die van mij is inmiddels ook zo'n 2 a 3 jaar, dus mag wel een andere hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
oh die ziet er goed uit, moet ergens dit jaar ook een nieuwe, gebruik deze nu bijna 2 jaar en wil wel dat mijn E-tje goed stevig verpakt blijven natuurlijk
Kan idd ookquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef Lush-lady het volgende:
bestel ik er toch twee... of anders sokken of een runningbelt met flesjes. We hebben er ook onze schoenen gekocht (ik had ze eerst laten meten bij pkrun en tweede paar gewoon zelf gekocht.) Mijn man loopt meer hard en die heeft vaker zijn voeten laten meten en die zijn altijd hetzelfde gebleven.
Zou zeker kijken naar die running bhquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
oh die ziet er goed uit, moet ergens dit jaar ook een nieuwe, gebruik deze nu bijna 2 jaar en wil wel dat mijn E-tjes goed stevig verpakt blijven natuurlijk
Begrijp ik, heb hetzelfdequote:Op zondag 27 februari 2011 14:53 schreef Lush-lady het volgende:
he dat is een goeie tip, ik ga hem bestellen, voordeel van Otto is dat je hem weer terug kan sturen.
thanks,
blijf een echte nederlander, als het goedkoper kan ben ik blij
Ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 17:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb gewoon een sportbeha van de shock absorber of zoiets. 70G ook, dus aan dure bh's ben ik gewend.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon m'n eigen bh's en als ik heb gerent heeft de kleine lekker milkshake.
Het is zo zonde voor je borsten, je bindweefsel scheurt aan de binnenkant door de krachten die het hardlopen op je borsten geeft. Ze gaan er op den duur heel mooi van hangen en je kunt rugklachten of schouderklachten krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon m'n eigen bh's en als ik heb gerent heeft de kleine lekker milkshake.
Geldt dat ook voor kleine borsten?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Het is zo zonde voor je borsten, je bindweefsel scheurt aan de binnenkant door de krachten die het hardlopen op je borsten geeft. Ze gaan er op den duur heel mooi van hangen en je kunt rugklachten of schouderklachten krijgen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor kleine borsten?![]()
Ik ren ook in mijn gewone bh's, maar ik heb maar een kleine b cup. Ik heb er ook totaal geen last van tijdens het rennen.
http://sport.infonu.nl/di(...)s-het-hardlopen.htmlquote:Kleine borsten
Het is echt een misverstand om te denken dat kleine borsten geen sportbeha nodig hebben. Grote of kleine borsten zegt niets over het belang van een goede sportbeha.
tuurlijk geldt dat ook voor kleine borsten, er komt nog steeds een kracht op je bindweefsel te staan wat uitgerekt wordt tijdens het lopen als de dames niet goed worden ondersteund. Je zult minder last van schouder of rugklachten krijgen door minder gewicht. Het is altijd beter om een goede bh te dragenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor kleine borsten?![]()
Ik ren ook in mijn gewone bh's, maar ik heb maar een kleine b cup. Ik heb er ook totaal geen last van tijdens het rennen.
Daarbij kunnen beugelbh's wondjes veroorzakenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
tuurlijk geldt dat ook voor kleine borsten, er komt nog steeds een kracht op je bindweefsel te staan wat uitgerekt wordt tijdens het lopen als de dames niet goed worden ondersteund. Je zult minder last van schouder of rugklachten krijgen door minder gewicht. Het is altijd beter om een goede bh te dragen
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
tuurlijk geldt dat ook voor kleine borsten, er komt nog steeds een kracht op je bindweefsel te staan wat uitgerekt wordt tijdens het lopen als de dames niet goed worden ondersteund. Je zult minder last van schouder of rugklachten krijgen door minder gewicht. Het is altijd beter om een goede bh te dragen
Okee, dankjulliewel!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:58 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
http://sport.infonu.nl/di(...)s-het-hardlopen.html
Hoezo op ten duur? Die dingen hangen al. En er staan strepen op enz. Ik zal eens rondkijken voor een goede bh. Ik heb deze maand al schoenen gekocht. Dus deze maand soberso geen bh. Ik heb liever nog een voedingsbh erbij.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Het is zo zonde voor je borsten, je bindweefsel scheurt aan de binnenkant door de krachten die het hardlopen op je borsten geeft. Ze gaan er op den duur heel mooi van hangen en je kunt rugklachten of schouderklachten krijgen.
Ik kreeg net de uitleg hier thuisquote:Op zondag 27 februari 2011 19:21 schreef DarkElf het volgende:
soberso
en omdat ze toch al hangen verpest je ze nóg meer? Dat snap ik niet maar goed, kan aan mij liggen
Ach, dat hoort erbij in ONZ hequote:Op zondag 27 februari 2011 19:33 schreef DarkElf het volgende:
Ah jezelf dom voordoen omdat dat 'leuk' is dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |