quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij kent mij niet zie ik al, dat is de niet principieele man die je daar omschrijft. Ik ben juist de over princiepeele man. Puberaal ok, maar elke handeling die een vrouw voor mij uitvoert is een belediging. Ik zeg waarom doe je dat nou? dat biertje brengen daar heb ik helemaal geen behoefte aan en als ik wel behoefte aan heb zeg ik: 'dat had ik zelf ook wel kunnen pakken", ga jij maar zitten. Een vrouw mag in feite niks anders doen van mij dan alleen maar mooi wezen. En als ze toch wat doet dan houd ik haar in gaten!
Kortom ik weet alles beter en als het je niet zint, daar is de tuin!
En ik wil de hele dag alleen maar seks, zo erg dat het gewoon vervelend wordt. Dat komt omdat ik een probleem heb aan mij genitalieen waardoor mensen mij vroeger bewonderde onder de douche. En dit niet door vertellen anders herkennen mensen mij hier.Is weer eens wat anders als dat ze em in dronken toestand niet omhoog krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Blijkbaar niet als er dus grote hoeveelheden drank in het spel zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef skippy22 het volgende:
Als het een lekker wijf is dan lukt het iedere man wel
Sssttt, laat ze nou in die waan..quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als er dus grote hoeveelheden drank in het spel zijn
Oh sorryquote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Sssttt, laat ze nou in die waan..
Daar snap ik nou echt niks van... Als ik stomdronken ben, ben ik des te geiler en dus ook des te harder...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
Blijkbaar niet als er dus grote hoeveelheden drank in het spel zijn
Tja, blijkbaar verschilt dat echt van man tot man...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar snap ik nou echt niks van... Als ik stomdronken ben, ben ik des te geiler en dus ook des te harder...
Niet dat ik de continu in vol ornaat verschijnende man wil uithangen (want dat ben ik niet), maar dat gehele drank=niet meer overeind krijgen dingetje heb ik echt nog nooit wat van begrepen.
Dat dus.. Heb echt nog nooit gehad dat ie dienst weigerde in dronken buien.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar snap ik nou echt niks van... Als ik stomdronken ben, ben ik des te geiler en dus ook des te harder...
Niet dat ik de continu in vol ornaat verschijnende man wil uithangen (want dat ben ik niet), maar dat gehele drank=niet meer overeind krijgen dingetje heb ik echt nog nooit wat van begrepen.
Damnit... nu begin ik me zorgen te makenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat dus.. Heb echt nog nooit gehad dat ie dienst weigerde in dronken buien.
Nou, dan weet ik nu dus in elk geval dat het niet aan mij lagquote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef Silenus het volgende:
Bij mij lukte het ook niet altijd, en dan gaf ik de drank de schuld om haar niet onzeker te maken.
Ik denk, ik zeg het even.
Ben je zo lekker dan ?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik nu dus in elk geval dat het niet aan mij lag
Schijnbaar niet, Silenus zegt het ook alleen maar om der niet onzeker te maken... Impliceert dat ze zich wel onzeker had moeten maken.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op de een of de andere manier stopte ik daar al met jou geloven..
Ik doelde er meer op dat Silenus geen dergelijk excuus nodig hadquote:Op maandag 21 februari 2011 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, Silenus zegt het ook alleen maar om der niet onzeker te maken... Impliceert dat ze zich wel onzeker had moeten maken.
quote:Silenus zegt:
haha ja, zeg dat please
wacht even
ik maak de post
Spirit82 zegt:
haha, dweil me op
wat moet ik hier nu weer mee
Silenus zegt:
"Al moet ik zeggen dat Silenus met zijn flink kloppende paal, die overigens lekker hard en stevig is, hem urenlang recht kon houden, alle 19 centimeters. Het was genieten."
Je bent gewoon jaloers op Silenus en moest even opscheppenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef kastanova het volgende:
Mên, al dat gelul over penissen doet me spontaan terugdenken aan zondagmiddag toen m'n date er nog was...
Er is per abuis al de traditie ontstaan dat ik haar film terwijl ze imitaties doet (resultaat tot nu toe: Een Chinees, een varkentje en een dolfijn) en vervolgens ook direct upload naar facebook.
Nu kwamen we zondag echter uit bed en terwijl we op de bank zaten viel mijn badjas open.
Long story short; 5 minuten later ging de la met kleine knutselprullen open, 10 minuten later werd er een rol smeerleverworst uit de koelkast gehaald en 20 minuten later hadden we tig foto's en was ik pissig dat penispuppets.com al geregistreerd stond.
Geen idee waarom ik dit vertel trouwens, maar just so you know voor als er weer eens iemand komt beweren dat mijn dates echt niet zo uniek zijn als ik denk...
Nee, dat was de réden dat we tot die actie kwamen... Even overcompenseren met de leverworst enzoquote:Op maandag 21 februari 2011 19:22 schreef Spirit82 het volgende:
Je bent gewoon jaloers op Silenus en moest even opscheppen
Silenus had je ertoe aangezet?! Ik snap het niet meerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, dat was de réden dat we tot die actie kwamen... Even overcompenseren met de leverworst enzo.
Ik ook niet. Het verhaal van Spirit / Silenus zojuist was de aanleiding? Heb je de beschikking over de tijdreis-machine uit Suske en Wiske?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus had je ertoe aangezet?! Ik snap het niet meer
NERD!!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het verhaal van Spirit / Silenus zojuist was de aanleiding? Heb je de beschikking over de tijdreis-machine uit Suske en Wiske?
Ik zeg het wel hardop..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh sorryMaar tis toch wel een afknapper als een vent dan zegt: "Ja sorry, ik heb best veel op... maar over een paar uur doet ie het vast wel weer hoor!". Of eigenlijk vind ik dat stiekem best humor
maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop
Ik hou van dronken gesprekken
En oh wat zou jij er graag aan likken...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Liever een nerd dan een afgelikte boterham
Jij doet altijd zóó negatief, Schilderijtje sprak je er ook al op aan. Wanneer ga je je leven beteren?quote:
NIET! Muhahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij doet altijd zóó negatief, Schilderijtje sprak je er ook al op aan. Wanneer ga je je leven beteren?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
En oh wat zou jij er graag aan likken...
Whut wie waar hoe wat?! R u ok?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Schilderijtje het volgende:
Wat erg als iemand over je heen praat...![]()
Als je er een probleem mee hebt, en dat heb je...anders begin je er niet over, spreek mij dan aan.
Diegene waar het over gaat, weet het nu wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whut wie waar hoe wat?! R u ok?
* Spirit82 kijkt bezorgd
Ben je blond ?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whut wie waar hoe wat?! R u ok?
* Spirit82 kijkt bezorgd
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Diegene waar het over gaat, weet het nu wel.
Case closed!![]()
Hier alles flex hoor!
Wacht even, gaat dit werkelijk over het feit dat ik je naam noemde bij Spirit's negatieve commentaar? Serieus?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Schilderijtje het volgende:
Wat erg als iemand over je heen praat...![]()
Als je er een probleem mee hebt, en dat heb je...anders begin je er niet over, spreek mij dan aan.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Wacht even, gaat dit werkelijk over het feit dat ik je naam noemde bij Spirit's negatieve commentaar? Serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |