Waarom stel je jezelf zo'n doel? Wat is er mis met 5 km?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:41 schreef Lush-lady het volgende:
ik hoop alleen dat ik het dan tot 10km ga redden op 19 juni, dat is en blijft mijn doel
In dat geval kun je wellicht kijken of je die 'herhaal'-weken niet loopt. Loop na week 3 bijvoorbeeld meteen week 5 i.p.v. week 4 en kijk hoe dat bevaltquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:41 schreef Lush-lady het volgende:
Ik heb al vaker 5 km gelopen, dat is waarom ik deze eerste lessen ook zo saai en kort vind. Ik kan nu eigenlijk al minimaal 7 minuten acher elkaar hardlopen.
5 km is geen prestatie voor mezelf, 10 km is dat wel. Ik weet zeker dat ik het kan halen.
Allebei gewoon heel goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
2 dagen geleden 10 km gelopen met 9.1 km/uur
Vandaag 6.4 km met 10.1 km/uur
Weet niet wat ik nou beter vind
Nu iig 2 a 3 rustdagen want ik voel een pijntje in mijn voet, dat moet eerst over.
Zoals al gezegd, pijn is niet goed en moet eerst over zijn.
Dat was ook mijn idee, ik ga vanmiddag les 6 lopen. Ik heb het pdf schema goed bekeken, ik hoef met les 6 maar 1 minuut meer te rennen en 1 minuut meer te wandelen, dat kan ik zeker aan. Alleen die regen......quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat geval kun je wellicht kijken of je die 'herhaal'-weken niet loopt. Loop na week 3 bijvoorbeeld meteen week 5 i.p.v. week 4 en kijk hoe dat bevalt
een pdf? Zeker niet van evi?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:13 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee, ik ga vanmiddag les 6 lopen. Ik heb het pdf schema goed bekeken, ik hoef met les 6 maar 1 minuut meer te rennen en 1 minuut meer te wandelen, dat kan ik zeker aan. Alleen die regen......
jawel, heb ik van de week geleerd dat die op de eerste pagina staat. Een pdf van evy haat lessen ideaal, dan weet je van ze van plan is zonder dat het een verassing is.quote:
idd, ik hoor meestal:quote:Op zondag 27 februari 2011 11:19 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
jawel, heb ik van de week geleerd dat die op de eerste pagina staat. Een pdf van evy haat lessen ideaal, dan weet je van ze van plan is zonder dat het een verassing is.
Mja, ik loop met de Shockabsorber running braquote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef Lush-lady het volgende:
brrrrrrr....... wat waait het hard en wat was het koud en natIk heb de hele tijd tegen de wind in gelopen maar heb wel heel evy6 onder deze omstandigeheden gelopen.
Ik ben ook fier op ons
heeft hier iemand trouwens de shockabsorber running bra weleens gedragen?? Ik heb wel een andere shockabsorber aan en die zit lekker, allen is dit model niet meer leverbaar.
haha, bekend modelletje, ik heb hem in zwart en wit. Maar ik kan hem niet meer krijgen. ik zag dat ze nu dus een nieuwe speciaal voor hardlopen, en ik ben echt aan een nieuwe toe. Ik heb cup D dus dan willen de dames ook een beetje steun hebben,quote:
Incl verzenden enzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:36 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
haha, bekend modelletje, ik heb hem in zwart en wit. Maar ik kan hem niet meer krijgen. ik zag dat ze nu dus een nieuwe speciaal voor hardlopen, en ik ben echt aan een nieuwe toe.
Ik heb gezien dat ze bij wiggle.co.uk erg goedkoop zijn. onder de 40 euro!!!
als je boven de 60 euro besteld dan bezorgen ze gratisquote:Op zondag 27 februari 2011 14:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Incl verzenden enzo?
Ik heb de mijne gekocht voor 44 euro, in een winkel in Den Haag. Ze gaven 20% korting op alle sport bh's
Zoals ik al zei, onwijs goedquote:Op zondag 27 februari 2011 14:36 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
haha, bekend modelletje, ik heb hem in zwart en wit. Maar ik kan hem niet meer krijgen. ik zag dat ze nu dus een nieuwe speciaal voor hardlopen, en ik ben echt aan een nieuwe toe. Ik heb cup D dus dan willen de dames ook een beetje steun hebben,![]()
Ik heb gezien dat ze bij wiggle.co.uk erg goedkoop zijn. onder de 40 euro!!!
@gotc die bedoel ik inderdaad, bevalt tie een beetje???
Wat ga je er nog meer bijhalen dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:39 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
als je boven de 60 euro besteld dan bezorgen ze gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |