Hahaha, nou het zijn gewoon mensen hoor, die nog wel meer fouten maken dan jij waarschijnlijk. Heb ik toch de juiste baan gekozenquote:Op maandag 21 februari 2011 02:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sounds good. Anaestesie for the win yo. Beste uren tegen het beste salaris. Ik vind artsen altijd een beetje intimiderend. Ik denk altijd dat die mij nooit leuk gaan vinden.
Jij bent ook arts?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Silenus het volgende:
Artsen doen het allemaal met elkaar. Geile apen zijn het.
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zie net op het CV van die arts dat hij getrouwd is en 2 kinderen heeft. Helemaal mijn type dus!!
Nou ga d'r op in dan, hij gaat je geheid gelukkig maken!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ga d'r op in dan, hij gaat je geheid gelukkig maken!
Nee je moet mijn opmerking inderdaad vól serieus nemen! Zou ik zéker doen ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
Het was een grapje!! Tjees... zelfspot zegt de meeste mensen hier ook niks he?
Jaja, dat zeg je nu Garisson - achteraf. En paar dagen terug ook al gefopt door Schilderijtje als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee je moet mijn opmerking inderdaad vól serieus nemen! Zou ik zéker doen ja!
Ik zag je al rondrijden in Gent in je BMW X5 met lang geblondeerd haar op weg naar je eigen winkeltje in whatever je leuk vond om er bij te doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Het was een grapje!! Tjees... zelfspot zegt de meeste mensen hier ook niks he?
Heb je goed gezien knul, met je glazen oog.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:46 schreef macondo het volgende:
Jaja, dat zeg je nu Garisson - achteraf. En paar dagen terug ook al gefopt door Schilderijtje als ik mij niet vergis.
Ja maar wij zitten dan ook ontzettend op 1 lijnquote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef Schilderijtje het volgende:
Can you feel the love...?
Enne Spirit, ik nam je niet serieus hoor, moest er ook om lachen..
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar wij zitten dan ook ontzettend op 1 lijn
Waarom weet je niet wat je ervan moet denken? Uiterlijk? Innerlijk? Jij bent gewoon zo keihard aan het rebounden jijquote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Ik heb vrijdag een date.
Maar ik weet nu al niet wat ik er van denken moet...![]()
Ik ben gewoon een klootzak...
Die vago?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Ik heb vrijdag een date.
Maar ik weet nu al niet wat ik er van denken moet...![]()
Ik ben gewoon een klootzak...
Dat vind ik dan weer zo lame...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom weet je niet wat je ervan moet denken? Uiterlijk? Innerlijk? Jij bent gewoon zo keihard aan het rebounden jijAls je denkt dat het niet leuk gaat worden, zeg je toch gewoon lekker af
Oh, leuk toch?quote:Ik zie woensdag die gast van vrijdag weer
Hij is heul niet meer vaag hahahaa...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die vago?
Niet achteraf gaan klagen dat ik je niet gewaarschuwd heb dan.
Dan zal ik binnenkort toch maar eens die jacuzzi van je komen onderzoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef Schilderijtje het volgende:
Hij is eerder veel te lief denk ik...
Ben daar niet zo weg van.
Jullie zijn welkom!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zal ik binnenkort toch maar eens die jacuzzi van je komen onderzoeken.
Lekker boeiend, je ziet/spreekt die persoon toch nooit meerquote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo lame...
[..]
Oh, leuk toch?
Hij was op een leuke manier vaag (kasta...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, je ziet/spreekt die persoon toch nooit meerEn je hebt nog niet verklaard waarom hij dan zo raar zou zijn!
quote:Ja leuk, maar ik weet nu dat ie geinteresseerd is (zijn smsje gister toen ik zei dat ik woensdag tijd had: "is het al woensdag?") en dan is de spanning er ook meteen weer van af
Doe niet zo moeilijk dan, muts!! Gewoon gaan en dan zeg je erbij dat je wel op tijd weer weg moet, want... Dan heb je een ontsnappingsroute als het niks blijkt te zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 12:18 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hij was op een leuke manier vaag (kasta...)
Langzaam met een toetsenbord en dan krijg je mij als wervelwind tegen over je...
[..]![]()
We zijn echt erg...
Nou, zo denk ik eigenlijk wel...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:12 schreef Schilderijtje het volgende:
Maar dan vind je iemand gewoon niet leuk genoeg toch?![]()
KUT zie je nou, ik gebruik ook smoesjes!
En zijn foto was niet leuk...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, zo denk ik eigenlijk wel...
Tuurlijk, ik ga ook rustig lang in de auto zitten als het vonkt!quote:Nu ben ik zelf sowieso niet zo honkvast, maar als ik in iemand écht veel potentie zie (hetgeen logischerwijs niet zo heel vaak voorkomt) dan ben ik ook best bereid daar behoorlijk wat moeite in te steken.
De appelkaneelcake-date woont bijvoorbeeld op 1,5 uur rijden.
Autorijden geen ramp vinden + meid met veel potentie = Kasta zaterdagnacht om 5:00 in de auto voor een impulsieve 3e (verrassings)date.
ZEG DAN AFquote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
En zijn foto was niet leuk...![]()
Had ik dat al verteld...?![]()
Dus Garisson je hebt gelijk....
Om het te verzachten doe je dit dus.
Ik ga echt niet zeggen dat ik 'm niet aantrekkelijk vind, trouwens wie ben ik om dat te zeggen?
[..]
Tuurlijk, ik ga ook rustig lang in de auto zitten als het vonkt!
Maar ja, moet het wel vonken..
Zijn er echt nog mannen die daar intrappen joh?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
Gewoon gaan en dan zeg je erbij dat je wel op tijd weer weg moet, want...
Weet ik niet, ik gebruik nooit smoesjes..quote:Op maandag 21 februari 2011 12:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mannen die daar intrappen joh?.
Vaste vraag tijdens de eerste paar minuten van m'n dates: "Nou, welke beste vriendin heeft al m'n gegevens doorgestuurd gekregen?" of anders "Hoe laat staat het eventuele 'Je [insert familielid] ligt in het ziekenhuis'-uitvlucht-belletje gepland? Dan bestel ik namelijk nog snel even iets."
Haalt de spanning er direct af en voorkomt ook de eventuele gezapige aftast-fase.
Jezus ik snap er geen kut meer van met jou zoquote:Op maandag 21 februari 2011 12:32 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dis een andere... en geen afspraak mee, maar HEM afgewezen...
Muts!
Ik kan dat niet...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk dan, muts!! Gewoon gaan en dan zeg je erbij dat je wel op tijd weer weg moet, want... Dan heb je een ontsnappingsroute als het niks blijkt te zijn
quote:Ja we zijn zeker erg, maar daarom ook juist zo leuk(DOH
)
Bij blijven!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus ik snap er geen kut meer van met jou zo
Ik zou je kiel halen, want je zou me dus NOOIT geloven als ik zei dat het niet zo was...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mannen die daar intrappen joh?.
Vaste vraag tijdens de eerste paar minuten van m'n dates: "Nou, welke beste vriendin heeft al m'n gegevens doorgestuurd gekregen?" of anders "Hoe laat staat het eventuele 'Je [insert familielid] ligt in het ziekenhuis'-uitvlucht-belletje gepland? Dan bestel ik namelijk nog snel even iets."
Nou niet bij iedereen dus.quote:Haalt de spanning er direct af en voorkomt ook de eventuele gezapige aftast-fase.
Wat denk je, dat ik alleen leugenaars doorzie?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik zou je kiel halen, want je zou me dus NOOIT geloven als ik zei dat het niet zo was...
Lekker begin... NOT!
Nou als je zoiets op tafel, legt ga je wel van iets uit...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat denk je, dat ik alleen leugenaars doorzie?.
Naja, in feite is het natuurlijk gewoon een vraag, hoogstens een stelling, dus als beide niet het geval is kan ze dat uiteraard ook gewoon aangeven...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef Schilderijtje het volgende:
Nou als je zoiets op tafel, legt ga je wel van iets uit...
Hmmm ja, die was idd erg gezellig.. Volgende keer moet ik alleen geen 3 dates op 1 dag plannen..quote:Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kunnen we hieruit opmaken dat jij en je groentedate een succes waren?
Een gewone vraag? Je bent niet goehoed!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, in feite is het natuurlijk gewoon een vraag, hoogstens een stelling, dus als beide niet het geval is kan ze dat uiteraard ook gewoon aangeven...
Ik had je nodig hahaha...quote:Welke reactie ze ook geeft; het geeft in ieder geval al behoorlijk wat meer duidelijkheid over haar persoonlijkheid (voorzichtige en waarschijnlijk ook suffe dater vs. een dater die wel voor zichzelf op kan komen)
You're kidding right?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:52 schreef Schilderijtje het volgende:
Een gewone vraag? Je bent niet goehoed!
quote:Ik had je nodig hahaha...
Haha, doe ik ook altijd.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:31 schreef kastanova het volgende:
Het gaat om het gevoel wat je afgeeft als je zo'n vraag stelt...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
You're kidding right?
Als je dát al een vreemde vraag vind, zou je waarschijnlijk wegrennen bij de andere vragen.
quote:
Nee joh, de setting waarin je die vraag stelt is gewoon met een knipoog, beetje geinen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:03 schreef Schilderijtje het volgende:
Je duwt iemand een hoek in waar diegene niet thuis hoort, just because jij wat door hebt...
Bedoel ik. Fijne mannen zijn jullie.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, doe ik ook altijd.
Nog voor het eerste drankje. "Wat is je vluchtpoging? Gaat er zo iemand sms' en?"
Ze ontkennen altijd, dat wel.
Ja, grappig, een vraag waar je niet van kan winnen....quote:Op maandag 21 februari 2011 13:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee joh, de setting waarin je die vraag stelt is gewoon met een knipoog, beetje geinen.
Wat een fantasie...quote:Het is niet dat ik iemand bij haar keel in een houdgreep neem, een Colt op haar slaap zet en roep 'ZEG OP, WIE GAAT JE ZO BELLEN? NOU? SAY IT OR YOU WILL FUCKING DIE, BITCH!'
En als zij dan angstig piept 'niemand Silenus, niemand! echt niet!' ik haar ineens met een big smile loslaat en vriendelijk zeg 'goed zo, schatje. Wil je een biertje?'
Schijt hekel aan! Vraag het dan gewoon, hoe gaan we dit oplossen als een van ons beide het niet leuk vindt?quote:Gewoon een geintje. Als ze naar de wc gaat vragen wie ze gaat smsen zo, en als ze terugkomt zelf met je telefoon spelen en zodra je merkt dat ze je ziet zogenaamd heel zenuwachtig doen en je telefoon stuntelend in je zak proppen. De standaardgrapjes die altijd wel werken.
Whehehe, dat wordt lachen...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:03 schreef Schilderijtje het volgende:
Het gaat om het gevoel wat je afgeeft als je zo'n vraag stelt...
Je duwt iemand een hoek in waar diegene niet thuis hoort, just because jij wat door hebt...
Ik zou niet wegrennen....NO WAY!
Op dat soort vragen heb ik standaard antwoorden...![]()
En dan weten de heren nog niks...
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, dat wordt lachen...
Wanneer ben je jarig, dan krijg je direct naast "dat ene" (:+.) ook direct even een stoomcursus daten van me.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Schilderijtje het volgende:
Schijt hekel aan! Vraag het dan gewoon, hoe gaan we dit oplossen als een van ons beide het niet leuk vindt?
Hoer op met die geintjes, ik kan er echt razend over worden .....![]()
Ook zo dat je niet op je horloge mag kijken... "Oh,moet ik weg?"
Ja daar heb ik een horloge voor om, zodat ik erop kan kijken en dat jij dus de hint krijgt om op te rotten...![]()
IK WIL GEWOON WETEN HOE LAAT HET IS!
Als je op elke vraag zo meteen in de verdediging schiet is het maar goed dat we niet gaan daten.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Schilderijtje het volgende:
Schijt hekel aan! Vraag het dan gewoon, hoe gaan we dit oplossen als een van ons beide het niet leuk vindt?
Hoer op met die geintjes, ik kan er echt razend over worden .....![]()
Oh back up mister, we hebben over deze vraag, niet over andere....quote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je op elke vraag zo meteen in de verdediging schiet is het maar goed dat we niet gaan daten.
Ik zal dat nooit zeggen tegen iemand, maar je wrijft me wel gelijk de verkeerde kant op.quote:Wat maakt mij het nou uit of ze een vluchtroute/poging heeft, dat vind ik alleen maar grappig. Ben dan altijd gewoon benieuwd of ze bijdehand is, als ze me zelf gaat afzeiken vind ik het al helemaal geweldig. Bij vrouwen die dan meteen uitroepen 'WAT? druk je me in een hoek? Gaat je geen reet aan, met je kutgeintjes!' weet ik genoeg.
Misschien dat dames op leeftijd dat gewoon niet leuk vindenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je op elke vraag zo meteen in de verdediging schiet is het maar goed dat we niet gaan daten.
Wat maakt mij het nou uit of ze een vluchtroute/poging heeft, dat vind ik alleen maar grappig. Ben dan altijd gewoon benieuwd of ze bijdehand is, als ze me zelf gaat afzeiken vind ik het al helemaal geweldig. Bij vrouwen die dan meteen uitroepen 'WAT? druk je me in een hoek? Gaat je geen reet aan, met je kutgeintjes!' weet ik genoeg.
Maar hoe moeilijk is het dan om gewoon te zeggen "Ejeuh, volgens mij is het voor ons beiden niet wat we er van verwacht hadden dus zullen we het hier maar bij laten?"quote:Op maandag 21 februari 2011 13:20 schreef Wicked-Game het volgende:
Al heb ik mijzelf ook een keer schuldig gemaakt aan een date laten klappen door mijn zusje te laten bellen dat er iets ernstigs was. Mijn zusje is ook een kei in theatraal gedrag, wat een voordeel![]()
Maar goed het was ook een draak van een date en achteraf ook meid. Je kent ze wel overal ja op zeggen, maar geen feedback leveren voor gespreksstof zodat jij alleen maar aan het babbelen bent maar er verder dan dat geen interactie meer plaats vind.
Wat een omweg...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
![]()
Al heb ik mijzelf ook een keer schuldig gemaakt aan een date laten klappen door mijn zusje te laten bellen dat er iets ernstigs was. Mijn zusje is ook een kei in theatraal gedrag, wat een voordeel![]()
Mooi toch, had je dus ook kunnen zeggen dat je verder geen interesse had.quote:Maar goed het was ook een draak van een date en achteraf ook meid. Je kent ze wel overal ja op zeggen, maar geen feedback leveren voor gespreksstof zodat jij alleen maar aan het babbelen bent maar er verder dan dat geen interactie meer plaats vind.
Geen idee, nooit echt ouder dan 35 gedate. (ok, een keer 38 en een keer 39 nog)quote:Op maandag 21 februari 2011 13:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Misschien dat dames op leeftijd dat gewoon niet leuk vinden
Zo dat is nog eens subtiel...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Misschien dat dames op leeftijd dat gewoon niet leuk vinden
Ik was 19 man.... leerprocessen enzo... en nu zou ik het gewoon zeggen. Ik zeg alleen dat ik mij er ooit wel schuldig aan heb gemaakt. Ook maar 1 keer overkomen gelukkig, en dan zo'n theatraal zusje hebben die een scene traptquote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar hoe moeilijk is het dan om gewoon te zeggen "Ejeuh, volgens mij is het voor ons beiden niet wat we er van verwacht hadden dus zullen we het hier maar bij laten?"
Ik bedoel, what's the worst that could happen?
Dat ze/hij een scene gaat trappen?
Hell yeah! Cam aan en lachen!.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:27 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik moet gaan! Deze discussie is nog niet over!
Ik geloof er eigenlijk maar weinig van. Je probeerde een beetje mee te lullen met het verhaal van wegkom-smoesjes.. laat Kasta weten dat het wijvengedrag is, en dan gooi je het nu op "10 jaar geleden" ik was jong en naief etc..quote:Op maandag 21 februari 2011 13:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik was 19 man.... leerprocessen enzo... en nu zou ik het gewoon zeggen. Ik zeg alleen dat ik mij er ooit wel schuldig aan heb gemaakt. Ook maar 1 keer overkomen gelukkig, en dan zo'n theatraal zusje hebben die een scene trapt
Als ik het nu zou afbreken wel benieuwd naar de reacties. Telefoon aan filmen maar
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Refresh my memory please. Was dit dat meisje die de afgelopen tijd erg druk was?
quote:
Je hoeft mij ook niet te geloven, maar it did happendquote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk maar weinig van. Je probeerde een beetje mee te lullen met het verhaal van wegkom-smoesjes.. laat Kasta weten dat het wijvengedrag is, en dan gooi je het nu op "10 jaar geleden" ik was jong en naief etc..
nah...
Omdat het kanquote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Waarom lezen mensen een profiel niet, en sturen nog steeds interesse hartjes. Terwijl er toch echt staat wees creatief en stuur een berichtje. En dit gaat dan gewoon om mensen die een betaald profiel hebben.
Precies, lekker fucken!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, lekker fucken!Naar die "IK WIL GEEN HARTJES ZIEK WORD IK ERVAN!!!"-vrouwen stuur ik ook wel eens een knuzkuz/hartje/interesseshit.
Of, als ik weer eens door zo'n ongestelde muts wordt afgezeken dat ik een eikel ben, een 'geen interesse'-berichtje terugsturen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]![]()
p.s. strakke actie trouwens die foto van die merc
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, lekker fucken!Naar die "IK WIL GEEN HARTJES ZIEK WORD IK ERVAN!!!"-vrouwen stuur ik ook wel eens een knuzkuz/hartje/interesseshit.
Of, als ik weer eens door zo'n ongestelde muts wordt afgezeken dat ik een eikel ben, een 'geen interesse'-berichtje terugsturen.
Ik heb een man (quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Waarom lezen mensen een profiel niet, en sturen nog steeds interesse hartjes. Terwijl er toch echt staat wees creatief en stuur een berichtje. En dit gaat dan gewoon om mensen die een betaald profiel hebben.
Wat gebeurde er dan!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:11 schreef Schilderijtje het volgende:
Viel ook in goede aarde, waarna er bonje kwam....
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar, op een dating site ruzie krijgen!
Gebeurt me wekelijks.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:11 schreef Schilderijtje het volgende:
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar, op een dating site ruzie krijgen!
Waarom, moet je iemand zo vaak zien dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
[..]
Maar tis ook vooral dat ze er heel erg aan moet wennen omdat ze niet echt relaties heeft gehad. Dus daarom zien we elkaar nog niet heel vaak. En dat kan ik wel begrijpen. Hoop alleen for both our sakes dat dat niet te lang gaat duren, want anders ga ik het daar nog zwaar mee krijgen
Gast, no offence hoor, maar loop je niet wat hard van stapel? Je hebt haar verdorie maar twee keer gezien en je begint al over het r-woord. Check ook die andere onderstreepte woorden. Wat snel na een nachtje (en vrouwen-wegjaag-woorden).quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef GlenSpey het volgende:
Maar tis ook vooral dat ze er heel erg aan moet wennen omdat ze niet echt relaties heeft gehad. Dus daarom zien we elkaar nog niet heel vaak. En dat kan ik wel begrijpen. Hoop alleen for both our sakes dat dat niet te lang gaat duren, want anders ga ik het daar nog zwaar mee krijgen
Doe eens reageren in één reactie met meerdere quotes - lijkt wel een galerie met al die schilderijen hier!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef Schilderijtje het volgende:
Waarom, moet je iemand zo vaak zien dan?
Als jij stop met alleen maar negatief commentaar te geven...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:10 schreef macondo het volgende:
Doe eens reageren in één reactie met meerdere quotes - lijkt wel een galerie met al die schilderijen hier!
Boeie, wij vinden van niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:10 schreef macondo het volgende:
Gast, no offence hoor, maar loop je niet wat hard van stapel? Je hebt haar verdorie maar twee keer gezien en je begint al over het r-woord. Check ook die andere onderstreepte woorden. Wat snel na een nachtje (en vrouwen-wegjaag-woorden).
Dude, het is Macondo.. Get used to itquote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als jij stop met alleen maar negatief commentaar te geven...
Ja ik vind dat wel prettigquote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Waarom, moet je iemand zo vaak zien dan?
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dude, het is Macondo.. Get used to it
Ik heb er niks op tegen, maar stay away from me!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dude, het is Macondo.. Get used to it
Telkens een week wachten word ik een beetje ongeduldig vanquote:Op maandag 21 februari 2011 16:14 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ok.
Kan me daar wel iets bij voorstellen.
Maar dat was toch omdat ze blessure had?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Telkens een week wachten word ik een beetje ongeduldig vandus vandaar
![]()
Ik snap wel dat veel mensen dat vervelend vinden hoor, but I can't change who I amdus we moeten er even een middenweg in vinden.
Ik ben zo trost op jequote:Op maandag 21 februari 2011 16:14 schreef Schilderijtje het volgende:
Kijk twee keer een quote in 1 postje!
Het is wat vroeg om in de wij-vorm te praten na twee dates, zelfs als je het dénkt zou ik er mee oppassen wat je erover tegen haar zegt. Of begin met een disclaimer ("ik heb de neiging super enthousiast te worden als ik enorm blij van iemand word").quote:
Jij kent mij niet zie ik al, dat is de niet principieele man die je daar omschrijft. Ik ben juist de over princiepeele man. Puberaal ok, maar elke handeling die een vrouw voor mij uitvoert is een belediging. Ik zeg waarom doe je dat nou? dat biertje brengen daar heb ik helemaal geen behoefte aan en als ik wel behoefte aan heb zeg ik: 'dat had ik zelf ook wel kunnen pakken", ga jij maar zitten. Een vrouw mag in feite niks anders doen van mij dan alleen maar mooi wezen. En als ze toch wat doet dan houd ik haar in gaten!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Seven. het volgende:
Ghe ja, dat is echt de nachtmerrie van elke vrouw, denk ik. Picardmike lijkt me er zo één. Nog lekker puberaal enerzijds maar anderzijds oh zo graag iemand die 's morgens zijn broodjes smeert voor de lunch. Een lekker ouder wijf die zijn was zonder morren van de grond haalt. Een geile chick die hem zijn biertjes koud aangeeft uit de koelkast (maar alléén op zaterdagavond!). Een sterke vrouw die hem uit bed schopt en die hem vraagt waar hij blijft. Een pittige dame die zijn eten best voor wil kauwen en zijn snotterbellen zelf wel uit zijn neus zuigt. Een dame die van wanten weet, zo één die hem vertelt dat hij wel om 3 uur 's nachts thuis moet zijn, dat hij voorzichtig moet rijden, zo één die zélf wel bepaalt wat er op zondagavond op TV is. Zo één die niet zo nodig moet overleggen over de financiën want zij weet ten slotte veel beter wat goed is voor de twee.
Niks voor jou, schilderijtje?. Wel makkelijk hoor, je doet precies wat je het beste uitkomt. En als hij te lastig is, schop je hem gewoon de tuin in om te maaien of de auto te wassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef picardmike het volgende:
En ik wil de hele dag alleen maar seks, zo erg dat het gewoon vervelend wordt. Dat komt omdat ik een probleem heb aan mij genitalieen waardoor mensen mij vroeger bewonderde onder de douche. En dit niet door vertellen anders herkennen mensen mij hier.WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gourmetten of steengrillen?
Valt wel mee, er kwam tenslotte pool in voor. Tof dat het allemaal leuk uitpakte!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Silenus het volgende:
The story continues! En mijn excuses aan diegenen die dit verhaal hebben gelezen en nu de laatste vijf minuten van hun leven terugwillen.
Oh fuck, ik heb het net tegen m'n collega verteld.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef picardmike het volgende:
En dit niet door vertellen anders herkennen mensen mij hier.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Silenus het volgende:
We hebben inmiddels alweer enkele keren naar elkaar gesmst.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |