quote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef EDMAN- het volgende:
als je Jwoww, of ook maar één van die wijven lekker vind, ben je niet goed
Jwoww is niet mooi, wel een lekkere skanky slet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Ik zei het man. Wat ik zeg, gebeurt ook. Ik heb het je gezegd.quote:
Misschien moet ik maar forum admin worden. Ik zie een grootse carrière voor mij in het verschiet liggen.quote:Op 25-01-2011 01:59 schreef kutkabouter
over 1 maandje mailen en je bent weer terug
Het is zo'n neukskank, en dat weet ze zelf ook wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:51 schreef 9611Niels het volgende:
J-Woww is wel smerig zonder make-up
Wel een heldenactie van Ronnie, gewoon dat bed omgooien terwijl zij er op blijft zittenquote:
Ja, deze was ook hardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wel een heldenactie van Ronnie, gewoon dat bed omgooien terwijl zij er op blijft zitten
Keren altijd +1.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef Broder het volgende:
[..]
Ja, deze was ook hard
[ afbeelding ]
Godverdomme.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch ook een baas
Die schoenen voor dat bed ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boehoehoe, he broke my glasses![]()
Situation's kledingquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boehoehoe, he broke my glasses![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch ook een baas
Zou die achterste de situation zijn of Vinny?quote:
Ik denk Vinny. Maar die Snooki lijkt er echt ernstig veel opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zou die achterste de situation zijn of Vinny?
Situation.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Sweater time!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef kutkabouter het volgende:
Elke keer als ik die gifjes zie krijg ik zin om te partyen
Wel leuk, heb alleen seizoen 1 gezien en de rest heb ik net even in de queue gezet.quote:
waarom loopt hij terug?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef John_Q het volgende:
[..]
Now THAT'S how you dodge a grenade
ditquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef prutvent het volgende:
mensen die zich te goed voelen voor Jersey Shore
Het is hilarisch ja. Ik kan wel 100 programma's opnoemen die veel slechter zijn. Het is briljant gecast, gefilmd, geregisseerd en gemonteerd. Dat het trashy is wil niet zeggen dat het programma slecht gemaakt isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Echt he.Het is gewoon hilarisch, dus niks mis met het kijken.
Duidelijk Situation.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hij heeft niet dat scheve lachje, dus ik denk Vinny.quote:
Maar het is niet logisch om de meest bekende persoon niet te doen. En dat hesje is van Situationquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij heeft niet dat scheve lachje, dus ik denk Vinny.
Om eerlijk te zijn denk ik dat Pauly meer aanzien heeft dan Situation.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar het is niet logisch om de meest bekende persoon niet te doen. En dat hesje is van Situation.
Dat hoef je mij niet te vertellen, ik heb een man crush op Paulyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat Pauly meer aanzien heeft dan Situation.Situation is misschien wel het bekendst, maar hij is ook gewoon een vervelende vent.
wat¿quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat hij de granaat wil ontwijken.
In dit geval eerder een landmijn denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat hij de granaat wil ontwijken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
In dit geval eerder een landmijn denk ik
Battleship man.quote:
G-starquote:
mm bij 2e inzicht ga ik toch wel voor granaat inderdaad wtfquote:
Granaat = Eindbaasquote:
ah, ik snap hetquote:
iets serieus nemen terwijl het van de makers komt van the hills (aka neppe zooi met een script)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die denken dat er echt volk bestaat dat naar JS kijkt om mee te leven met de cast en niet om te lachen
Ja script maakt het wel zuur.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef wise het volgende:
[..]
iets serieus nemen terwijl het van de makers komt van the hills (aka neppe zooi met een script)
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, die ene Oostblok milf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef Allure_ het volgende:
Heeft Pauly eigenlijk ooit iemand zomaar mee genomen om te smooshen?
Daarna heeft hij haar nog een keer meegenomen naar huis, alleen maar om haar vervolgens af te krakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja, die ene Oostblok milf.
Maar toen ze hem ging stalken was het snel afgelopen
Ah, oke. Maar verder kan ik me niemand herinneren? Alleen wel een aantal keer dat die chicks op het moment supreme weer weggingen, vanwege Mike o.i.d.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja, die ene Oostblok milf.
Maar toen ze hem ging stalken was het snel afgelopen
Nee, verder ook niemand.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar verder kan ik me niemand herinneren? Alleen wel een aantal keer dat die chicks op het moment supreme weer weggingen, vanwege Mike o.i.d.
Ze laten Pauly's chicks niet zoveel zien maar ik kan me wel een aantal keren herinneren dat ze terugkwamen van uitgaan en dat er een chick naast hem liep.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar verder kan ik me niemand herinneren? Alleen wel een aantal keer dat die chicks op het moment supreme weer weggingen, vanwege Mike o.i.d.
Serieus? Waarom moeten ze het nou altijd gaan verneuken.quote:
De serie gaat over zijn ~dj-carriere~quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Serieus? Waarom moeten ze het nou altijd gaan verneuken.
Deze gast zegt het helemaal goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:43 schreef 9611Niels het volgende:
terechte klacht. Ook nog janken en boos zijn op Ronnie (you traumatized me!!) alleen omdat hij haar wegduwt terwijl ze een ruzie loopt aan te stichtenRonnie die er telkens weer intrapt
Sammi die volgende week toch terugkomt waardoor het weer alleen over hen gaat
Seizoen 3 dat meer op GTST lijkt dan op JS
en tot slot: Mensen die Jersey Shore niet kennen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:09 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Deze gast zegt het helemaal goed
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef vanBinsberge het volgende:
nu je toch een bieber UI hebt, wil je ook wat biebergifs plaatsen ? die dat ie tegen die glazen muur aanloopt bijvoorbeeld? kthx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |