Maar het is niet logisch om de meest bekende persoon niet te doen. En dat hesje is van Situationquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij heeft niet dat scheve lachje, dus ik denk Vinny.
Om eerlijk te zijn denk ik dat Pauly meer aanzien heeft dan Situation.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar het is niet logisch om de meest bekende persoon niet te doen. En dat hesje is van Situation.
Dat hoef je mij niet te vertellen, ik heb een man crush op Paulyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat Pauly meer aanzien heeft dan Situation.Situation is misschien wel het bekendst, maar hij is ook gewoon een vervelende vent.
wat¿quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat hij de granaat wil ontwijken.
In dit geval eerder een landmijn denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat hij de granaat wil ontwijken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
In dit geval eerder een landmijn denk ik
Battleship man.quote:
G-starquote:
mm bij 2e inzicht ga ik toch wel voor granaat inderdaad wtfquote:
Granaat = Eindbaasquote:
ah, ik snap hetquote:
iets serieus nemen terwijl het van de makers komt van the hills (aka neppe zooi met een script)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die denken dat er echt volk bestaat dat naar JS kijkt om mee te leven met de cast en niet om te lachen
Ja script maakt het wel zuur.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef wise het volgende:
[..]
iets serieus nemen terwijl het van de makers komt van the hills (aka neppe zooi met een script)
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zou die achterste de situation zijn of Vinny?
Ja, die ene Oostblok milf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef Allure_ het volgende:
Heeft Pauly eigenlijk ooit iemand zomaar mee genomen om te smooshen?
Daarna heeft hij haar nog een keer meegenomen naar huis, alleen maar om haar vervolgens af te krakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja, die ene Oostblok milf.
Maar toen ze hem ging stalken was het snel afgelopen
Ah, oke. Maar verder kan ik me niemand herinneren? Alleen wel een aantal keer dat die chicks op het moment supreme weer weggingen, vanwege Mike o.i.d.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja, die ene Oostblok milf.
Maar toen ze hem ging stalken was het snel afgelopen
Nee, verder ook niemand.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar verder kan ik me niemand herinneren? Alleen wel een aantal keer dat die chicks op het moment supreme weer weggingen, vanwege Mike o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |