Woord slettebakken ook zeker...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Want? Vond het nou net zo leuk staan...
Daten is toch een soort van slettenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Woord slettebakken ook zeker...
Ja en nee...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daten is toch een soort van sletten
Spirit82 kan je daar vast wel meer over vertellenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:15 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja en nee...
Als je met elke date de koffer in duikt...
Moet ze lekker zelf weten.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Spirit82 kan je daar vast wel meer over vertellen
Dat is toevallig ik kijk daar net naar. Was een tijd inactief, nu zie ik een stuk of 12 matches maar na een kwartier is er nog niemand online gekomen. Ze hebben een leuk nieuw fotosysteem, waarbij je echt vrouwen kan ordenen op niveau.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef capricia het volgende:
Wat is jullie ervaring met paiq?
Ik kreeg die site door van een vriendin. Is het wat?
Das toevallig, dat jij daar ook net zit!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is toevallig ik kijk daar net naar. Was een tijd inactief, nu zie ik een stuk of 12 matches maar na een kwartier is er nog niemand online gekomen. Ze hebben een leuk nieuw fotosysteem, waarbij je echt vrouwen kan ordenen op niveau.
Op de 1 of andere manier heb ik paiq altijd een beetje links laten liggen, hoewel het voor mij toch verreweg de beste datingsite is en je het snelste met mensen in contact kan komen.
Echt geinig, je krijgt 2 foto's te zien en je mag aangeven of je de linker leuker vind, vergelijkbaar of lelijker en als je gekozen heb dan gaat foto naar rechts en krijg je weer een nieuwe foto links en mag je alle oude foto's gaan beoordelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Das toevallig, dat jij daar ook net zit!
Vertel eens wat over dat foto systeem, als je wilt?
Ja en ik ben door een hele mooie stoot heel hoog beoordeelt maar om in contact te komen met haar moet ik eerst 14 credits betalen!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Schilderijtje het volgende:
Jeetje, klinkt als een echte vleeskeuring!
I don't care if it hurtsquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Schilderijtje het volgende:
Maar je hoort het niet als mensen zeggen dat je lelijk bent.. dat scheeltquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Schilderijtje het volgende:
Dat zie je wel terug in de score van je foto.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar je hoort het niet als mensen zeggen dat je lelijk bent.. dat scheelt
Oh dat zie ik eigenlijk nu pasquote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat zie je wel terug in de score van je foto.
Wtf... Via Paiq heb ik volgens mij nog nóóit een date gehad...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:04 schreef Silenus het volgende:
Het halve topic zit daar.
Prima site, voor mij de beste.
Ja, 100 km ver wegquote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Silenus het volgende:
Die types klik ik altijd weg na twee minuten. Zitten genoeg mooie hoogopgeleide vrouwen tussen.
Mijn fotobeoordeelsters zitten altijd minimaal 75 km verder daar ga ik dus geen credits aan verspillen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Dizorn het volgende:
Ik wist wel dat je die foto's kon checken maar nooit gezien dat je je eigen cijfer na kon kijken. Kreeg wel eerder zo'n berichtje dat iemand mij hoog had gewaardeerd en dat ik d'r een ONELINER mocht sturen![]()
Maar vleeskeuren is af en toe best leuk.. al is het met sommige pics wel erg lastig
Welnee...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Dizorn het volgende:
.. al is het met sommige pics wel erg lastig
Dat is je eigen schuld, wie gaat er dan ook in 'de provincie' wonen. Niks te doen, geen mooie vrouwen, etc.quote:
Aldus de bewoner van een provinciestadje..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld, wie gaat er dan ook in 'de provincie' wonen. Niks te doen, geen mooie vrouwen, etc.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld, wie gaat er dan ook in 'de provincie' wonen. Niks te doen, geen mooie vrouwen, etc.
Genoeg te doen en enorm veel mooie vrouwenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zit er ook heurquote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Genoeg te doen en enorm veel mooie vrouwenvan alle leeftijden maar helaas niet op Paiq
Ik woon een dorpenklont naast Provinciaaltje, dus sjaquote:
Ik woon in een piep klein dorpje.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik woon een dorpenklont naast Provinciaaltje, dus sja
Nope en hoi!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal, nog mensen gedate hier?
Nope... uitgaan met een vriendin telt namelijk nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal, nog mensen gedate hier?
Dan zit het vaak niet zo diep.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
Niet om het een of ander, maar moeilijk doen om 75 a 100 kilometer?! Nederland is hartstikke klein, zijn jullie echt helemaal niets gewend of zo?
Blijkbaar wordt het op voorhand al afgewezen, dan zit het meestal nog niet zo diep me dunkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Schilderijtje het volgende:
Dan zit het vaak niet zo diep.
Want dan heb je het er niet voor over.
Man, ik had een vriend in Duitsland. Dat is pas verquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
Niet om het een of ander, maar moeilijk doen om 75 a 100 kilometer?! Nederland is hartstikke klein, zijn jullie echt helemaal niets gewend of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel een mooi excuus.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt het op voorhand al afgewezen, dan zit het meestal nog niet zo diep me dunkt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Man, ik had een vriend in Duitsland. Dat is pas ver
Hmm... misschien moet ik toch eens een Ier hosselenIeren? Die zijn juist un-fucking-believable onverstaanbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat boeit mij toch niet. Ik giet er wel bier inquote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef Techno het volgende:
Ieren? Die zijn juist un-fucking-believable onverstaanbaar.
Maar Schotten zijn net zo onverstaanbaar. Daar ben ik wel achter na ruim 10 jaar voor een Brits bedrijf gewerkt te hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef -Engel- het volgende:
Dat boeit mij toch niet. Ik giet er wel bier inDaarbij ik vind sommige Schotten ook leuk... vooral als ze een kilt dragen
De lui die ik ken, kon ik prima verstaan. Daarbij als ie lekker is, dan moet ie niet te veel kletsen, maar doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar Schotten zijn net zo onverstaanbaar. Daar ben ik wel achter na ruim 10 jaar voor een Brits bedrijf gewerkt te hebben.
Nou, dat is het niet. Ik ga dat gewoon financieel niet trekken...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dan zit het vaak niet zo diep.
Want dan heb je het er niet voor over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |