SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
Neehee, want dan klopt m'n topictitel nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:47 schreef Schilderijtje het volgende:
Wil iedereen zijn/haar zeik bij zich houden...
Bij voorbaat dank...
Je houdt je pies maar op!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Neehee, want dan klopt m'n topictitel niet
Sta je morgen met je brakke hoofd in je pakquote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef Silenus het volgende:
Ze is nu naar de wc, voel de bui alweer hangen. Dit wordt zo kut morgenvroeg
Issie 10 centimeter kleiner dan ik... Dju.... en het is écht leukquote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef Turbomuis het volgende:
Kreeg een oneliner via Paiq, iemand vond m'n foto leuk, en we matchen 97 procent. Prima redenen vontie. En zowaar, een leuk gesprek
quote:Op zondag 20 februari 2011 05:30 schreef Silenus het volgende:
Gvd gaat die tyfustrein via Hilversum, niets blijft me bespaard vanavond.
Oh en hoe denk je er nu over?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Issie 10 centimeter kleiner dan ik... Dju.... en het is écht leuk
Ja, klinkt alsof het een enorme kutavond is geweest idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 05:30 schreef Silenus het volgende:
Gvd gaat die tyfustrein via Hilversum, niets blijft me bespaard vanavond.
CLK .quote:Op zondag 20 februari 2011 10:25 schreef Garisson72 het volgende:
OK demmit, ik als autofiel wil dan wel weten waffer auto het is want ik weet ff niet welk merk een 200 en een 320 voert.
Voor sommige mannen is het inderdaad het verlengstuk van hun mannelijkheidquote:Op zondag 20 februari 2011 10:58 schreef Garisson72 het volgende:
Aw damn, ik ben toch ook helemaal niet goed wakker nog.![]()
Ja goeie kans dat hij zich daarmee virtueel in de ballen getast voelt..
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
Jeeejjj, ben mn kroeghosselskills nog niet kwijtNa vier uur slaap naar Limburg rijden voor familiebezoek is echter geen goed plan, damn, anders had ik hem gister weer gezien
Ik vind het overigens altijd zo kut dat je in het begin zo puberaal zenuwachtig op smsjes gaat zitten wachten
Ja echt! Ik bedoel, hoe oud zijn we nouquote:Op zondag 20 februari 2011 11:31 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Stom he? en dat blijft!![]()
Enne wat heb je gehosseld in de kroeg?
Leeftijd issues dus...quote:Op zondag 20 februari 2011 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja echt! Ik bedoel, hoe oud zijn we nou"zou hij reageren???" en dat doen ze ALTIJD, dus why zenuwachtig zijn?! Ik snap mezelf soms niet zo goed
Ik heb zowaar een man gehosseld... jaaaa, je verwacht het nietOverigens, werd eerst in de kroeg aangesproken door een hele leuke jongen, hj was 28 maar toen ik zei dat ik 29 was, wenste hij me een leuke avond toe en maakte dat hij weg kwam. Ik ben fucking 3 weken 29 en voor het eerst afgewezen op mijn leeftijd
Daarna in een foute tent dus deze gast tegengekomen en dat was gewoon heel gezellig
Waar heb je precies moeite mee?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ik moet zeggen dat ik er best moeite mee heb
Oh maar ik word bijna altijd jonger geschat... (tenzij ik Silenus moet geloven en dat echt bij iedere man gewoon een versiertrucje is). Maar ik vind het gewoon kut dat ik 29 ben. Went vast wel weerquote:Op zondag 20 februari 2011 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waar heb je precies moeite mee?
10-tegen-1 dat die knaap van 28 jou veel jonger schatte (want jonger is doorgaans wel de doelgroep van 28-jarige knapen) en je dus aansprak. Wie wil er nou niet jonger geschat worden?
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:45 schreef Platina het volgende:
Ik snap er niets van leuk gepraat met een meisje en opeens verwijderd ze mij uit haar contactenlijst nadat ik haar mijn waarbenjij.nu link doorstuurde. Teveel informatie over mij op zeker
Good luck, ik ga zo voor het allereerst met mn zusje hardlopenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:55 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, de Grote Drie-Nul hangt boven je hoofd hè.
Het kan nooit áltijd een versiertruc zijn, maar in veel gevallen heeft Silenus daar wel een punt ja.
Ik ga weer ff de sportschool opzoeken, om de Grote Vier-Nul van me af te houden.
Troost je, dadelijk als je tegen de veertig loopt ben je weer interessant voor de mannen in de 20quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Troost je, dadelijk als je tegen de veertig loopt ben je weer interessant voor de mannen in de 20
Toevallig gisteren in Brussel geweest ?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:27 schreef Wicked-Game het volgende:
Morgenben brak!
Maar heb wel een heeeeel goede avond gehad
Zou nog kunnenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef cutegirly het volgende:
heey,
Een leuke man had mij een bericht gestuurd dat hij geintresseerd is, ik stuur hem een mail terug. Maar heb geen respons meer gehad (het is nu een dag).
Ben ik aan het zeuren?
Of denken jullie dat hij nog mailt?
Nee gewoon in Utrechtquote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toevallig gisteren in Brussel geweest ?
Kan dat die niet elke dag checked dus rustig aan. Soms krijg ik ook pas een reply na een dag of 4.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef cutegirly het volgende:
Een leuke man had mij een bericht gestuurd dat hij me beter wilde leren kennen, ik stuur hem een mail terug. Maar heb geen respons meer gehad (het is nu een dag).
Ben ik aan het zeuren?
Of denken jullie dat hij nog mailt?
Dit dusquote:Op zondag 20 februari 2011 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja echt! Ik bedoel, hoe oud zijn we nou"zou hij reageren???" en dat doen ze ALTIJD, dus why zenuwachtig zijn?!
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef kastanova het volgende:
Matras in de woonkamer en samen uitslapen; lovely.
Lekker jaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef kastanova het volgende:
*jaloers*quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef kastanova het volgende:
Maar dan lig ik er toch echt in mijn eentje. Of was het een hint?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... dan sleep je toch ook je matras naar de woonkamer....
Ja, dat kanquote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Dizorn het volgende:
Maar dan lig ik er toch echt in mijn eentje. Of was het een hint?
Ik was gisteravond helemaal nuchter, dus ik denk er nog net zo overquote:Op zondag 20 februari 2011 09:34 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh en hoe denk je er nu over?
Het maakt een man aantrekkelijk .. of niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik was gisteravond helemaal nuchter, dus ik denk er nog net zo over
Het was echt erg leuk. Tot zover was 'de klik' (wie heeft dat in hemelsnaam uitgevonden??) er behoorlijk. Maar die 10 centimeter, ik denk niet dat ik daar iets mee kan. M'n dochter van 13 is groter!
Klinkt misschien vreemd en oppervlakkig, maar ik denk echt dat het daarom niets zal gaan worden...
En dan bakt ze daarna ook nog een appel-kaneelcake voor mequote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef kastanova het volgende:
Heb jij ooit appel-kaneel cake voor me gebakken?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef Fabeldiertje het volgende:
..jij doet ook met iedereen hetzelfde hé
Dan ben ik helemaal oppervlakkig, ik heb een leuke vent laten stuiteren op 1 cm...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik was gisteravond helemaal nuchter, dus ik denk er nog net zo over
Het was echt erg leuk. Tot zover was 'de klik' (wie heeft dat in hemelsnaam uitgevonden??) er behoorlijk. Maar die 10 centimeter, ik denk niet dat ik daar iets mee kan. M'n dochter van 13 is groter!
Klinkt misschien vreemd en oppervlakkig, maar ik denk echt dat het daarom niets zal gaan worden...
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
Ohja, wat ook zo kut is: dan krijg je een sms terug en ga je die helemaal analyseren![]()
"wat zou hij hiermee bedoelen?!"
"zou hij dat menen, of zegt ie dat maar??"
"betekent dit dat ie me gaat bellen, of ligt de bal nu bij mij?!"
Jezus mens, doe normaal(ja ik praat tegen mezelf)
Lekker hoor!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan bakt ze daarna ook nog een appel-kaneelcake voor me.
Voor bij m'n appel-kaneelthee.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dan ben ik helemaal oppervlakkig, ik heb een leuke vent laten stuiteren op 1 cm...
Kan prima. Want dat zijn golddiggers, en het zijn rijke mannen. Dan gelden hele andere regels.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohooo!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dan ben ik helemaal oppervlakkig, ik heb een leuke vent laten stuiteren op 1 cm...
ja, heeft niks met oppervlakkigheid te maken hoor...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ohooo!!!
Ik ben 1.85, en ik draag sowieso altijd hakken. Dus mijn standaard hoogte is minimaal 1.90. En dan is 1.75 toch echt wel klein...
Benieuwd welke moves jij uit je hoge hoed tovertquote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef Fabeldiertje het volgende:
..jij doet ook met iedereen hetzelfde hé
Turkse Appelthee? en dan een beetje kaneel.... of gewoon van pickwick ofzo?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan bakt ze daarna ook nog een appel-kaneelcake voor me.
Voor bij m'n appel-kaneelthee.
[ afbeelding ]
Ghe ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ohooo!!!
Ik ben 1.85, en ik draag sowieso altijd hakken. Dus mijn standaard hoogte is minimaal 1.90. En dan is 1.75 toch echt wel klein...
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:42 schreef Cue_ het volgende:
Hoe weet je dat je haar over een paar maanden weer gaat zien dan=
Ach, dat is wel een leuk verhaal maar zonder specifieke details kan ik het niet vertellen en dat ga ik niet op een internetforum zetten. Komt er op neer dat ze meewerkt aan een project, en bij de lancering wordt ik ook uitgenodigd.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef Superlam het volgende:
En hoezo komt iemand iets bij jou ophalen, die je niet kent?
Vonk is misschien wat sterk uitgedrukt, maar soms wéét je als je iemand spreekt dat er wat is. Kom niet zo vaak iemand tegen dat ik overweeg te vragen of ze iets met mij wil drinken.quote:
Lengte is onderschat. Had een date die fractioneel kleiner was dan ik, maar met hakken dus niet. Wist niet wat mij overkwam, en was eigenlijk een nare gewaarwording. Zoenen op trappen en stoepranden is even leuk, maar het werkt niet echt. 10 cm langere vrouwen dan ik bestaan nauwelijks gelukkig.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dat jongens van eind 20 op dames van rond de 40 vallen, dat schijnt niet eens heel bijzonder (meer). Maar 20? Dan wordt het ongeloofwaardig... Wat denken ze nou zelf?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb een nieuw record, de jongste is nu 20....
tja, geen idee...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat jongens van eind 20 op dames van rond de 40 vallen, dat schijnt niet eens heel bijzonder (meer). Maar 20? Dan wordt het ongeloofwaardig... Wat denken ze nou zelf?
emancipatie nu wil de jongere generatie dat je voor hen zorgtquote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat jongens van eind 20 op dames van rond de 40 vallen, dat schijnt niet eens heel bijzonder (meer). Maar 20? Dan wordt het ongeloofwaardig... Wat denken ze nou zelf?
Hoe lang ben je?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Ach, dat is wel een leuk verhaal maar zonder specifieke details kan ik het niet vertellen en dat ga ik niet op een internetforum zetten. Komt er op neer dat ze meewerkt aan een project, en bij de lancering wordt ik ook uitgenodigd.
[..]
Vonk is misschien wat sterk uitgedrukt, maar soms wéét je als je iemand spreekt dat er wat is. Kom niet zo vaak iemand tegen dat ik overweeg te vragen of ze iets met mij wil drinken.
[..]
Lengte is onderschat. Had een date die fractioneel kleiner was dan ik, maar met hakken dus niet. Wist niet wat mij overkwam, en was eigenlijk een nare gewaarwording. Zoenen op trappen en stoepranden is even leuk, maar het werkt niet echt. 10 cm langere vrouwen dan ik bestaan nauwelijks gelukkig.
Don't go there. Trust me, I know.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik heb een nieuw record, de jongste is nu 20....
Weet je wat het is met jongens van 20? Ze zijn de eerste paar keer vermakelijk. En dan beginnen ze over dat ze voor hun 35ste miljonair willen zijn. Dat ze later een X5 willen. Dat ze nog steeds hopen door te breken in de muziek, enzovoorts enzovoorts. Ze zijn naïef.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik denk dat zulke jonge jongens vooral graag een MILF willen scoren of ze willen (nog) graag bemoederd willen worden. Die laatste categorie is natuurlijk 100x erger dan de eerste.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
emancipatie nu wil de jongere generatie dat je voor hen zorgt
*ril...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat zulke jonge jongens vooral graag een MILF willen scoren of ze willen (nog) graag bemoederd willen worden. Die laatste categorie is natuurlijk 100x erger dan de eerste.
Refresh my memory please. Was dit dat meisje die de afgelopen tijd erg druk was?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef GlenSpey het volgende:
Woensdag staat date nummer 3 op het programma. Kan nu al haast niet wachten, vindt haar erg leuk
Of een blessure had?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Refresh my memory please. Was dit dat meisje die de afgelopen tijd erg druk was?
Nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Seven. het volgende:
Niks voor jou, schilderijtje?. Wel makkelijk hoor, je doet precies wat je het beste uitkomt. En als hij te lastig is, schop je hem gewoon de tuin in om te maaien of de auto te wassen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef Seven. het volgende:
Weet je wat het is met jongens van 20? Ze zijn de eerste paar keer vermakelijk. En dan beginnen ze over dat ze voor hun 35ste miljonair willen zijn. Dat ze later een X5 willen. Dat ze nog steeds hopen door te breken in de muziek, enzovoorts enzovoorts. Ze zijn naïef.
Sure, wie zou nou geen avontuurtje willen met een MILF?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:53 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nu voel ik me heel erg persoonlijk aangevallen natuurlijk. Nou ben ik niet zoals jij 'ons' beschrijft maar fijn om te weten dat mensen zo naar me kijken
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ik met iemand van 40 een relatie zou beginnen, nee. Bemoederd worden hoef ik ook écht niet. Aan de andere kant, een MILF zou ik best doenMaar dat is logisch want daarom heet het ook een MILF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
quote:Op maandag 21 februari 2011 02:03 schreef Dizorn het volgende:
Snap wel waarom je het zegt want het is in veel gevallen inderdaad wel zo; Ben zelf niet zo naief (ja dat zullen ze allemaal zeggen) en volwassen voor mijn leeftijd (ook zo'n cliché). Nou hoef ik me gelukkig niet te verdedigen hier, bij jullie maak ik toch geen kans(Weet ook niet of ik dat zou willen)
Maar mijn toekomst ziet er toch wel goed uit; Helaas niet omdat ik ga doorbreken in de muziek, wel omdat ik arts wordt en dus genoeg geld ga hebben.
Sounds good. Anaestesie for the win yo. Beste uren tegen het beste salaris. Ik vind artsen altijd een beetje intimiderendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk altijd dat die mij nooit leuk gaan vinden.
Resistance is futile.
Vast wel. Het klinkt ook als heel wat. Rijk en intelligent. Ik persoonlijk bedenk dan altijd van die kutsmoezen als 'ik zou nooit een vent willen die zijn patiënten boven zijn relatie zou stellen' of 'hij heeft vast rare werkuren => geen tijd voor relatie. Terwijl ik zelf ook zeer idiote uren heb. Ik trek nu een nacht door voor de vroege dienst.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:12 schreef Dizorn het volgende:
Terwijl artsen juist kunnen hosselen als meesters. Vrouwen schijnen al nat te worden als je zegt dat je kinderarts bent/wordt. Zelf nog nooit geprobeerd daarmee.. wie weet werkt het
Hahaha, nou het zijn gewoon mensen hoor, die nog wel meer fouten maken dan jij waarschijnlijk. Heb ik toch de juiste baan gekozenquote:Op maandag 21 februari 2011 02:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sounds good. Anaestesie for the win yo. Beste uren tegen het beste salaris. Ik vind artsen altijd een beetje intimiderend. Ik denk altijd dat die mij nooit leuk gaan vinden.
Jij bent ook arts?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Silenus het volgende:
Artsen doen het allemaal met elkaar. Geile apen zijn het.
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zie net op het CV van die arts dat hij getrouwd is en 2 kinderen heeft. Helemaal mijn type dus!!
Nou ga d'r op in dan, hij gaat je geheid gelukkig maken!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ga d'r op in dan, hij gaat je geheid gelukkig maken!
Nee je moet mijn opmerking inderdaad vól serieus nemen! Zou ik zéker doen ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
Het was een grapje!! Tjees... zelfspot zegt de meeste mensen hier ook niks he?
Jaja, dat zeg je nu Garisson - achteraf. En paar dagen terug ook al gefopt door Schilderijtje als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee je moet mijn opmerking inderdaad vól serieus nemen! Zou ik zéker doen ja!
Ik zag je al rondrijden in Gent in je BMW X5 met lang geblondeerd haar op weg naar je eigen winkeltje in whatever je leuk vond om er bij te doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Het was een grapje!! Tjees... zelfspot zegt de meeste mensen hier ook niks he?
Heb je goed gezien knul, met je glazen oog.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:46 schreef macondo het volgende:
Jaja, dat zeg je nu Garisson - achteraf. En paar dagen terug ook al gefopt door Schilderijtje als ik mij niet vergis.
Ja maar wij zitten dan ook ontzettend op 1 lijnquote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef Schilderijtje het volgende:
Can you feel the love...?
Enne Spirit, ik nam je niet serieus hoor, moest er ook om lachen..
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar wij zitten dan ook ontzettend op 1 lijn
Waarom weet je niet wat je ervan moet denken? Uiterlijk? Innerlijk? Jij bent gewoon zo keihard aan het rebounden jijquote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Ik heb vrijdag een date.
Maar ik weet nu al niet wat ik er van denken moet...![]()
Ik ben gewoon een klootzak...
Die vago?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Ik heb vrijdag een date.
Maar ik weet nu al niet wat ik er van denken moet...![]()
Ik ben gewoon een klootzak...
Dat vind ik dan weer zo lame...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom weet je niet wat je ervan moet denken? Uiterlijk? Innerlijk? Jij bent gewoon zo keihard aan het rebounden jijAls je denkt dat het niet leuk gaat worden, zeg je toch gewoon lekker af
Oh, leuk toch?quote:Ik zie woensdag die gast van vrijdag weer
Hij is heul niet meer vaag hahahaa...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die vago?
Niet achteraf gaan klagen dat ik je niet gewaarschuwd heb dan.
Dan zal ik binnenkort toch maar eens die jacuzzi van je komen onderzoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef Schilderijtje het volgende:
Hij is eerder veel te lief denk ik...
Ben daar niet zo weg van.
Jullie zijn welkom!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zal ik binnenkort toch maar eens die jacuzzi van je komen onderzoeken.
Lekker boeiend, je ziet/spreekt die persoon toch nooit meerquote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo lame...
[..]
Oh, leuk toch?
Hij was op een leuke manier vaag (kasta...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, je ziet/spreekt die persoon toch nooit meerEn je hebt nog niet verklaard waarom hij dan zo raar zou zijn!
quote:Ja leuk, maar ik weet nu dat ie geinteresseerd is (zijn smsje gister toen ik zei dat ik woensdag tijd had: "is het al woensdag?") en dan is de spanning er ook meteen weer van af
Doe niet zo moeilijk dan, muts!! Gewoon gaan en dan zeg je erbij dat je wel op tijd weer weg moet, want... Dan heb je een ontsnappingsroute als het niks blijkt te zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 12:18 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hij was op een leuke manier vaag (kasta...)
Langzaam met een toetsenbord en dan krijg je mij als wervelwind tegen over je...
[..]![]()
We zijn echt erg...
Nou, zo denk ik eigenlijk wel...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:12 schreef Schilderijtje het volgende:
Maar dan vind je iemand gewoon niet leuk genoeg toch?![]()
KUT zie je nou, ik gebruik ook smoesjes!
En zijn foto was niet leuk...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, zo denk ik eigenlijk wel...
Tuurlijk, ik ga ook rustig lang in de auto zitten als het vonkt!quote:Nu ben ik zelf sowieso niet zo honkvast, maar als ik in iemand écht veel potentie zie (hetgeen logischerwijs niet zo heel vaak voorkomt) dan ben ik ook best bereid daar behoorlijk wat moeite in te steken.
De appelkaneelcake-date woont bijvoorbeeld op 1,5 uur rijden.
Autorijden geen ramp vinden + meid met veel potentie = Kasta zaterdagnacht om 5:00 in de auto voor een impulsieve 3e (verrassings)date.
ZEG DAN AFquote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
En zijn foto was niet leuk...![]()
Had ik dat al verteld...?![]()
Dus Garisson je hebt gelijk....
Om het te verzachten doe je dit dus.
Ik ga echt niet zeggen dat ik 'm niet aantrekkelijk vind, trouwens wie ben ik om dat te zeggen?
[..]
Tuurlijk, ik ga ook rustig lang in de auto zitten als het vonkt!
Maar ja, moet het wel vonken..
Zijn er echt nog mannen die daar intrappen joh?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
Gewoon gaan en dan zeg je erbij dat je wel op tijd weer weg moet, want...
Weet ik niet, ik gebruik nooit smoesjes..quote:Op maandag 21 februari 2011 12:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mannen die daar intrappen joh?.
Vaste vraag tijdens de eerste paar minuten van m'n dates: "Nou, welke beste vriendin heeft al m'n gegevens doorgestuurd gekregen?" of anders "Hoe laat staat het eventuele 'Je [insert familielid] ligt in het ziekenhuis'-uitvlucht-belletje gepland? Dan bestel ik namelijk nog snel even iets."
Haalt de spanning er direct af en voorkomt ook de eventuele gezapige aftast-fase.
Jezus ik snap er geen kut meer van met jou zoquote:Op maandag 21 februari 2011 12:32 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dis een andere... en geen afspraak mee, maar HEM afgewezen...
Muts!
Ik kan dat niet...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk dan, muts!! Gewoon gaan en dan zeg je erbij dat je wel op tijd weer weg moet, want... Dan heb je een ontsnappingsroute als het niks blijkt te zijn
quote:Ja we zijn zeker erg, maar daarom ook juist zo leuk(DOH
)
Bij blijven!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus ik snap er geen kut meer van met jou zo
Ik zou je kiel halen, want je zou me dus NOOIT geloven als ik zei dat het niet zo was...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mannen die daar intrappen joh?.
Vaste vraag tijdens de eerste paar minuten van m'n dates: "Nou, welke beste vriendin heeft al m'n gegevens doorgestuurd gekregen?" of anders "Hoe laat staat het eventuele 'Je [insert familielid] ligt in het ziekenhuis'-uitvlucht-belletje gepland? Dan bestel ik namelijk nog snel even iets."
Nou niet bij iedereen dus.quote:Haalt de spanning er direct af en voorkomt ook de eventuele gezapige aftast-fase.
Wat denk je, dat ik alleen leugenaars doorzie?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik zou je kiel halen, want je zou me dus NOOIT geloven als ik zei dat het niet zo was...
Lekker begin... NOT!
Nou als je zoiets op tafel, legt ga je wel van iets uit...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat denk je, dat ik alleen leugenaars doorzie?.
Naja, in feite is het natuurlijk gewoon een vraag, hoogstens een stelling, dus als beide niet het geval is kan ze dat uiteraard ook gewoon aangeven...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef Schilderijtje het volgende:
Nou als je zoiets op tafel, legt ga je wel van iets uit...
Hmmm ja, die was idd erg gezellig.. Volgende keer moet ik alleen geen 3 dates op 1 dag plannen..quote:Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kunnen we hieruit opmaken dat jij en je groentedate een succes waren?
Een gewone vraag? Je bent niet goehoed!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, in feite is het natuurlijk gewoon een vraag, hoogstens een stelling, dus als beide niet het geval is kan ze dat uiteraard ook gewoon aangeven...
Ik had je nodig hahaha...quote:Welke reactie ze ook geeft; het geeft in ieder geval al behoorlijk wat meer duidelijkheid over haar persoonlijkheid (voorzichtige en waarschijnlijk ook suffe dater vs. een dater die wel voor zichzelf op kan komen)
You're kidding right?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:52 schreef Schilderijtje het volgende:
Een gewone vraag? Je bent niet goehoed!
quote:Ik had je nodig hahaha...
Haha, doe ik ook altijd.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:31 schreef kastanova het volgende:
Het gaat om het gevoel wat je afgeeft als je zo'n vraag stelt...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
You're kidding right?
Als je dát al een vreemde vraag vind, zou je waarschijnlijk wegrennen bij de andere vragen.
quote:
Nee joh, de setting waarin je die vraag stelt is gewoon met een knipoog, beetje geinen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:03 schreef Schilderijtje het volgende:
Je duwt iemand een hoek in waar diegene niet thuis hoort, just because jij wat door hebt...
Bedoel ik. Fijne mannen zijn jullie.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, doe ik ook altijd.
Nog voor het eerste drankje. "Wat is je vluchtpoging? Gaat er zo iemand sms' en?"
Ze ontkennen altijd, dat wel.
Ja, grappig, een vraag waar je niet van kan winnen....quote:Op maandag 21 februari 2011 13:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee joh, de setting waarin je die vraag stelt is gewoon met een knipoog, beetje geinen.
Wat een fantasie...quote:Het is niet dat ik iemand bij haar keel in een houdgreep neem, een Colt op haar slaap zet en roep 'ZEG OP, WIE GAAT JE ZO BELLEN? NOU? SAY IT OR YOU WILL FUCKING DIE, BITCH!'
En als zij dan angstig piept 'niemand Silenus, niemand! echt niet!' ik haar ineens met een big smile loslaat en vriendelijk zeg 'goed zo, schatje. Wil je een biertje?'
Schijt hekel aan! Vraag het dan gewoon, hoe gaan we dit oplossen als een van ons beide het niet leuk vindt?quote:Gewoon een geintje. Als ze naar de wc gaat vragen wie ze gaat smsen zo, en als ze terugkomt zelf met je telefoon spelen en zodra je merkt dat ze je ziet zogenaamd heel zenuwachtig doen en je telefoon stuntelend in je zak proppen. De standaardgrapjes die altijd wel werken.
Whehehe, dat wordt lachen...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:03 schreef Schilderijtje het volgende:
Het gaat om het gevoel wat je afgeeft als je zo'n vraag stelt...
Je duwt iemand een hoek in waar diegene niet thuis hoort, just because jij wat door hebt...
Ik zou niet wegrennen....NO WAY!
Op dat soort vragen heb ik standaard antwoorden...![]()
En dan weten de heren nog niks...
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, dat wordt lachen...
Wanneer ben je jarig, dan krijg je direct naast "dat ene" (:+.) ook direct even een stoomcursus daten van me.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Schilderijtje het volgende:
Schijt hekel aan! Vraag het dan gewoon, hoe gaan we dit oplossen als een van ons beide het niet leuk vindt?
Hoer op met die geintjes, ik kan er echt razend over worden .....![]()
Ook zo dat je niet op je horloge mag kijken... "Oh,moet ik weg?"
Ja daar heb ik een horloge voor om, zodat ik erop kan kijken en dat jij dus de hint krijgt om op te rotten...![]()
IK WIL GEWOON WETEN HOE LAAT HET IS!
Als je op elke vraag zo meteen in de verdediging schiet is het maar goed dat we niet gaan daten.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Schilderijtje het volgende:
Schijt hekel aan! Vraag het dan gewoon, hoe gaan we dit oplossen als een van ons beide het niet leuk vindt?
Hoer op met die geintjes, ik kan er echt razend over worden .....![]()
Oh back up mister, we hebben over deze vraag, niet over andere....quote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je op elke vraag zo meteen in de verdediging schiet is het maar goed dat we niet gaan daten.
Ik zal dat nooit zeggen tegen iemand, maar je wrijft me wel gelijk de verkeerde kant op.quote:Wat maakt mij het nou uit of ze een vluchtroute/poging heeft, dat vind ik alleen maar grappig. Ben dan altijd gewoon benieuwd of ze bijdehand is, als ze me zelf gaat afzeiken vind ik het al helemaal geweldig. Bij vrouwen die dan meteen uitroepen 'WAT? druk je me in een hoek? Gaat je geen reet aan, met je kutgeintjes!' weet ik genoeg.
Misschien dat dames op leeftijd dat gewoon niet leuk vindenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je op elke vraag zo meteen in de verdediging schiet is het maar goed dat we niet gaan daten.
Wat maakt mij het nou uit of ze een vluchtroute/poging heeft, dat vind ik alleen maar grappig. Ben dan altijd gewoon benieuwd of ze bijdehand is, als ze me zelf gaat afzeiken vind ik het al helemaal geweldig. Bij vrouwen die dan meteen uitroepen 'WAT? druk je me in een hoek? Gaat je geen reet aan, met je kutgeintjes!' weet ik genoeg.
Maar hoe moeilijk is het dan om gewoon te zeggen "Ejeuh, volgens mij is het voor ons beiden niet wat we er van verwacht hadden dus zullen we het hier maar bij laten?"quote:Op maandag 21 februari 2011 13:20 schreef Wicked-Game het volgende:
Al heb ik mijzelf ook een keer schuldig gemaakt aan een date laten klappen door mijn zusje te laten bellen dat er iets ernstigs was. Mijn zusje is ook een kei in theatraal gedrag, wat een voordeel![]()
Maar goed het was ook een draak van een date en achteraf ook meid. Je kent ze wel overal ja op zeggen, maar geen feedback leveren voor gespreksstof zodat jij alleen maar aan het babbelen bent maar er verder dan dat geen interactie meer plaats vind.
Wat een omweg...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
![]()
Al heb ik mijzelf ook een keer schuldig gemaakt aan een date laten klappen door mijn zusje te laten bellen dat er iets ernstigs was. Mijn zusje is ook een kei in theatraal gedrag, wat een voordeel![]()
Mooi toch, had je dus ook kunnen zeggen dat je verder geen interesse had.quote:Maar goed het was ook een draak van een date en achteraf ook meid. Je kent ze wel overal ja op zeggen, maar geen feedback leveren voor gespreksstof zodat jij alleen maar aan het babbelen bent maar er verder dan dat geen interactie meer plaats vind.
Geen idee, nooit echt ouder dan 35 gedate. (ok, een keer 38 en een keer 39 nog)quote:Op maandag 21 februari 2011 13:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Misschien dat dames op leeftijd dat gewoon niet leuk vinden
Zo dat is nog eens subtiel...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Misschien dat dames op leeftijd dat gewoon niet leuk vinden
Ik was 19 man.... leerprocessen enzo... en nu zou ik het gewoon zeggen. Ik zeg alleen dat ik mij er ooit wel schuldig aan heb gemaakt. Ook maar 1 keer overkomen gelukkig, en dan zo'n theatraal zusje hebben die een scene traptquote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar hoe moeilijk is het dan om gewoon te zeggen "Ejeuh, volgens mij is het voor ons beiden niet wat we er van verwacht hadden dus zullen we het hier maar bij laten?"
Ik bedoel, what's the worst that could happen?
Dat ze/hij een scene gaat trappen?
Hell yeah! Cam aan en lachen!.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:27 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik moet gaan! Deze discussie is nog niet over!
Ik geloof er eigenlijk maar weinig van. Je probeerde een beetje mee te lullen met het verhaal van wegkom-smoesjes.. laat Kasta weten dat het wijvengedrag is, en dan gooi je het nu op "10 jaar geleden" ik was jong en naief etc..quote:Op maandag 21 februari 2011 13:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik was 19 man.... leerprocessen enzo... en nu zou ik het gewoon zeggen. Ik zeg alleen dat ik mij er ooit wel schuldig aan heb gemaakt. Ook maar 1 keer overkomen gelukkig, en dan zo'n theatraal zusje hebben die een scene trapt
Als ik het nu zou afbreken wel benieuwd naar de reacties. Telefoon aan filmen maar
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Refresh my memory please. Was dit dat meisje die de afgelopen tijd erg druk was?
quote:
Je hoeft mij ook niet te geloven, maar it did happendquote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk maar weinig van. Je probeerde een beetje mee te lullen met het verhaal van wegkom-smoesjes.. laat Kasta weten dat het wijvengedrag is, en dan gooi je het nu op "10 jaar geleden" ik was jong en naief etc..
nah...
Omdat het kanquote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Waarom lezen mensen een profiel niet, en sturen nog steeds interesse hartjes. Terwijl er toch echt staat wees creatief en stuur een berichtje. En dit gaat dan gewoon om mensen die een betaald profiel hebben.
Precies, lekker fucken!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, lekker fucken!Naar die "IK WIL GEEN HARTJES ZIEK WORD IK ERVAN!!!"-vrouwen stuur ik ook wel eens een knuzkuz/hartje/interesseshit.
Of, als ik weer eens door zo'n ongestelde muts wordt afgezeken dat ik een eikel ben, een 'geen interesse'-berichtje terugsturen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]![]()
p.s. strakke actie trouwens die foto van die merc
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, lekker fucken!Naar die "IK WIL GEEN HARTJES ZIEK WORD IK ERVAN!!!"-vrouwen stuur ik ook wel eens een knuzkuz/hartje/interesseshit.
Of, als ik weer eens door zo'n ongestelde muts wordt afgezeken dat ik een eikel ben, een 'geen interesse'-berichtje terugsturen.
Ik heb een man (quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Waarom lezen mensen een profiel niet, en sturen nog steeds interesse hartjes. Terwijl er toch echt staat wees creatief en stuur een berichtje. En dit gaat dan gewoon om mensen die een betaald profiel hebben.
Wat gebeurde er dan!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:11 schreef Schilderijtje het volgende:
Viel ook in goede aarde, waarna er bonje kwam....
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar, op een dating site ruzie krijgen!
Gebeurt me wekelijks.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:11 schreef Schilderijtje het volgende:
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar, op een dating site ruzie krijgen!
Waarom, moet je iemand zo vaak zien dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[..]
Maar tis ook vooral dat ze er heel erg aan moet wennen omdat ze niet echt relaties heeft gehad. Dus daarom zien we elkaar nog niet heel vaak. En dat kan ik wel begrijpen. Hoop alleen for both our sakes dat dat niet te lang gaat duren, want anders ga ik het daar nog zwaar mee krijgen
Gast, no offence hoor, maar loop je niet wat hard van stapel? Je hebt haar verdorie maar twee keer gezien en je begint al over het r-woord. Check ook die andere onderstreepte woorden. Wat snel na een nachtje (en vrouwen-wegjaag-woorden).quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef GlenSpey het volgende:
Maar tis ook vooral dat ze er heel erg aan moet wennen omdat ze niet echt relaties heeft gehad. Dus daarom zien we elkaar nog niet heel vaak. En dat kan ik wel begrijpen. Hoop alleen for both our sakes dat dat niet te lang gaat duren, want anders ga ik het daar nog zwaar mee krijgen
Doe eens reageren in één reactie met meerdere quotes - lijkt wel een galerie met al die schilderijen hier!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef Schilderijtje het volgende:
Waarom, moet je iemand zo vaak zien dan?
Als jij stop met alleen maar negatief commentaar te geven...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:10 schreef macondo het volgende:
Doe eens reageren in één reactie met meerdere quotes - lijkt wel een galerie met al die schilderijen hier!
Boeie, wij vinden van niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:10 schreef macondo het volgende:
Gast, no offence hoor, maar loop je niet wat hard van stapel? Je hebt haar verdorie maar twee keer gezien en je begint al over het r-woord. Check ook die andere onderstreepte woorden. Wat snel na een nachtje (en vrouwen-wegjaag-woorden).
Dude, het is Macondo.. Get used to itquote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als jij stop met alleen maar negatief commentaar te geven...
Ja ik vind dat wel prettigquote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Waarom, moet je iemand zo vaak zien dan?
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dude, het is Macondo.. Get used to it
Ik heb er niks op tegen, maar stay away from me!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dude, het is Macondo.. Get used to it
Telkens een week wachten word ik een beetje ongeduldig vanquote:Op maandag 21 februari 2011 16:14 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ok.
Kan me daar wel iets bij voorstellen.
Maar dat was toch omdat ze blessure had?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Telkens een week wachten word ik een beetje ongeduldig vandus vandaar
![]()
Ik snap wel dat veel mensen dat vervelend vinden hoor, but I can't change who I amdus we moeten er even een middenweg in vinden.
Ik ben zo trost op jequote:Op maandag 21 februari 2011 16:14 schreef Schilderijtje het volgende:
Kijk twee keer een quote in 1 postje!
Het is wat vroeg om in de wij-vorm te praten na twee dates, zelfs als je het dénkt zou ik er mee oppassen wat je erover tegen haar zegt. Of begin met een disclaimer ("ik heb de neiging super enthousiast te worden als ik enorm blij van iemand word").quote:
Jij kent mij niet zie ik al, dat is de niet principieele man die je daar omschrijft. Ik ben juist de over princiepeele man. Puberaal ok, maar elke handeling die een vrouw voor mij uitvoert is een belediging. Ik zeg waarom doe je dat nou? dat biertje brengen daar heb ik helemaal geen behoefte aan en als ik wel behoefte aan heb zeg ik: 'dat had ik zelf ook wel kunnen pakken", ga jij maar zitten. Een vrouw mag in feite niks anders doen van mij dan alleen maar mooi wezen. En als ze toch wat doet dan houd ik haar in gaten!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Seven. het volgende:
Ghe ja, dat is echt de nachtmerrie van elke vrouw, denk ik. Picardmike lijkt me er zo één. Nog lekker puberaal enerzijds maar anderzijds oh zo graag iemand die 's morgens zijn broodjes smeert voor de lunch. Een lekker ouder wijf die zijn was zonder morren van de grond haalt. Een geile chick die hem zijn biertjes koud aangeeft uit de koelkast (maar alléén op zaterdagavond!). Een sterke vrouw die hem uit bed schopt en die hem vraagt waar hij blijft. Een pittige dame die zijn eten best voor wil kauwen en zijn snotterbellen zelf wel uit zijn neus zuigt. Een dame die van wanten weet, zo één die hem vertelt dat hij wel om 3 uur 's nachts thuis moet zijn, dat hij voorzichtig moet rijden, zo één die zélf wel bepaalt wat er op zondagavond op TV is. Zo één die niet zo nodig moet overleggen over de financiën want zij weet ten slotte veel beter wat goed is voor de twee.
Niks voor jou, schilderijtje?. Wel makkelijk hoor, je doet precies wat je het beste uitkomt. En als hij te lastig is, schop je hem gewoon de tuin in om te maaien of de auto te wassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef picardmike het volgende:
En ik wil de hele dag alleen maar seks, zo erg dat het gewoon vervelend wordt. Dat komt omdat ik een probleem heb aan mij genitalieen waardoor mensen mij vroeger bewonderde onder de douche. En dit niet door vertellen anders herkennen mensen mij hier.WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gourmetten of steengrillen?
Valt wel mee, er kwam tenslotte pool in voor. Tof dat het allemaal leuk uitpakte!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Silenus het volgende:
The story continues! En mijn excuses aan diegenen die dit verhaal hebben gelezen en nu de laatste vijf minuten van hun leven terugwillen.
Oh fuck, ik heb het net tegen m'n collega verteld.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef picardmike het volgende:
En dit niet door vertellen anders herkennen mensen mij hier.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Silenus het volgende:
We hebben inmiddels alweer enkele keren naar elkaar gesmst.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij kent mij niet zie ik al, dat is de niet principieele man die je daar omschrijft. Ik ben juist de over princiepeele man. Puberaal ok, maar elke handeling die een vrouw voor mij uitvoert is een belediging. Ik zeg waarom doe je dat nou? dat biertje brengen daar heb ik helemaal geen behoefte aan en als ik wel behoefte aan heb zeg ik: 'dat had ik zelf ook wel kunnen pakken", ga jij maar zitten. Een vrouw mag in feite niks anders doen van mij dan alleen maar mooi wezen. En als ze toch wat doet dan houd ik haar in gaten!
Kortom ik weet alles beter en als het je niet zint, daar is de tuin!
En ik wil de hele dag alleen maar seks, zo erg dat het gewoon vervelend wordt. Dat komt omdat ik een probleem heb aan mij genitalieen waardoor mensen mij vroeger bewonderde onder de douche. En dit niet door vertellen anders herkennen mensen mij hier.Is weer eens wat anders als dat ze em in dronken toestand niet omhoog krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Blijkbaar niet als er dus grote hoeveelheden drank in het spel zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef skippy22 het volgende:
Als het een lekker wijf is dan lukt het iedere man wel
Sssttt, laat ze nou in die waan..quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als er dus grote hoeveelheden drank in het spel zijn
Oh sorryquote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Sssttt, laat ze nou in die waan..
Daar snap ik nou echt niks van... Als ik stomdronken ben, ben ik des te geiler en dus ook des te harder...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
Blijkbaar niet als er dus grote hoeveelheden drank in het spel zijn
Tja, blijkbaar verschilt dat echt van man tot man...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar snap ik nou echt niks van... Als ik stomdronken ben, ben ik des te geiler en dus ook des te harder...
Niet dat ik de continu in vol ornaat verschijnende man wil uithangen (want dat ben ik niet), maar dat gehele drank=niet meer overeind krijgen dingetje heb ik echt nog nooit wat van begrepen.
Dat dus.. Heb echt nog nooit gehad dat ie dienst weigerde in dronken buien.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar snap ik nou echt niks van... Als ik stomdronken ben, ben ik des te geiler en dus ook des te harder...
Niet dat ik de continu in vol ornaat verschijnende man wil uithangen (want dat ben ik niet), maar dat gehele drank=niet meer overeind krijgen dingetje heb ik echt nog nooit wat van begrepen.
Damnit... nu begin ik me zorgen te makenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat dus.. Heb echt nog nooit gehad dat ie dienst weigerde in dronken buien.
Nou, dan weet ik nu dus in elk geval dat het niet aan mij lagquote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef Silenus het volgende:
Bij mij lukte het ook niet altijd, en dan gaf ik de drank de schuld om haar niet onzeker te maken.
Ik denk, ik zeg het even.
Ben je zo lekker dan ?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik nu dus in elk geval dat het niet aan mij lag
Schijnbaar niet, Silenus zegt het ook alleen maar om der niet onzeker te maken... Impliceert dat ze zich wel onzeker had moeten maken.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op de een of de andere manier stopte ik daar al met jou geloven..
Ik doelde er meer op dat Silenus geen dergelijk excuus nodig hadquote:Op maandag 21 februari 2011 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, Silenus zegt het ook alleen maar om der niet onzeker te maken... Impliceert dat ze zich wel onzeker had moeten maken.
quote:Silenus zegt:
haha ja, zeg dat please
wacht even
ik maak de post
Spirit82 zegt:
haha, dweil me op
wat moet ik hier nu weer mee
Silenus zegt:
"Al moet ik zeggen dat Silenus met zijn flink kloppende paal, die overigens lekker hard en stevig is, hem urenlang recht kon houden, alle 19 centimeters. Het was genieten."
Je bent gewoon jaloers op Silenus en moest even opscheppenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef kastanova het volgende:
Mên, al dat gelul over penissen doet me spontaan terugdenken aan zondagmiddag toen m'n date er nog was...
Er is per abuis al de traditie ontstaan dat ik haar film terwijl ze imitaties doet (resultaat tot nu toe: Een Chinees, een varkentje en een dolfijn) en vervolgens ook direct upload naar facebook.
Nu kwamen we zondag echter uit bed en terwijl we op de bank zaten viel mijn badjas open.
Long story short; 5 minuten later ging de la met kleine knutselprullen open, 10 minuten later werd er een rol smeerleverworst uit de koelkast gehaald en 20 minuten later hadden we tig foto's en was ik pissig dat penispuppets.com al geregistreerd stond.
Geen idee waarom ik dit vertel trouwens, maar just so you know voor als er weer eens iemand komt beweren dat mijn dates echt niet zo uniek zijn als ik denk...
Nee, dat was de réden dat we tot die actie kwamen... Even overcompenseren met de leverworst enzoquote:Op maandag 21 februari 2011 19:22 schreef Spirit82 het volgende:
Je bent gewoon jaloers op Silenus en moest even opscheppen
Silenus had je ertoe aangezet?! Ik snap het niet meerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, dat was de réden dat we tot die actie kwamen... Even overcompenseren met de leverworst enzo.
Ik ook niet. Het verhaal van Spirit / Silenus zojuist was de aanleiding? Heb je de beschikking over de tijdreis-machine uit Suske en Wiske?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus had je ertoe aangezet?! Ik snap het niet meer
NERD!!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het verhaal van Spirit / Silenus zojuist was de aanleiding? Heb je de beschikking over de tijdreis-machine uit Suske en Wiske?
Ik zeg het wel hardop..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh sorryMaar tis toch wel een afknapper als een vent dan zegt: "Ja sorry, ik heb best veel op... maar over een paar uur doet ie het vast wel weer hoor!". Of eigenlijk vind ik dat stiekem best humor
maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop
Ik hou van dronken gesprekken
En oh wat zou jij er graag aan likken...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Liever een nerd dan een afgelikte boterham
Jij doet altijd zóó negatief, Schilderijtje sprak je er ook al op aan. Wanneer ga je je leven beteren?quote:
NIET! Muhahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij doet altijd zóó negatief, Schilderijtje sprak je er ook al op aan. Wanneer ga je je leven beteren?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
En oh wat zou jij er graag aan likken...
Whut wie waar hoe wat?! R u ok?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Schilderijtje het volgende:
Wat erg als iemand over je heen praat...![]()
Als je er een probleem mee hebt, en dat heb je...anders begin je er niet over, spreek mij dan aan.
Diegene waar het over gaat, weet het nu wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whut wie waar hoe wat?! R u ok?
* Spirit82 kijkt bezorgd
Ben je blond ?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whut wie waar hoe wat?! R u ok?
* Spirit82 kijkt bezorgd
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Diegene waar het over gaat, weet het nu wel.
Case closed!![]()
Hier alles flex hoor!
Wacht even, gaat dit werkelijk over het feit dat ik je naam noemde bij Spirit's negatieve commentaar? Serieus?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Schilderijtje het volgende:
Wat erg als iemand over je heen praat...![]()
Als je er een probleem mee hebt, en dat heb je...anders begin je er niet over, spreek mij dan aan.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Wacht even, gaat dit werkelijk over het feit dat ik je naam noemde bij Spirit's negatieve commentaar? Serieus?
Woord slettebakken ook zeker...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Want? Vond het nou net zo leuk staan...
Daten is toch een soort van slettenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Woord slettebakken ook zeker...
Ja en nee...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daten is toch een soort van sletten
Spirit82 kan je daar vast wel meer over vertellenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:15 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja en nee...
Als je met elke date de koffer in duikt...
Moet ze lekker zelf weten.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Spirit82 kan je daar vast wel meer over vertellen
Dat is toevallig ik kijk daar net naar. Was een tijd inactief, nu zie ik een stuk of 12 matches maar na een kwartier is er nog niemand online gekomen. Ze hebben een leuk nieuw fotosysteem, waarbij je echt vrouwen kan ordenen op niveau.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef capricia het volgende:
Wat is jullie ervaring met paiq?
Ik kreeg die site door van een vriendin. Is het wat?
Das toevallig, dat jij daar ook net zit!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is toevallig ik kijk daar net naar. Was een tijd inactief, nu zie ik een stuk of 12 matches maar na een kwartier is er nog niemand online gekomen. Ze hebben een leuk nieuw fotosysteem, waarbij je echt vrouwen kan ordenen op niveau.
Op de 1 of andere manier heb ik paiq altijd een beetje links laten liggen, hoewel het voor mij toch verreweg de beste datingsite is en je het snelste met mensen in contact kan komen.
Echt geinig, je krijgt 2 foto's te zien en je mag aangeven of je de linker leuker vind, vergelijkbaar of lelijker en als je gekozen heb dan gaat foto naar rechts en krijg je weer een nieuwe foto links en mag je alle oude foto's gaan beoordelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Das toevallig, dat jij daar ook net zit!
Vertel eens wat over dat foto systeem, als je wilt?
Ja en ik ben door een hele mooie stoot heel hoog beoordeelt maar om in contact te komen met haar moet ik eerst 14 credits betalen!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Schilderijtje het volgende:
Jeetje, klinkt als een echte vleeskeuring!
I don't care if it hurtsquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Schilderijtje het volgende:
Maar je hoort het niet als mensen zeggen dat je lelijk bent.. dat scheeltquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Schilderijtje het volgende:
Dat zie je wel terug in de score van je foto.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar je hoort het niet als mensen zeggen dat je lelijk bent.. dat scheelt
Oh dat zie ik eigenlijk nu pasquote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat zie je wel terug in de score van je foto.
Wtf... Via Paiq heb ik volgens mij nog nóóit een date gehad...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:04 schreef Silenus het volgende:
Het halve topic zit daar.
Prima site, voor mij de beste.
Ja, 100 km ver wegquote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Silenus het volgende:
Die types klik ik altijd weg na twee minuten. Zitten genoeg mooie hoogopgeleide vrouwen tussen.
Mijn fotobeoordeelsters zitten altijd minimaal 75 km verder daar ga ik dus geen credits aan verspillen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Dizorn het volgende:
Ik wist wel dat je die foto's kon checken maar nooit gezien dat je je eigen cijfer na kon kijken. Kreeg wel eerder zo'n berichtje dat iemand mij hoog had gewaardeerd en dat ik d'r een ONELINER mocht sturen![]()
Maar vleeskeuren is af en toe best leuk.. al is het met sommige pics wel erg lastig
Welnee...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Dizorn het volgende:
.. al is het met sommige pics wel erg lastig
Dat is je eigen schuld, wie gaat er dan ook in 'de provincie' wonen. Niks te doen, geen mooie vrouwen, etc.quote:
Aldus de bewoner van een provinciestadje..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld, wie gaat er dan ook in 'de provincie' wonen. Niks te doen, geen mooie vrouwen, etc.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld, wie gaat er dan ook in 'de provincie' wonen. Niks te doen, geen mooie vrouwen, etc.
Genoeg te doen en enorm veel mooie vrouwenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zit er ook heurquote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Genoeg te doen en enorm veel mooie vrouwenvan alle leeftijden maar helaas niet op Paiq
Ik woon een dorpenklont naast Provinciaaltje, dus sjaquote:
Ik woon in een piep klein dorpje.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik woon een dorpenklont naast Provinciaaltje, dus sja
Nope en hoi!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal, nog mensen gedate hier?
Nope... uitgaan met een vriendin telt namelijk nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal, nog mensen gedate hier?
Dan zit het vaak niet zo diep.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
Niet om het een of ander, maar moeilijk doen om 75 a 100 kilometer?! Nederland is hartstikke klein, zijn jullie echt helemaal niets gewend of zo?
Blijkbaar wordt het op voorhand al afgewezen, dan zit het meestal nog niet zo diep me dunkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Schilderijtje het volgende:
Dan zit het vaak niet zo diep.
Want dan heb je het er niet voor over.
Man, ik had een vriend in Duitsland. Dat is pas verquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
Niet om het een of ander, maar moeilijk doen om 75 a 100 kilometer?! Nederland is hartstikke klein, zijn jullie echt helemaal niets gewend of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel een mooi excuus.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt het op voorhand al afgewezen, dan zit het meestal nog niet zo diep me dunkt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Man, ik had een vriend in Duitsland. Dat is pas ver
Hmm... misschien moet ik toch eens een Ier hosselenIeren? Die zijn juist un-fucking-believable onverstaanbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat boeit mij toch niet. Ik giet er wel bier inquote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef Techno het volgende:
Ieren? Die zijn juist un-fucking-believable onverstaanbaar.
Maar Schotten zijn net zo onverstaanbaar. Daar ben ik wel achter na ruim 10 jaar voor een Brits bedrijf gewerkt te hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef -Engel- het volgende:
Dat boeit mij toch niet. Ik giet er wel bier inDaarbij ik vind sommige Schotten ook leuk... vooral als ze een kilt dragen
De lui die ik ken, kon ik prima verstaan. Daarbij als ie lekker is, dan moet ie niet te veel kletsen, maar doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar Schotten zijn net zo onverstaanbaar. Daar ben ik wel achter na ruim 10 jaar voor een Brits bedrijf gewerkt te hebben.
Nou, dat is het niet. Ik ga dat gewoon financieel niet trekken...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dan zit het vaak niet zo diep.
Want dan heb je het er niet voor over.
Ik ken iemand die een vriendin had in Noorwegen, zelf woonde ie in Delft. Chapeau als je t ken, ik in ieder geval niet. Ik zoek het bij voorbaat dan ook alleen in me eigen stad of in buurplaatsjes. Woon gelukkig in Arnhem dus dat is over het algemeen ook niet zo'n probleemquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |