SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jwoww![]()
![]()
seizoen 3 is al bezig, ben bij episode 3quote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Monstarr het volgende:
Misschien moet je even de nieuwe afleveringen downloaden?
gast jij loopt echt DIK achter manquote:Op maandag 21 februari 2011 13:23 schreef Sperma het volgende:
[..]
seizoen 3 is al bezig, ben bij episode 3
sammi had ruzie met snooki en jwow en zo'n nieuweling deena, iedereen haat haar
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
gast jij loopt echt DIK achter man
En dan Jersey Shore kijkenquote:Sperma [Sperma heeft geen premium account]
Jullie weten niks.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Al die wijven zijn lelijk en situation is homo.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Al die wijven zijn lelijk en situation is homo.
pics van je ex.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie nu pas dat die Sammi teringveel op mijn ex lijkt. Al was zij blond
quote:
Geen idee en volgens mij wil ik dat zo houden.quote:
Ja, dat wil je zo houden inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen idee en volgens mij wil ik dat zo houden.
je mist echt wat in je leven, jersey shore is gewoon baazquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen idee en volgens mij wil ik dat zo houden.
angelina is een wandelend hoopje kots met een vuilniszak om haar heen. verschrikkelijk kkwijf dat het is, ben blij dat ze niet meer te zien is in seizoen 3. godverdomme je zou maar 1 dag met haar in een huis zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef RickoKun het volgende:
OF die angelina die ELK seizoen eruit gaat
haha dat is seizoen 1 ricko vriend.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef RickoKun het volgende:
Hengel at a bitch, hengel hengel hengel at a bitch - Faberyayo
Die doos ging idd janken omdat Ronnie haar "geduwd" zou hebben, terwijl zij een ruzie ging maken waardoor Ronnie die gast even flink wat ground 'n pound moest geven
Ik vind Snooki trouwens ook wel om te janken, waar zijn haar lippen in godsnaam? Volgens mij stinkt ze uit haar mondje en heeft ze veel vloeisel rond haar poes.
quote:
De plaatselijke autisten slepen zichzelf ook weer uit hun grot, hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Heb ik een of andere hype gemist?
een beetje zoals dit, maar dan bij sammiquote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef ems. het volgende:
Inderdaad zeg. Gatverdamme wat een rotkind is die Sammi. Ik weet dat vrouwen slaan fout is enzo maar ik denk dat ronnie de mensheid een plezier doet als hij haar gewoon één keer goed backhand. Ik denk dat het een leerzame ervaring zou zijn.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
De plaatselijke autisten slepen zichzelf ook weer uit hun grot, hoor.
Mijn TV moment 2010quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef Sperma het volgende:
[..]
een beetje zoals dit, maar dan bij sammi
en dan heb je nog niet eens dr tieten geshowdquote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en dan heb je nog niet eens dr tieten geshowd![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Photoshop niet kennen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
het is de baas van de bazen en Pauly D is daar de baas van.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef RickoKun het volgende:
Die foto's hierboven van Snooki en Jwow
ALlebei zien ze er ranzig uit maar op een foto plotseling ineens weer 10x beter (snooki heeft ineens weer lippen gekregen)
Dat gezegd hebbende moet ik wel zeggen dat Jersey Shore ontzettend baas is.
Dit, en Deena is wel semi grappig..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef LeaderRoel het volgende:
The Situation = awesome
Pauly D = awesome
Vinny = awesome
Ronnie = alleen awesome als hij dronken in creep mode gaat
Sammi =
Angelina =
Snooki =
Jwoww =
Ronnie moet gewoon normaal doenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Juminelle het volgende:
Ik moest stiekem wel bijna een traantje laten toen ik Ronnie zag huilen wanneer Sammi hem voor de laatste keer omhelsde
Vergelijk je nou een wereldprogramma als Jersey Shore met dat commerciele glitter & glamour troep van SBS 6?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wel frappant dat hier altijd op SBS volk gehaat wordt en zoveel mensen wel jersey shore kijken.
Bepaalde sbsprogramma's zijn anders best leuk hoor: tienermoeders, probleemwijken, fans, wegmisbruikers, etc. Je moet alleen die Gerard Joling/Beau van Erven Dorens crap zien te vermijden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wel frappant dat hier altijd op SBS volk gehaat wordt en zoveel mensen wel jersey shore kijken.
Ronnie is siewosie baas, niet fuckenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef ukga het volgende:
ronnie is gewoon een stakker, net als die bloedzuiger waar hij van houdt.
Valt het zo op?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef Sperma het volgende:
[..]
Vergelijk je nou een wereldprogramma als Jersey Shore met dat commerciele glitter & glamour troep van SBS 6?
Op wegmisbruikers na heb ik het allemaal nooit gezien.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bepaalde sbsprogramma's zijn anders best leuk hoor: tienermoeders, probleemwijken, fans, wegmisbruikers, etc. Je moet alleen die Gerard Joling/Beau van Erven Dorens crap zien te vermijden.
Wat valt zo op? Als je Jersey Shore niet kent heb je in een grot geleefd op praat je nooit met chicksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Valt het zo op?
[..]
Op wegmisbruikers na heb ik het allemaal nooit gezien.
Ronnie is wel een baas, het is alleen jammer dat hij zich zoveel met die teef bezighoudt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef ukga het volgende:
ronnie is gewoon een stakker, net als die bloedzuiger waar hij van houdt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef Broder het volgende:
[..]
Ronnie is wel een baas, het is alleen jammer dat hij zich zoveel met die teef bezighoudt.
Een seizoen lang single Ronnie zou hard zijn wel.
oke, zijn actie op Sammie der bed en haar spuleltjes maakte wel het een en ander goed, maar het zal nooit eenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Sperma het volgende:
[..]
Ronnie is siewosie baas, niet fucken
Valt het zo op dat ik Jersey Shore met SBS-programma's vergelijk? Ik heb weleens een aflevering ervan gezien trouwens. Bij wijze van onderzoek zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:26 schreef Sperma het volgende:
[..]
Wat valt zo op? Als je Jersey Shore niet kent heb je in een grot geleefd op praat je nooit met chicks
Niet fucke met jersey shore man later word ik ook zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Valt het zo op dat ik Jersey Shore met SBS-programma's vergelijk? Ik heb weleens een aflevering ervan gezien trouwens. Bij wijze van onderzoek zullen we maar zeggen.
Jersey Shore heeft meer succes bereikt met 1 programma dan alle SBS-Flops bij elkaar sinds 1997. Het is gewoon een belediging voor Jersey Shorequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Valt het zo op dat ik Jersey Shore met SBS-programma's vergelijk? Ik heb weleens een aflevering ervan gezien trouwens. Bij wijze van onderzoek zullen we maar zeggen.
dit maakt hem een Capo Di Tutti Capi ofzo:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:43 schreef ukga het volgende:
[..]
oke, zijn actie op Sammie der bed en haar spuleltjes maakte wel het een en ander goed, maar het zal nooit een
CAPO DI TUTTI CAPI zijn
quote:
Een lelijk wijf of een gespierde flikker? Oke nu ga ik te ver alleen situation is homo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Niet fucke met jersey shore man later word ik ook zo
Alleen is het wel allemaal hetzelfde volk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef Sperma het volgende:
[..]
Jersey Shore heeft meer succes bereikt met 1 programma dan alle SBS-Flops bij elkaar sinds 1997. Het is gewoon een belediging voor Jersey Shore
SBS haar doelgroep zijn debielen die denken dat Nederland een glitter en glamour land is met celebrity's die niet eens herkend worden in hun eigen straat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Een lelijk wijf of een gespierde flikker? Oke nu ga ik te ver alleen situation is homo.
[..]
Alleen is het wel allemaal hetzelfde volk.
SBS volk zit overal alleen niet overal ontvangen ze SBS. Voor deze mensen is Jersey Shore gemaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef Sperma het volgende:
[..]
SBS haar doelgroep zijn debielen die denken dat Nederland een glitter en glamour land is met celebrity's die niet eens herkend worden in hun eigen straat.
Jersey Shore heeft de wereld veroverd. Its a Jersey thing.
Die enorme neptieten in dat veel te geile gele stukje stof van haar.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Dat is een eigen topic waard.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die Jersey Shore niet kennen
Je bent terug.quote:
OH YEAH BRODER BACK YEAHHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |