Mja, ik loop met de Shockabsorber running braquote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef Lush-lady het volgende:
brrrrrrr....... wat waait het hard en wat was het koud en natIk heb de hele tijd tegen de wind in gelopen maar heb wel heel evy6 onder deze omstandigeheden gelopen.
Ik ben ook fier op ons
heeft hier iemand trouwens de shockabsorber running bra weleens gedragen?? Ik heb wel een andere shockabsorber aan en die zit lekker, allen is dit model niet meer leverbaar.
haha, bekend modelletje, ik heb hem in zwart en wit. Maar ik kan hem niet meer krijgen. ik zag dat ze nu dus een nieuwe speciaal voor hardlopen, en ik ben echt aan een nieuwe toe. Ik heb cup D dus dan willen de dames ook een beetje steun hebben,quote:
Incl verzenden enzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:36 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
haha, bekend modelletje, ik heb hem in zwart en wit. Maar ik kan hem niet meer krijgen. ik zag dat ze nu dus een nieuwe speciaal voor hardlopen, en ik ben echt aan een nieuwe toe.
Ik heb gezien dat ze bij wiggle.co.uk erg goedkoop zijn. onder de 40 euro!!!
als je boven de 60 euro besteld dan bezorgen ze gratisquote:Op zondag 27 februari 2011 14:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Incl verzenden enzo?
Ik heb de mijne gekocht voor 44 euro, in een winkel in Den Haag. Ze gaven 20% korting op alle sport bh's
Zoals ik al zei, onwijs goedquote:Op zondag 27 februari 2011 14:36 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
haha, bekend modelletje, ik heb hem in zwart en wit. Maar ik kan hem niet meer krijgen. ik zag dat ze nu dus een nieuwe speciaal voor hardlopen, en ik ben echt aan een nieuwe toe. Ik heb cup D dus dan willen de dames ook een beetje steun hebben,![]()
Ik heb gezien dat ze bij wiggle.co.uk erg goedkoop zijn. onder de 40 euro!!!
@gotc die bedoel ik inderdaad, bevalt tie een beetje???
Wat ga je er nog meer bijhalen dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:39 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
als je boven de 60 euro besteld dan bezorgen ze gratis
die van mij is inmiddels ook zo'n 2 a 3 jaar, dus mag wel een andere hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
oh die ziet er goed uit, moet ergens dit jaar ook een nieuwe, gebruik deze nu bijna 2 jaar en wil wel dat mijn E-tje goed stevig verpakt blijven natuurlijk
Kan idd ookquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef Lush-lady het volgende:
bestel ik er toch twee... of anders sokken of een runningbelt met flesjes. We hebben er ook onze schoenen gekocht (ik had ze eerst laten meten bij pkrun en tweede paar gewoon zelf gekocht.) Mijn man loopt meer hard en die heeft vaker zijn voeten laten meten en die zijn altijd hetzelfde gebleven.
Zou zeker kijken naar die running bhquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
oh die ziet er goed uit, moet ergens dit jaar ook een nieuwe, gebruik deze nu bijna 2 jaar en wil wel dat mijn E-tjes goed stevig verpakt blijven natuurlijk
Begrijp ik, heb hetzelfdequote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef Lush-lady het volgende:
he dat is een goeie tip, ik ga hem bestellen, voordeel van Otto is dat je hem weer terug kan sturen.
thanks,
blijf een echte nederlander, als het goedkoper kan ben ik blij
Ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 17:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb gewoon een sportbeha van de shock absorber of zoiets. 70G ook, dus aan dure bh's ben ik gewend.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon m'n eigen bh's en als ik heb gerent heeft de kleine lekker milkshake.
Het is zo zonde voor je borsten, je bindweefsel scheurt aan de binnenkant door de krachten die het hardlopen op je borsten geeft. Ze gaan er op den duur heel mooi van hangen en je kunt rugklachten of schouderklachten krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon m'n eigen bh's en als ik heb gerent heeft de kleine lekker milkshake.
Geldt dat ook voor kleine borsten?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Het is zo zonde voor je borsten, je bindweefsel scheurt aan de binnenkant door de krachten die het hardlopen op je borsten geeft. Ze gaan er op den duur heel mooi van hangen en je kunt rugklachten of schouderklachten krijgen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor kleine borsten?![]()
Ik ren ook in mijn gewone bh's, maar ik heb maar een kleine b cup. Ik heb er ook totaal geen last van tijdens het rennen.
http://sport.infonu.nl/di(...)s-het-hardlopen.htmlquote:Kleine borsten
Het is echt een misverstand om te denken dat kleine borsten geen sportbeha nodig hebben. Grote of kleine borsten zegt niets over het belang van een goede sportbeha.
tuurlijk geldt dat ook voor kleine borsten, er komt nog steeds een kracht op je bindweefsel te staan wat uitgerekt wordt tijdens het lopen als de dames niet goed worden ondersteund. Je zult minder last van schouder of rugklachten krijgen door minder gewicht. Het is altijd beter om een goede bh te dragenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor kleine borsten?![]()
Ik ren ook in mijn gewone bh's, maar ik heb maar een kleine b cup. Ik heb er ook totaal geen last van tijdens het rennen.
Daarbij kunnen beugelbh's wondjes veroorzakenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
tuurlijk geldt dat ook voor kleine borsten, er komt nog steeds een kracht op je bindweefsel te staan wat uitgerekt wordt tijdens het lopen als de dames niet goed worden ondersteund. Je zult minder last van schouder of rugklachten krijgen door minder gewicht. Het is altijd beter om een goede bh te dragen
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
tuurlijk geldt dat ook voor kleine borsten, er komt nog steeds een kracht op je bindweefsel te staan wat uitgerekt wordt tijdens het lopen als de dames niet goed worden ondersteund. Je zult minder last van schouder of rugklachten krijgen door minder gewicht. Het is altijd beter om een goede bh te dragen
Okee, dankjulliewel!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:58 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
http://sport.infonu.nl/di(...)s-het-hardlopen.html
Hoezo op ten duur? Die dingen hangen al. En er staan strepen op enz. Ik zal eens rondkijken voor een goede bh. Ik heb deze maand al schoenen gekocht. Dus deze maand soberso geen bh. Ik heb liever nog een voedingsbh erbij.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Het is zo zonde voor je borsten, je bindweefsel scheurt aan de binnenkant door de krachten die het hardlopen op je borsten geeft. Ze gaan er op den duur heel mooi van hangen en je kunt rugklachten of schouderklachten krijgen.
Ik kreeg net de uitleg hier thuisquote:Op zondag 27 februari 2011 19:21 schreef DarkElf het volgende:
soberso
en omdat ze toch al hangen verpest je ze nóg meer? Dat snap ik niet maar goed, kan aan mij liggen
Ach, dat hoort erbij in ONZ hequote:Op zondag 27 februari 2011 19:33 schreef DarkElf het volgende:
Ah jezelf dom voordoen omdat dat 'leuk' is dus
ja, anders gaat het hangen he. Sportonderbroek misschien.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Dit weekend niet gelopen, te veel regen en wind. Morgen na het werk maar weer eens kijken. Beetje regen of wind vind ik normaal niet erg, maar dit was niet leuk meer. Degenen die dit weekend wel hebben gerend krijgen mijn eeuwigdurend respect en zijn hierbij officiële bikkels.
Enneh, moet ik nu ook aan de sport-BH? :p
Je hebt geluk gehadquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, anders gaat het hangen he. Sportonderbroek misschien.hier miezerde het meer trouwens. Toen ik rende.
Hier ook, natte sneeuw, regen etc. Toch voel ik me dan zo stoer als ik buiten ren met dat weerquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hebt geluk gehadHier kwam het met bakken uit de hemel..
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 09:48 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Hier ook, natte sneeuw, regen etc. Toch voel ik me dan zo stoer als ik buiten ren met dat weer
vind ik wel, iedereen aan de sport bhquote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Dit weekend niet gelopen, te veel regen en wind. Morgen na het werk maar weer eens kijken. Beetje regen of wind vind ik normaal niet erg, maar dit was niet leuk meer. Degenen die dit weekend wel hebben gerend krijgen mijn eeuwigdurend respect en zijn hierbij officiële bikkels.
Enneh, moet ik nu ook aan de sport-BH? :p
quote:"Sport is een belasting voor de borst. Bij joggen beweegt de borst bij iedere stap bijvoorbeeld 9 cm. - omgerekend naar een 1000 meter loop betekent dat 84 meter!"
Welkom!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Markeerstift het volgende:
Hola,
Ik ga ook beginnen aan Start to Run met Evy! Ben erg benieuwd want ik heb al een paar jaar niet meer gesport. Over de sportbh's die zijn wel degelijk erg belangrijk. Van de site van Anita (BH merk):
[..]
succes, je kan het en weet dat evy erg fier op ons isquote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Markeerstift het volgende:
Hola,
Ik ga ook beginnen aan Start to Run met Evy! Ben erg benieuwd want ik heb al een paar jaar niet meer gesport. Over de sportbh's die zijn wel degelijk erg belangrijk. Van de site van Anita (BH merk):
[..]
Haha, toen ik vorig jaar met Evy bezig was gebruikte ik die logistieke probleempjes stiekem altijd om even op adem te komen, maar bij deze Evy-poging mag ik mezelf niet voor de gek houden, en houden logistieke problemen mij niet tegen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:25 schreef Markeerstift het volgende:
Eerste les net gedaan, ging best goed, kon alleen die drie minuten op het eind niet helemaal vollopen! Had wel wat logistieke probleempjes zoals het stoplicht op rood, veters los, mp3 valt etc. Dus volgende keer begin ik pas IN het park en ren ik met een koptelefoon dan gaat het goed komen.
Ik zie redelijk tegen les 8 op.. Eerst les 7 nog te gaan, haha..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef mascarpone het volgende:
Zaterdag én zondag les 8 gelopen. Zaterdag ging het helemaal niet, werd echt misselijk etc. Kon het niet uitstaan. Tegen alle regels in toen zondag nog een keer gelopen en toen ging het heel goed.
Pittige les: 2 min lopen, 1 min wandelen en dat tig keer
Dinsdag les 9.
Ik voor les 19. Dan sla ik dus 16 17 18 over, de herhaallessen. Kben benieuwd. In principe zou ik toch verwachten dat ik het gewoon kan, maar als het helemaal niks is doe ik die tussenlessen toch maar.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Lush-lady het volgende:
morgen weer hardlopen, het weer ziet er een stuk beter uit dan gisteren, gelukkig maar... Ik ga voor les 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |