stukjes hoog of laag ligt.. Snappie?
pi_93298133
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

ik zou ook maar weer beginnnen met les 1, maakt niet uit want herhaling is ook een goede training. Wel goed dat je schoenen hebt gehaald. Ik hoop dat je nu lekker en vooral blessure vrij kan gaan lopen...
Denk ook dat het handig is om mn nieuwe schoenen rustig in te lopen, wie weet loop ik daar toch net even wat anders op.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:59:19 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93299024
Ik ben ook weer geweest! *O*.

Evy 2 les 2, 35 minuten :). Fijn om te merken dat mijn loopsnelheid vrij constant is en dus niet veel minder wordt naarmate ik langer loop. Eerder was het verschil tussen 20 minuten en 30 minuten vrij groot en nu ik van 30 naar 35 ga maakt het geen verschil. Ook sta ik helemaal niet meer te hijgen als ik klaar ben :).

Was wel een lekker weertje! Niet te koud, niet te warm, het miezerde een beetje en er stond een lekker windje. Wel jammer van het slijm in m'n keel de hele tijd.
Niet meer actief op Fok!
pi_93320239
Ik heb goede schoenen en vandaag gelopen uiteraard. Ik denk dat ik toch m'n knieën al gebleseerd heb door de verkeerde schoenen, ik geloof niet dat dit bij spierpijn hoort.
Wat te doen? Tikkie terug? Zeg les 3 blijven lopen tot de pijn dragelijk is met lopen?
Nu is het echt goed pijnlijk en echt doorbijten. Loop ik het dan kapot???
Of nu stoppen en wachten tot de pijn helemaal weg is?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:01:22 #211
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93320350
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb goede schoenen en vandaag gelopen uiteraard. Ik denk dat ik toch m'n knieën al gebleseerd heb door de verkeerde schoenen, ik geloof niet dat dit bij spierpijn hoort.
Wat te doen? Tikkie terug? Zeg les 3 blijven lopen tot de pijn dragelijk is met lopen?
Ik heb er niet zo veel verstand van, maar met de pijn in mn voet heb ik een week niks gedaan tot het weg was. Ik denk dat als het heel erg pijn doet het niet verstandig is om door te rennen.

Ik heb net les 14 gedaan. Evy zei dat het op het eind 6-6-6 minuten was, maar het was 6-6-7! Tss. Ik hield het wel vol verder. :) Uiteindelijk 4,74 km afgelegd! Das al bijna 5! Ow, wacht, in de pdf staat ook 6-6-7. Ze zei het gewoon verkeerd dan.
pi_93320397
Nou ja, ik had er nu al 3 rustdagen tussen. Ik wil liever niet helemaal stoppen nu. Het gaat zo lekker.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:04:17 #213
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93320467
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, ik had er nu al 3 rustdagen tussen. Ik wil liever niet helemaal stoppen nu. Het gaat zo lekker.
Ik weet het niet dan... Misschien toch aan de huisarts vragen? Het lijkt mij als het echt pijn doet, meer dan spierpijn, dat het niet goed is...
pi_93320803
quote:
Als je al last van je knieen had gaat dat helaas niet zomaar weg met goede schoenen.
Ik heb ook last van m'n knieen gehad en ben heel erg goed gaan letten op hoe ik loop. Dus tijdens het lopen allerlei manieren van lopen uitproberen. Ik merkte bijvoorbeeld dat ik doordat het lopen vermoeiend is, ik heel erg gespannen liep. Ik heb toen steeds geprobeerd om mijn benen te ontspannen.
Ook kan het helpen om eens te kijken hoe je je voeten neerzet als je land. Sinds ik erop let om m'n voeten helemaal van hiel tot teen te laten 'rollen' gaat het een stuk beter.

Als het dan nog niet beter voelt zou ik echt een tijdje rust houden tot het beter voelt. Kut op de korte termijn, maar beter voor de lange :Y)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:16:08 #215
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_93320979
Zo, ik ben alweer opnieuw begonnen. Net klaar met les 1. Zondag ga ik voor les 2. Toch wel lekker als je weer eenmaal bezig bent.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_93339872
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:01 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ow, wacht, in de pdf staat ook 6-6-7. Ze zei het gewoon verkeerd dan.
Dat is handig een pdf file, die heb ik nog niet gevonden, heb je daar ook een linkje van voor mij?? of kun je hem mailen???
pi_93339887
quote:
ben bang dat stoppen toch beter is, heb ik ook gehad toen ik geen goede schoenen had. ik heb zels een paar weken bij de fysio gelopen. Elke stap die ik zette deed pijn, ook me gewoon wandelen en traplopen. auw
pi_93339946
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 09:16 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

Dat is handig een pdf file, die heb ik nog niet gevonden, heb je daar ook een linkje van voor mij?? of kun je hem mailen???
Zie OP onder het kopje hardloopschema's :)
50.000 O+
pi_93340410
Zelfde training als donderdag gelopen. 200 meter verder :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93340442
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Ticootje het volgende:
Maar het gaat niet lekker! Want als t lekker gaat heb je nergens last van.

Wees verstandig en neem rust. Je knieën aan gort lopen heb je niets aan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93351778
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:12 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Maar het gaat niet lekker! Want als t lekker gaat heb je nergens last van.

Wees verstandig en neem rust. Je knieën aan gort lopen heb je niets aan.
helemaal mee eens, je loopt pas lekker als je zonder blessures loopt en lekker ontspannen!!! Als je last van pijn hebt tijdens het lopen dan heb je dus een blessure, die kun je alleen maar verbeteren door rust te nemen, anders zijn straks je knieen aan gort!!!!!
pi_93352099
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 09:26 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Zie OP onder het kopje hardloopschema's :)
thanx, ik kan blijkbaar niet goed lezen.... Ik heb zowel de 5km als de 10 km geprint. Ik wil heel graag de 10 km lopen met de ladiesrun in Rotterdam. Ik heb van de week Evy 3 gelopen en ik had in totaal 3,6 km achter de rug en was echt niet moe.

Morgen ga ik voor Evy 4 of evy 5 als ik een lesje oversla...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 16:24:50 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93352419
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

thanx, ik kan blijkbaar niet goed lezen.... Ik heb zowel de 5km als de 10 km geprint. Ik wil heel graag de 10 km lopen met de ladiesrun in Rotterdam. Ik heb van de week Evy 3 gelopen en ik had in totaal 3,6 km achter de rug en was echt niet moe.

Morgen ga ik voor Evy 4 of evy 5 als ik een lesje oversla...
Lees je eigen post hierboven even. Je conditie gaat sneller vooruit dan je lijf dus als jij met schema's gaat lopen knoeien help je ook je lijf om zeep.
Niet meer actief op Fok!
pi_93352770
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lees je eigen post hierboven even. Je conditie gaat sneller vooruit dan je lijf dus als jij met schema's gaat lopen knoeien help je ook je lijf om zeep.
je hebt gelijk, ik ga wel verder met les 4, maar tot nu toe gaat het zo makkelijk. Ik wil ook wel eens moe zijn na het lopen.... Ik heb echt steeds energie over
pi_93353059
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

je hebt gelijk, ik ga wel verder met les 4, maar tot nu toe gaat het zo makkelijk. Ik wil ook wel eens moe zijn na het lopen.... Ik heb echt steeds energie over
Het is juist goed als je op het eind energie overhebt. Op je tandvlees lopen heb je niks aan.
En heb geduld, de lessen worden vanzelf uitdagender :)
50.000 O+
pi_93353111
ik hoop alleen dat ik het dan tot 10km ga redden op 19 juni, dat is en blijft mijn doel
pi_93354311
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:41 schreef Lush-lady het volgende:
ik hoop alleen dat ik het dan tot 10km ga redden op 19 juni, dat is en blijft mijn doel
Waarom stel je jezelf zo'n doel? Wat is er mis met 5 km?
Als je nu in week 2 van de 5 km-serie zit lijkt me de 10 km op 19 juni echt nog een stap te ver. Een doel stellen is goed, maar het moet wel een realistisch doel zijn, anders gaat het alleen maar demotiveren.
50.000 O+
pi_93358381
Ik heb al vaker 5 km gelopen, dat is waarom ik deze eerste lessen ook zo saai en kort vind. Ik kan nu eigenlijk al minimaal 7 minuten acher elkaar hardlopen.

5 km is geen prestatie voor mezelf, 10 km is dat wel. Ik weet zeker dat ik het kan halen.
pi_93358859
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:41 schreef Lush-lady het volgende:
Ik heb al vaker 5 km gelopen, dat is waarom ik deze eerste lessen ook zo saai en kort vind. Ik kan nu eigenlijk al minimaal 7 minuten acher elkaar hardlopen.

5 km is geen prestatie voor mezelf, 10 km is dat wel. Ik weet zeker dat ik het kan halen.
In dat geval kun je wellicht kijken of je die 'herhaal'-weken niet loopt. Loop na week 3 bijvoorbeeld meteen week 5 i.p.v. week 4 en kijk hoe dat bevalt :)
50.000 O+
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:14:38 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93359560
2 dagen geleden 10 km gelopen met 9.1 km/uur
Vandaag 6.4 km met 10.1 km/uur

Weet niet wat ik nou beter vind :')

Nu iig 2 a 3 rustdagen want ik voel een pijntje in mijn voet, dat moet eerst over.
Zoals al gezegd, pijn is niet goed en moet eerst over zijn.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_93362625
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
2 dagen geleden 10 km gelopen met 9.1 km/uur
Vandaag 6.4 km met 10.1 km/uur

Weet niet wat ik nou beter vind :')

Nu iig 2 a 3 rustdagen want ik voel een pijntje in mijn voet, dat moet eerst over.
Zoals al gezegd, pijn is niet goed en moet eerst over zijn.
Allebei gewoon heel goed :) Is toch een prima snelheid voor een duurloop!
Wedstrijdtempo kan altijd hoger ;)

Groot gelijk dat je even rust neemt, beter even niks dan een blessure
II 'Who runs in circles never gets far' II
  zondag 27 februari 2011 @ 11:01:03 #232
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93382336
Voor het eerst sinds een tijdje weer buiten. Les 15. 4.6 km, wel minder dan op de loopband, maar dat was ook te verwachten. Het regende en waaide. Ik ben fier op mezelf!
pi_93382588
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef MissMSX het volgende:

[..]

In dat geval kun je wellicht kijken of je die 'herhaal'-weken niet loopt. Loop na week 3 bijvoorbeeld meteen week 5 i.p.v. week 4 en kijk hoe dat bevalt :)
Dat was ook mijn idee, ik ga vanmiddag les 6 lopen. Ik heb het pdf schema goed bekeken, ik hoef met les 6 maar 1 minuut meer te rennen en 1 minuut meer te wandelen, dat kan ik zeker aan. Alleen die regen......
  Forum Admin zondag 27 februari 2011 @ 11:16:02 #234
58651 crew  murp
murp
pi_93382648
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:13 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

Dat was ook mijn idee, ik ga vanmiddag les 6 lopen. Ik heb het pdf schema goed bekeken, ik hoef met les 6 maar 1 minuut meer te rennen en 1 minuut meer te wandelen, dat kan ik zeker aan. Alleen die regen......
een pdf? Zeker niet van evi?
pi_93382712
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:16 schreef murp het volgende:

[..]

een pdf? Zeker niet van evi?
jawel, heb ik van de week geleerd dat die op de eerste pagina staat. Een pdf van evy haat lessen ideaal, dan weet je van ze van plan is zonder dat het een verassing is.
  Forum Admin zondag 27 februari 2011 @ 11:28:26 #236
58651 crew  murp
murp
pi_93382955
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:19 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

jawel, heb ik van de week geleerd dat die op de eerste pagina staat. Een pdf van evy haat lessen ideaal, dan weet je van ze van plan is zonder dat het een verassing is.
idd, ik hoor meestal:
en dan gaan we nu 7 minuten lopen

Dan schrik ik toch nog steeds even :P
  zondag 27 februari 2011 @ 12:59:33 #237
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_93385837
Net heerlijk door de regen gelopen *O* Echt, er is geen lekkerder weer om in te lopen :9.
Les 19 gedaan, 4 km gelopen. Viel me wat tegen, maar aan de andere kant, heb nu al ruim 2 weken niks gedaan qua sport :').
pi_93387779
Les 9 is een feit. Kapot lekker.
  Forum Admin zondag 27 februari 2011 @ 13:51:19 #239
58651 crew  murp
murp
pi_93388067
Als het goed is ga ik vanavond voor het eerst 8minuten lopen :)
pi_93389113
brrrrrrr....... wat waait het hard en wat was het koud en nat :Y Ik heb de hele tijd tegen de wind in gelopen maar heb wel heel evy6 onder deze omstandigeheden gelopen.

Ik ben ook fier op ons

heeft hier iemand trouwens de shockabsorber running bra weleens gedragen?? Ik heb wel een andere shockabsorber aan en die zit lekker, allen is dit model niet meer leverbaar.

[ Bericht 23% gewijzigd door Lush-lady op 27-02-2011 14:25:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')