dit maakt hem een Capo Di Tutti Capi ofzo:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:43 schreef ukga het volgende:
[..]
oke, zijn actie op Sammie der bed en haar spuleltjes maakte wel het een en ander goed, maar het zal nooit een
CAPO DI TUTTI CAPI zijn
quote:
Een lelijk wijf of een gespierde flikker? Oke nu ga ik te ver alleen situation is homo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Niet fucke met jersey shore man later word ik ook zo
Alleen is het wel allemaal hetzelfde volk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef Sperma het volgende:
[..]
Jersey Shore heeft meer succes bereikt met 1 programma dan alle SBS-Flops bij elkaar sinds 1997. Het is gewoon een belediging voor Jersey Shore
SBS haar doelgroep zijn debielen die denken dat Nederland een glitter en glamour land is met celebrity's die niet eens herkend worden in hun eigen straat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Een lelijk wijf of een gespierde flikker? Oke nu ga ik te ver alleen situation is homo.
[..]
Alleen is het wel allemaal hetzelfde volk.
SBS volk zit overal alleen niet overal ontvangen ze SBS. Voor deze mensen is Jersey Shore gemaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef Sperma het volgende:
[..]
SBS haar doelgroep zijn debielen die denken dat Nederland een glitter en glamour land is met celebrity's die niet eens herkend worden in hun eigen straat.
Jersey Shore heeft de wereld veroverd. Its a Jersey thing.
Die enorme neptieten in dat veel te geile gele stukje stof van haar.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Dat is een eigen topic waard.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die Jersey Shore niet kennen
Je bent terug.quote:
OH YEAH BRODER BACK YEAHHquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef EDMAN- het volgende:
als je Jwoww, of ook maar één van die wijven lekker vind, ben je niet goed
Jwoww is niet mooi, wel een lekkere skanky slet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Ik zei het man. Wat ik zeg, gebeurt ook. Ik heb het je gezegd.quote:
Misschien moet ik maar forum admin worden. Ik zie een grootse carrière voor mij in het verschiet liggen.quote:Op 25-01-2011 01:59 schreef kutkabouter
over 1 maandje mailen en je bent weer terug
Het is zo'n neukskank, en dat weet ze zelf ook wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:51 schreef 9611Niels het volgende:
J-Woww is wel smerig zonder make-up
Wel een heldenactie van Ronnie, gewoon dat bed omgooien terwijl zij er op blijft zittenquote:
Ja, deze was ook hardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wel een heldenactie van Ronnie, gewoon dat bed omgooien terwijl zij er op blijft zitten
Keren altijd +1.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef Broder het volgende:
[..]
Ja, deze was ook hard
[ afbeelding ]
Godverdomme.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch ook een baas
Die schoenen voor dat bed ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boehoehoe, he broke my glasses![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |