SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jwoww![]()
![]()
seizoen 3 is al bezig, ben bij episode 3quote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Monstarr het volgende:
Misschien moet je even de nieuwe afleveringen downloaden?
gast jij loopt echt DIK achter manquote:Op maandag 21 februari 2011 13:23 schreef Sperma het volgende:
[..]
seizoen 3 is al bezig, ben bij episode 3
sammi had ruzie met snooki en jwow en zo'n nieuweling deena, iedereen haat haar
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
gast jij loopt echt DIK achter man
En dan Jersey Shore kijkenquote:Sperma [Sperma heeft geen premium account]
Jullie weten niks.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Al die wijven zijn lelijk en situation is homo.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Al die wijven zijn lelijk en situation is homo.
pics van je ex.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie nu pas dat die Sammi teringveel op mijn ex lijkt. Al was zij blond
quote:
Geen idee en volgens mij wil ik dat zo houden.quote:
Ja, dat wil je zo houden inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen idee en volgens mij wil ik dat zo houden.
je mist echt wat in je leven, jersey shore is gewoon baazquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen idee en volgens mij wil ik dat zo houden.
angelina is een wandelend hoopje kots met een vuilniszak om haar heen. verschrikkelijk kkwijf dat het is, ben blij dat ze niet meer te zien is in seizoen 3. godverdomme je zou maar 1 dag met haar in een huis zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef RickoKun het volgende:
OF die angelina die ELK seizoen eruit gaat
haha dat is seizoen 1 ricko vriend.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef RickoKun het volgende:
Hengel at a bitch, hengel hengel hengel at a bitch - Faberyayo
Die doos ging idd janken omdat Ronnie haar "geduwd" zou hebben, terwijl zij een ruzie ging maken waardoor Ronnie die gast even flink wat ground 'n pound moest geven
Ik vind Snooki trouwens ook wel om te janken, waar zijn haar lippen in godsnaam? Volgens mij stinkt ze uit haar mondje en heeft ze veel vloeisel rond haar poes.
quote:
De plaatselijke autisten slepen zichzelf ook weer uit hun grot, hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Heb ik een of andere hype gemist?
een beetje zoals dit, maar dan bij sammiquote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef ems. het volgende:
Inderdaad zeg. Gatverdamme wat een rotkind is die Sammi. Ik weet dat vrouwen slaan fout is enzo maar ik denk dat ronnie de mensheid een plezier doet als hij haar gewoon één keer goed backhand. Ik denk dat het een leerzame ervaring zou zijn.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
De plaatselijke autisten slepen zichzelf ook weer uit hun grot, hoor.
Mijn TV moment 2010quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef Sperma het volgende:
[..]
een beetje zoals dit, maar dan bij sammi
en dan heb je nog niet eens dr tieten geshowdquote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en dan heb je nog niet eens dr tieten geshowd![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Photoshop niet kennen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
het is de baas van de bazen en Pauly D is daar de baas van.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef RickoKun het volgende:
Die foto's hierboven van Snooki en Jwow
ALlebei zien ze er ranzig uit maar op een foto plotseling ineens weer 10x beter (snooki heeft ineens weer lippen gekregen)
Dat gezegd hebbende moet ik wel zeggen dat Jersey Shore ontzettend baas is.
Dit, en Deena is wel semi grappig..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef LeaderRoel het volgende:
The Situation = awesome
Pauly D = awesome
Vinny = awesome
Ronnie = alleen awesome als hij dronken in creep mode gaat
Sammi =
Angelina =
Snooki =
Jwoww =
Ronnie moet gewoon normaal doenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Juminelle het volgende:
Ik moest stiekem wel bijna een traantje laten toen ik Ronnie zag huilen wanneer Sammi hem voor de laatste keer omhelsde
Vergelijk je nou een wereldprogramma als Jersey Shore met dat commerciele glitter & glamour troep van SBS 6?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wel frappant dat hier altijd op SBS volk gehaat wordt en zoveel mensen wel jersey shore kijken.
Bepaalde sbsprogramma's zijn anders best leuk hoor: tienermoeders, probleemwijken, fans, wegmisbruikers, etc. Je moet alleen die Gerard Joling/Beau van Erven Dorens crap zien te vermijden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wel frappant dat hier altijd op SBS volk gehaat wordt en zoveel mensen wel jersey shore kijken.
Ronnie is siewosie baas, niet fuckenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef ukga het volgende:
ronnie is gewoon een stakker, net als die bloedzuiger waar hij van houdt.
Valt het zo op?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef Sperma het volgende:
[..]
Vergelijk je nou een wereldprogramma als Jersey Shore met dat commerciele glitter & glamour troep van SBS 6?
Op wegmisbruikers na heb ik het allemaal nooit gezien.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bepaalde sbsprogramma's zijn anders best leuk hoor: tienermoeders, probleemwijken, fans, wegmisbruikers, etc. Je moet alleen die Gerard Joling/Beau van Erven Dorens crap zien te vermijden.
Wat valt zo op? Als je Jersey Shore niet kent heb je in een grot geleefd op praat je nooit met chicksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Valt het zo op?
[..]
Op wegmisbruikers na heb ik het allemaal nooit gezien.
Ronnie is wel een baas, het is alleen jammer dat hij zich zoveel met die teef bezighoudt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef ukga het volgende:
ronnie is gewoon een stakker, net als die bloedzuiger waar hij van houdt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef Broder het volgende:
[..]
Ronnie is wel een baas, het is alleen jammer dat hij zich zoveel met die teef bezighoudt.
Een seizoen lang single Ronnie zou hard zijn wel.
oke, zijn actie op Sammie der bed en haar spuleltjes maakte wel het een en ander goed, maar het zal nooit eenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Sperma het volgende:
[..]
Ronnie is siewosie baas, niet fucken
Valt het zo op dat ik Jersey Shore met SBS-programma's vergelijk? Ik heb weleens een aflevering ervan gezien trouwens. Bij wijze van onderzoek zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:26 schreef Sperma het volgende:
[..]
Wat valt zo op? Als je Jersey Shore niet kent heb je in een grot geleefd op praat je nooit met chicks
Niet fucke met jersey shore man later word ik ook zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Valt het zo op dat ik Jersey Shore met SBS-programma's vergelijk? Ik heb weleens een aflevering ervan gezien trouwens. Bij wijze van onderzoek zullen we maar zeggen.
Jersey Shore heeft meer succes bereikt met 1 programma dan alle SBS-Flops bij elkaar sinds 1997. Het is gewoon een belediging voor Jersey Shorequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Valt het zo op dat ik Jersey Shore met SBS-programma's vergelijk? Ik heb weleens een aflevering ervan gezien trouwens. Bij wijze van onderzoek zullen we maar zeggen.
dit maakt hem een Capo Di Tutti Capi ofzo:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:43 schreef ukga het volgende:
[..]
oke, zijn actie op Sammie der bed en haar spuleltjes maakte wel het een en ander goed, maar het zal nooit een
CAPO DI TUTTI CAPI zijn
quote:
Een lelijk wijf of een gespierde flikker? Oke nu ga ik te ver alleen situation is homo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Niet fucke met jersey shore man later word ik ook zo
Alleen is het wel allemaal hetzelfde volk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef Sperma het volgende:
[..]
Jersey Shore heeft meer succes bereikt met 1 programma dan alle SBS-Flops bij elkaar sinds 1997. Het is gewoon een belediging voor Jersey Shore
SBS haar doelgroep zijn debielen die denken dat Nederland een glitter en glamour land is met celebrity's die niet eens herkend worden in hun eigen straat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Een lelijk wijf of een gespierde flikker? Oke nu ga ik te ver alleen situation is homo.
[..]
Alleen is het wel allemaal hetzelfde volk.
SBS volk zit overal alleen niet overal ontvangen ze SBS. Voor deze mensen is Jersey Shore gemaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef Sperma het volgende:
[..]
SBS haar doelgroep zijn debielen die denken dat Nederland een glitter en glamour land is met celebrity's die niet eens herkend worden in hun eigen straat.
Jersey Shore heeft de wereld veroverd. Its a Jersey thing.
Die enorme neptieten in dat veel te geile gele stukje stof van haar.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Dat is een eigen topic waard.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die Jersey Shore niet kennen
Je bent terug.quote:
OH YEAH BRODER BACK YEAHHquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef EDMAN- het volgende:
als je Jwoww, of ook maar één van die wijven lekker vind, ben je niet goed
Jwoww is niet mooi, wel een lekkere skanky slet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Ik zei het man. Wat ik zeg, gebeurt ook. Ik heb het je gezegd.quote:
Misschien moet ik maar forum admin worden. Ik zie een grootse carrière voor mij in het verschiet liggen.quote:Op 25-01-2011 01:59 schreef kutkabouter
over 1 maandje mailen en je bent weer terug
Het is zo'n neukskank, en dat weet ze zelf ook wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:51 schreef 9611Niels het volgende:
J-Woww is wel smerig zonder make-up
Wel een heldenactie van Ronnie, gewoon dat bed omgooien terwijl zij er op blijft zittenquote:
Ja, deze was ook hardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wel een heldenactie van Ronnie, gewoon dat bed omgooien terwijl zij er op blijft zitten
Keren altijd +1.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef Broder het volgende:
[..]
Ja, deze was ook hard
[ afbeelding ]
Godverdomme.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch ook een baas
Die schoenen voor dat bed ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boehoehoe, he broke my glasses![]()
Situation's kledingquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boehoehoe, he broke my glasses![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch ook een baas
Zou die achterste de situation zijn of Vinny?quote:
Ik denk Vinny. Maar die Snooki lijkt er echt ernstig veel opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zou die achterste de situation zijn of Vinny?
Situation.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Sweater time!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef kutkabouter het volgende:
Elke keer als ik die gifjes zie krijg ik zin om te partyen
Wel leuk, heb alleen seizoen 1 gezien en de rest heb ik net even in de queue gezet.quote:
waarom loopt hij terug?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef John_Q het volgende:
[..]
Now THAT'S how you dodge a grenade
ditquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef prutvent het volgende:
mensen die zich te goed voelen voor Jersey Shore
Het is hilarisch ja. Ik kan wel 100 programma's opnoemen die veel slechter zijn. Het is briljant gecast, gefilmd, geregisseerd en gemonteerd. Dat het trashy is wil niet zeggen dat het programma slecht gemaakt isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Echt he.Het is gewoon hilarisch, dus niks mis met het kijken.
Duidelijk Situation.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hij heeft niet dat scheve lachje, dus ik denk Vinny.quote:
Maar het is niet logisch om de meest bekende persoon niet te doen. En dat hesje is van Situationquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij heeft niet dat scheve lachje, dus ik denk Vinny.
Om eerlijk te zijn denk ik dat Pauly meer aanzien heeft dan Situation.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar het is niet logisch om de meest bekende persoon niet te doen. En dat hesje is van Situation.
Dat hoef je mij niet te vertellen, ik heb een man crush op Paulyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat Pauly meer aanzien heeft dan Situation.Situation is misschien wel het bekendst, maar hij is ook gewoon een vervelende vent.
wat¿quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat hij de granaat wil ontwijken.
In dit geval eerder een landmijn denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat hij de granaat wil ontwijken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
In dit geval eerder een landmijn denk ik
Battleship man.quote:
G-starquote:
mm bij 2e inzicht ga ik toch wel voor granaat inderdaad wtfquote:
Granaat = Eindbaasquote:
ah, ik snap hetquote:
iets serieus nemen terwijl het van de makers komt van the hills (aka neppe zooi met een script)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die denken dat er echt volk bestaat dat naar JS kijkt om mee te leven met de cast en niet om te lachen
Ja script maakt het wel zuur.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef wise het volgende:
[..]
iets serieus nemen terwijl het van de makers komt van the hills (aka neppe zooi met een script)
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, die ene Oostblok milf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef Allure_ het volgende:
Heeft Pauly eigenlijk ooit iemand zomaar mee genomen om te smooshen?
Daarna heeft hij haar nog een keer meegenomen naar huis, alleen maar om haar vervolgens af te krakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja, die ene Oostblok milf.
Maar toen ze hem ging stalken was het snel afgelopen
Ah, oke. Maar verder kan ik me niemand herinneren? Alleen wel een aantal keer dat die chicks op het moment supreme weer weggingen, vanwege Mike o.i.d.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja, die ene Oostblok milf.
Maar toen ze hem ging stalken was het snel afgelopen
Nee, verder ook niemand.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar verder kan ik me niemand herinneren? Alleen wel een aantal keer dat die chicks op het moment supreme weer weggingen, vanwege Mike o.i.d.
Ze laten Pauly's chicks niet zoveel zien maar ik kan me wel een aantal keren herinneren dat ze terugkwamen van uitgaan en dat er een chick naast hem liep.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar verder kan ik me niemand herinneren? Alleen wel een aantal keer dat die chicks op het moment supreme weer weggingen, vanwege Mike o.i.d.
Serieus? Waarom moeten ze het nou altijd gaan verneuken.quote:
De serie gaat over zijn ~dj-carriere~quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Serieus? Waarom moeten ze het nou altijd gaan verneuken.
Deze gast zegt het helemaal goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef 9611Niels het volgende:
terechte klacht. Ook nog janken en boos zijn op Ronnie (you traumatized me!!) alleen omdat hij haar wegduwt terwijl ze een ruzie loopt aan te stichtenRonnie die er telkens weer intrapt
Sammi die volgende week toch terugkomt waardoor het weer alleen over hen gaat
Seizoen 3 dat meer op GTST lijkt dan op JS
en tot slot: Mensen die Jersey Shore niet kennen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:09 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Deze gast zegt het helemaal goed
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef vanBinsberge het volgende:
nu je toch een bieber UI hebt, wil je ook wat biebergifs plaatsen ? die dat ie tegen die glazen muur aanloopt bijvoorbeeld? kthx.
I feel ya broquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Wing het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist. Ik snap er niets van.
Proficiat, je bent nu officieel autist.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Wing het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist. Ik snap er niets van.
Die zijn al geweest.quote:
'teh fuck?quote:
Dit was bij dat gevecht tussen Snooki en Angelinaquote:
Dat hesje, die zonnebril, die ketting, dat is sowieso the situation.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maak er een danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er geen algemeen topic voor JS gifs.
Dat zou er wel moeten zijn namelijk.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom doet Ronnie me altijd denken aan een gorilla als ie gaat vechten?![]()
COME AT ME, BRO.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom doet Ronnie me altijd denken aan een gorilla als ie gaat vechten?![]()
COME AT ME, BRO.
Ligt aan je browserquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef ukga het volgende:
ligt het aan mijn pc of gaan sommige gifjes KENKUR snel?
O MY GOD! I'M NEVER BEEN SO HURTED IN MY ENTIRE LIFE!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:54 schreef BradSpit het volgende:
What have I done to you.. Look, youre doing it again.. You dont know how much it hurt my feelings.
Exactlyquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:54 schreef BradSpit het volgende:
What have I done to you.. Look, youre doing it again.. You dont know how much it hurt my feelings.
Goed gifjequote:
Kleine molquote:
Je lijkt wel een wijf na een GTST episodequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kleine mol
Eergisteren ook zo'n episode waarin The Situation (über goede troll die gast, geniaal) Snookie melde dat ze maar een dik wijf was
Waarna ze vet gaat janken en zo van: "Mweeeh mweeeeeh, vroegah had ik een eetstoornis mweeeh" En dan zo vet gaan aanstellen bij Jwow: "Ik vind mezelf dik" en die Jwow zo van: Je bent heul niet dik () , waarop snooki zegt: "Ik kan wel een paar kilootjes lichter worden" en dan vet overdrijvend erop doorgaan.
MET JE KK DIKKE TIETEN MET JE DIKKE BIERPENS IK SCHOP JE KK HARD KAPOT, KOM HIER HOER, KOM DAN!@?!?!??!? HAHAHA DACHT IK AL JE DURFT NIET IN HOLLAND TE KOME HE OK DAN KK HOERETJE IS GOED HAHAH K SNOL NIX BGEN JE!
Whahahahahahaah jij bent pas bij seizoen 1.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kleine mol
Eergisteren ook zo'n episode waarin The Situation (über goede troll die gast, geniaal) Snookie melde dat ze maar een dik wijf was
Waarna ze vet gaat janken en zo van: "Mweeeh mweeeeeh, vroegah had ik een eetstoornis mweeeh" En dan zo vet gaan aanstellen bij Jwow: "Ik vind mezelf dik" en die Jwow zo van: Je bent heul niet dik () , waarop snooki zegt: "Ik kan wel een paar kilootjes lichter worden" en dan vet overdrijvend erop doorgaan.
MET JE KK DIKKE TIETEN MET JE DIKKE BIERPENS IK SCHOP JE KK HARD KAPOT, KOM HIER HOER, KOM DAN!@?!?!??!? HAHAHA DACHT IK AL JE DURFT NIET IN HOLLAND TE KOME HE OK DAN KK HOERETJE IS GOED HAHAH K SNOL NIX BGEN JE!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:36 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf na een GTST episode
KOM OP DAN KK KLAPPE KRIJG JE BITCH!~!!!!!! KOM HIER NIGGA, L33K CITY REPRESENT G, KOM DANquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:36 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf na een GTST episode
Easy G hij is het niet waard/quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KOM OP DAN KK KLAPPE KRIJG JE BITCH!~!!!!!! KOM HIER NIGGA, L33K CITY REPRESENT G, KOM DAN
Sta je nu te stampvoeten en met je kleine korte armpjes in het wilde weg te slaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KOM OP DAN KK KLAPPE KRIJG JE BITCH!~!!!!!! KOM HIER NIGGA, L33K CITY REPRESENT G, KOM DAN
toen uit de lucht kwam vallen lady luck..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kleine mol
Shit mang, hou me tegen echt ik klap hem hoor!!!!!! Pfffff kom dan!!!! kom dan jongeuh (maar hou me wel tegenquote:
Nouja ik heb mijn moccaprinsesje op de bankquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
toen uit de lucht kwam vallen lady luck..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja ik heb mijn moccaprinsesje op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]Gast, ze is van spectrale klasse, och onaardse krachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
losgebarsten toen ze naar me lachtequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast, ze is van spectrale klasse, och onaardse krachten.
Haha, gast, je bent aan het terugkijken in de tijd!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
losgebarsten toen ze naar me lachte
gast als ik naar dr kijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haha, gast, je bent aan het terugkijken in de tijd!
Ok. At this point I'd move away the table. I just don't want anything bad to happen to the table. Know what I'm saying?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Keselo het volgende:
Kanker godverdomme op met je sterrestof.
Al helemaal uit deze kwaliteitstopic
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ok. At this point I'd move away the table. I just don't want anything bad to happen to the table. Know what I'm saying?
Why don't you have a seat over here?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Keselo het volgende:
U mad bro?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Keselo het volgende:
Één M.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is inderdaad super slecht. maar haar superpower is weer te sterk. ze kunnen geen balans vinden!
Wij hebben em al gezien: [USA] Jersey Shore #6: That's a breakup right there.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iemand die van gister al gezien?
Ik gaat em vanavond weer checken [ afbeelding ]
Hahaha, dit was geniaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:01 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
De beste uit heul dit topic.
Snap ik, als je met zo'n kksnol zit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:49 schreef fervente het volgende:
[..]
Hahaha, dit was geniaal.
Verder valt het me op dat de gozers voor Ronnie zijn... en de meisjes volgensmij meer voor Sammi? Ik bedoel zij is wel een zeikwijf af en toe, maar wtffff Ronnie heeft echt anger issues. Ik zou echt bang voor hem zijn
The fuck?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:22 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de beste momenten, Sammi die kuthoer, die in elkaar wordt geslagen door Jenni.
Link even naar die episode. Of zeg in welke het was.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:22 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de beste momenten, Sammi die kuthoer, die in elkaar wordt geslagen door Jenni.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:04 schreef kutkabouter het volgende:
Angelina.Als er iemand moet oprotten in seizoen 2.
gehehequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:04 schreef kutkabouter het volgende:
Angelina.Als er iemand moet oprotten in seizoen 2.
Dat zou idd wel eens heerlijke situaties op kunnen leverenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:32 schreef EdAtTheBar het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat ze in seizoen 1 voor Ronny koos en niet voor de Sitch.
quote:
Oke guys, ik ben weer up to date. Net seizoen 2 episode 10 gekeken.quote:
Morgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef CasB het volgende:
Up 2 date? Ik zou maar snel seizoen 3 gaan kijken dan.
Jijquote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef BruinBeertje het volgende:
dit programma![]()
snooki ...![]()
![]()
[ afbeelding ]
vrouwen slaan, niet cool ...
bieber fever hebben.quote:
Haten op Jersey Shorequote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
bieber fever hebben., kind, wat is er misgegaan in je jeugd
Haten op Snooki.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef BruinBeertje het volgende:
dit programma![]()
snooki ...![]()
![]()
[ afbeelding ]
vrouwen slaan, niet cool ...
TV kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Haten op Jersey Shore. Het ruikt zeker ook naar zure haring daarbeneden vieze stinkalto.
De muziekkeuze is inderdaad schitterend somsquote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
BIj episode 3. Eerste aflevering.
Dat die Sammi naar de rest kijkt die een drankspelletje doen.
En dan dat nummer 'Wasting our life's.
Vies geniaal
Heerlijk. Daar kunnen die lui bij 'de heuvels' & 'de stad' nog wat van leren. kk sloebersquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
De muziekkeuze is inderdaad schitterend soms
Hmnja ik snap ook niet wat ze lopen te klooien btw. Koop een fles ontstopper voor 5 dollar en spoel na een nachtje slapen je plee door. klaar is guidoquote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
HOE GAAT HET VERDER MET HET TOILET
DIT IS WAT IK WIL WETEN
Loop je een seizoen achter?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:22 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
who the fuck is Deena nou weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |