Dat is je eigen schuld, wie gaat er dan ook in 'de provincie' wonen. Niks te doen, geen mooie vrouwen, etc.quote:
Aldus de bewoner van een provinciestadje..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld, wie gaat er dan ook in 'de provincie' wonen. Niks te doen, geen mooie vrouwen, etc.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld, wie gaat er dan ook in 'de provincie' wonen. Niks te doen, geen mooie vrouwen, etc.
Genoeg te doen en enorm veel mooie vrouwenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zit er ook heurquote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Genoeg te doen en enorm veel mooie vrouwenvan alle leeftijden maar helaas niet op Paiq
Ik woon een dorpenklont naast Provinciaaltje, dus sjaquote:
Ik woon in een piep klein dorpje.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik woon een dorpenklont naast Provinciaaltje, dus sja
Nope en hoi!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal, nog mensen gedate hier?
Nope... uitgaan met een vriendin telt namelijk nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal, nog mensen gedate hier?
Dan zit het vaak niet zo diep.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
Niet om het een of ander, maar moeilijk doen om 75 a 100 kilometer?! Nederland is hartstikke klein, zijn jullie echt helemaal niets gewend of zo?
Blijkbaar wordt het op voorhand al afgewezen, dan zit het meestal nog niet zo diep me dunkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Schilderijtje het volgende:
Dan zit het vaak niet zo diep.
Want dan heb je het er niet voor over.
Man, ik had een vriend in Duitsland. Dat is pas verquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
Niet om het een of ander, maar moeilijk doen om 75 a 100 kilometer?! Nederland is hartstikke klein, zijn jullie echt helemaal niets gewend of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel een mooi excuus.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt het op voorhand al afgewezen, dan zit het meestal nog niet zo diep me dunkt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Man, ik had een vriend in Duitsland. Dat is pas ver
Hmm... misschien moet ik toch eens een Ier hosselenIeren? Die zijn juist un-fucking-believable onverstaanbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat boeit mij toch niet. Ik giet er wel bier inquote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef Techno het volgende:
Ieren? Die zijn juist un-fucking-believable onverstaanbaar.
Maar Schotten zijn net zo onverstaanbaar. Daar ben ik wel achter na ruim 10 jaar voor een Brits bedrijf gewerkt te hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef -Engel- het volgende:
Dat boeit mij toch niet. Ik giet er wel bier inDaarbij ik vind sommige Schotten ook leuk... vooral als ze een kilt dragen
De lui die ik ken, kon ik prima verstaan. Daarbij als ie lekker is, dan moet ie niet te veel kletsen, maar doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar Schotten zijn net zo onverstaanbaar. Daar ben ik wel achter na ruim 10 jaar voor een Brits bedrijf gewerkt te hebben.
Nou, dat is het niet. Ik ga dat gewoon financieel niet trekken...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dan zit het vaak niet zo diep.
Want dan heb je het er niet voor over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |