quote:Op zondag 20 februari 2011 11:45 schreef Platina het volgende:
Ik snap er niets van leuk gepraat met een meisje en opeens verwijderd ze mij uit haar contactenlijst nadat ik haar mijn waarbenjij.nu link doorstuurde. Teveel informatie over mij op zeker
Good luck, ik ga zo voor het allereerst met mn zusje hardlopenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:55 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, de Grote Drie-Nul hangt boven je hoofd hè.
Het kan nooit áltijd een versiertruc zijn, maar in veel gevallen heeft Silenus daar wel een punt ja.
Ik ga weer ff de sportschool opzoeken, om de Grote Vier-Nul van me af te houden.
Troost je, dadelijk als je tegen de veertig loopt ben je weer interessant voor de mannen in de 20quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Troost je, dadelijk als je tegen de veertig loopt ben je weer interessant voor de mannen in de 20
Toevallig gisteren in Brussel geweest ?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:27 schreef Wicked-Game het volgende:
Morgenben brak!
Maar heb wel een heeeeel goede avond gehad
Zou nog kunnenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef cutegirly het volgende:
heey,
Een leuke man had mij een bericht gestuurd dat hij geintresseerd is, ik stuur hem een mail terug. Maar heb geen respons meer gehad (het is nu een dag).
Ben ik aan het zeuren?
Of denken jullie dat hij nog mailt?
Nee gewoon in Utrechtquote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toevallig gisteren in Brussel geweest ?
Kan dat die niet elke dag checked dus rustig aan. Soms krijg ik ook pas een reply na een dag of 4.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef cutegirly het volgende:
Een leuke man had mij een bericht gestuurd dat hij me beter wilde leren kennen, ik stuur hem een mail terug. Maar heb geen respons meer gehad (het is nu een dag).
Ben ik aan het zeuren?
Of denken jullie dat hij nog mailt?
Dit dusquote:Op zondag 20 februari 2011 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja echt! Ik bedoel, hoe oud zijn we nou"zou hij reageren???" en dat doen ze ALTIJD, dus why zenuwachtig zijn?!
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef kastanova het volgende:
Matras in de woonkamer en samen uitslapen; lovely.
Lekker jaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef kastanova het volgende:
*jaloers*quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef kastanova het volgende:
Maar dan lig ik er toch echt in mijn eentje. Of was het een hint?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... dan sleep je toch ook je matras naar de woonkamer....
Ja, dat kanquote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Dizorn het volgende:
Maar dan lig ik er toch echt in mijn eentje. Of was het een hint?
Ik was gisteravond helemaal nuchter, dus ik denk er nog net zo overquote:Op zondag 20 februari 2011 09:34 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh en hoe denk je er nu over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |