Hahaha, nou het zijn gewoon mensen hoor, die nog wel meer fouten maken dan jij waarschijnlijk. Heb ik toch de juiste baan gekozenquote:Op maandag 21 februari 2011 02:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sounds good. Anaestesie for the win yo. Beste uren tegen het beste salaris. Ik vind artsen altijd een beetje intimiderend. Ik denk altijd dat die mij nooit leuk gaan vinden.
Jij bent ook arts?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Silenus het volgende:
Artsen doen het allemaal met elkaar. Geile apen zijn het.
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zie net op het CV van die arts dat hij getrouwd is en 2 kinderen heeft. Helemaal mijn type dus!!
Nou ga d'r op in dan, hij gaat je geheid gelukkig maken!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ga d'r op in dan, hij gaat je geheid gelukkig maken!
Nee je moet mijn opmerking inderdaad vól serieus nemen! Zou ik zéker doen ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
Het was een grapje!! Tjees... zelfspot zegt de meeste mensen hier ook niks he?
Jaja, dat zeg je nu Garisson - achteraf. En paar dagen terug ook al gefopt door Schilderijtje als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee je moet mijn opmerking inderdaad vól serieus nemen! Zou ik zéker doen ja!
Ik zag je al rondrijden in Gent in je BMW X5 met lang geblondeerd haar op weg naar je eigen winkeltje in whatever je leuk vond om er bij te doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Het was een grapje!! Tjees... zelfspot zegt de meeste mensen hier ook niks he?
Heb je goed gezien knul, met je glazen oog.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:46 schreef macondo het volgende:
Jaja, dat zeg je nu Garisson - achteraf. En paar dagen terug ook al gefopt door Schilderijtje als ik mij niet vergis.
Ja maar wij zitten dan ook ontzettend op 1 lijnquote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef Schilderijtje het volgende:
Can you feel the love...?
Enne Spirit, ik nam je niet serieus hoor, moest er ook om lachen..
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar wij zitten dan ook ontzettend op 1 lijn
Waarom weet je niet wat je ervan moet denken? Uiterlijk? Innerlijk? Jij bent gewoon zo keihard aan het rebounden jijquote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Ik heb vrijdag een date.
Maar ik weet nu al niet wat ik er van denken moet...![]()
Ik ben gewoon een klootzak...
Die vago?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Ik heb vrijdag een date.
Maar ik weet nu al niet wat ik er van denken moet...![]()
Ik ben gewoon een klootzak...
Dat vind ik dan weer zo lame...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom weet je niet wat je ervan moet denken? Uiterlijk? Innerlijk? Jij bent gewoon zo keihard aan het rebounden jijAls je denkt dat het niet leuk gaat worden, zeg je toch gewoon lekker af
Oh, leuk toch?quote:Ik zie woensdag die gast van vrijdag weer
Hij is heul niet meer vaag hahahaa...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die vago?
Niet achteraf gaan klagen dat ik je niet gewaarschuwd heb dan.
Dan zal ik binnenkort toch maar eens die jacuzzi van je komen onderzoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef Schilderijtje het volgende:
Hij is eerder veel te lief denk ik...
Ben daar niet zo weg van.
Jullie zijn welkom!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zal ik binnenkort toch maar eens die jacuzzi van je komen onderzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |