ja, anders gaat het hangen he. Sportonderbroek misschien.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Dit weekend niet gelopen, te veel regen en wind. Morgen na het werk maar weer eens kijken. Beetje regen of wind vind ik normaal niet erg, maar dit was niet leuk meer. Degenen die dit weekend wel hebben gerend krijgen mijn eeuwigdurend respect en zijn hierbij officiële bikkels.
Enneh, moet ik nu ook aan de sport-BH? :p
Je hebt geluk gehadquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, anders gaat het hangen he. Sportonderbroek misschien.hier miezerde het meer trouwens. Toen ik rende.
Hier ook, natte sneeuw, regen etc. Toch voel ik me dan zo stoer als ik buiten ren met dat weerquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hebt geluk gehadHier kwam het met bakken uit de hemel..
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 09:48 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Hier ook, natte sneeuw, regen etc. Toch voel ik me dan zo stoer als ik buiten ren met dat weer
vind ik wel, iedereen aan de sport bhquote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Dit weekend niet gelopen, te veel regen en wind. Morgen na het werk maar weer eens kijken. Beetje regen of wind vind ik normaal niet erg, maar dit was niet leuk meer. Degenen die dit weekend wel hebben gerend krijgen mijn eeuwigdurend respect en zijn hierbij officiële bikkels.
Enneh, moet ik nu ook aan de sport-BH? :p
quote:"Sport is een belasting voor de borst. Bij joggen beweegt de borst bij iedere stap bijvoorbeeld 9 cm. - omgerekend naar een 1000 meter loop betekent dat 84 meter!"
Welkom!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Markeerstift het volgende:
Hola,
Ik ga ook beginnen aan Start to Run met Evy! Ben erg benieuwd want ik heb al een paar jaar niet meer gesport. Over de sportbh's die zijn wel degelijk erg belangrijk. Van de site van Anita (BH merk):
[..]
succes, je kan het en weet dat evy erg fier op ons isquote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef Markeerstift het volgende:
Hola,
Ik ga ook beginnen aan Start to Run met Evy! Ben erg benieuwd want ik heb al een paar jaar niet meer gesport. Over de sportbh's die zijn wel degelijk erg belangrijk. Van de site van Anita (BH merk):
[..]
Haha, toen ik vorig jaar met Evy bezig was gebruikte ik die logistieke probleempjes stiekem altijd om even op adem te komen, maar bij deze Evy-poging mag ik mezelf niet voor de gek houden, en houden logistieke problemen mij niet tegen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:25 schreef Markeerstift het volgende:
Eerste les net gedaan, ging best goed, kon alleen die drie minuten op het eind niet helemaal vollopen! Had wel wat logistieke probleempjes zoals het stoplicht op rood, veters los, mp3 valt etc. Dus volgende keer begin ik pas IN het park en ren ik met een koptelefoon dan gaat het goed komen.
Ik zie redelijk tegen les 8 op.. Eerst les 7 nog te gaan, haha..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef mascarpone het volgende:
Zaterdag én zondag les 8 gelopen. Zaterdag ging het helemaal niet, werd echt misselijk etc. Kon het niet uitstaan. Tegen alle regels in toen zondag nog een keer gelopen en toen ging het heel goed.
Pittige les: 2 min lopen, 1 min wandelen en dat tig keer
Dinsdag les 9.
Ik voor les 19. Dan sla ik dus 16 17 18 over, de herhaallessen. Kben benieuwd. In principe zou ik toch verwachten dat ik het gewoon kan, maar als het helemaal niks is doe ik die tussenlessen toch maar.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Lush-lady het volgende:
morgen weer hardlopen, het weer ziet er een stuk beter uit dan gisteren, gelukkig maar... Ik ga voor les 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |