Silenus had je ertoe aangezet?! Ik snap het niet meerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, dat was de réden dat we tot die actie kwamen... Even overcompenseren met de leverworst enzo.
Ik ook niet. Het verhaal van Spirit / Silenus zojuist was de aanleiding? Heb je de beschikking over de tijdreis-machine uit Suske en Wiske?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus had je ertoe aangezet?! Ik snap het niet meer
NERD!!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het verhaal van Spirit / Silenus zojuist was de aanleiding? Heb je de beschikking over de tijdreis-machine uit Suske en Wiske?
Ik zeg het wel hardop..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh sorryMaar tis toch wel een afknapper als een vent dan zegt: "Ja sorry, ik heb best veel op... maar over een paar uur doet ie het vast wel weer hoor!". Of eigenlijk vind ik dat stiekem best humor
maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop
Ik hou van dronken gesprekken
En oh wat zou jij er graag aan likken...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Liever een nerd dan een afgelikte boterham
Jij doet altijd zóó negatief, Schilderijtje sprak je er ook al op aan. Wanneer ga je je leven beteren?quote:
NIET! Muhahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij doet altijd zóó negatief, Schilderijtje sprak je er ook al op aan. Wanneer ga je je leven beteren?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
En oh wat zou jij er graag aan likken...
Whut wie waar hoe wat?! R u ok?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Schilderijtje het volgende:
Wat erg als iemand over je heen praat...![]()
Als je er een probleem mee hebt, en dat heb je...anders begin je er niet over, spreek mij dan aan.
Diegene waar het over gaat, weet het nu wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whut wie waar hoe wat?! R u ok?
* Spirit82 kijkt bezorgd
Ben je blond ?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whut wie waar hoe wat?! R u ok?
* Spirit82 kijkt bezorgd
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Diegene waar het over gaat, weet het nu wel.
Case closed!![]()
Hier alles flex hoor!
Wacht even, gaat dit werkelijk over het feit dat ik je naam noemde bij Spirit's negatieve commentaar? Serieus?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Schilderijtje het volgende:
Wat erg als iemand over je heen praat...![]()
Als je er een probleem mee hebt, en dat heb je...anders begin je er niet over, spreek mij dan aan.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Wacht even, gaat dit werkelijk over het feit dat ik je naam noemde bij Spirit's negatieve commentaar? Serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |