SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jwoww![]()
![]()
seizoen 3 is al bezig, ben bij episode 3quote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Monstarr het volgende:
Misschien moet je even de nieuwe afleveringen downloaden?
gast jij loopt echt DIK achter manquote:Op maandag 21 februari 2011 13:23 schreef Sperma het volgende:
[..]
seizoen 3 is al bezig, ben bij episode 3
sammi had ruzie met snooki en jwow en zo'n nieuweling deena, iedereen haat haar
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
gast jij loopt echt DIK achter man
En dan Jersey Shore kijkenquote:Sperma [Sperma heeft geen premium account]
Jullie weten niks.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Al die wijven zijn lelijk en situation is homo.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Al die wijven zijn lelijk en situation is homo.
pics van je ex.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie nu pas dat die Sammi teringveel op mijn ex lijkt. Al was zij blond
quote:
Geen idee en volgens mij wil ik dat zo houden.quote:
Ja, dat wil je zo houden inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen idee en volgens mij wil ik dat zo houden.
je mist echt wat in je leven, jersey shore is gewoon baazquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen idee en volgens mij wil ik dat zo houden.
angelina is een wandelend hoopje kots met een vuilniszak om haar heen. verschrikkelijk kkwijf dat het is, ben blij dat ze niet meer te zien is in seizoen 3. godverdomme je zou maar 1 dag met haar in een huis zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef RickoKun het volgende:
OF die angelina die ELK seizoen eruit gaat
haha dat is seizoen 1 ricko vriend.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef RickoKun het volgende:
Hengel at a bitch, hengel hengel hengel at a bitch - Faberyayo
Die doos ging idd janken omdat Ronnie haar "geduwd" zou hebben, terwijl zij een ruzie ging maken waardoor Ronnie die gast even flink wat ground 'n pound moest geven
Ik vind Snooki trouwens ook wel om te janken, waar zijn haar lippen in godsnaam? Volgens mij stinkt ze uit haar mondje en heeft ze veel vloeisel rond haar poes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |