quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef Sperma het volgende:
Vieze gore slet dat het is
emotioneel als de tering
met dat uitgestoken hand en vingers en die kutkop van dr als ze ruzie zit te maken
stoer doen en koningin voelen als ronnie voor haar op komt maar zelf 3 uur jankend in haar bed als ze geduwd word of als ze beledigd is om haar teen
ik hoop dat ronnie haar een stomp geeft op haar smoel, gewoon zo'n corrigerende tik zo van BAM BITCH, STOP MET JANKEN OF IK VERTIEF JOU GORE KOALAKOP
Volgde o.a. dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jwoww![]()
Enjoy, mobiele fokkers (L)Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
Het is gewoon triest hoe een egoīstische bitch Sammi is. In heel die relatie zegt ze geen een keer you, alleen maar me, me, fucking me. Ik vind het gewoon zielig voor Ronnie man.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:39 schreef nero7 het volgende:
Als er een wijf een kuthoer is, is het toch die angelina?
Laatst toen ik erlangs zapte iets van seizoen 1 geloof ik. Maar dat is een herhaling neem ik aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:16 schreef Rijstkoker het volgende:
Welk seizoen word er eigenlijk uitgezonden op MTV?
Ze mag dan wel best knap zijn, maar ze is wel een bitchquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mensen die haten op Angelina![]()
[ afbeelding ]
Des te meer reden om dr hard te geven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze mag dan wel best knap zijn, maar ze is wel een bitch
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mensen die haten op Angelina![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |