SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yoga waar volgens mij wel uitgangspunten van Mindfullness in zitten. Heb in januari een proefles bij haar gehad. Maar kon niet op de tijden dat er plaats voor me was bij haarquote:Op zondag 20 februari 2011 00:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
op de wachtlijst voor yoga?? of is dat meer therapeutische yoga??
Waarom cakejes?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:15 schreef Stuart het volgende:
Typisch, dan moet je een TT bedenken en dan heb je werkelijk geen enkel idee wat je moet neerzetten. Gek hoe je zoiets soms zomaar invult en soms heb je geen enkel idee![]()
Hmmmz, zie het nu ook. Een bijzonder korte TT en dan zit er nog een fout in ookquote:
zal eens kijken wat ik in de aanbieding hebquote:Op zondag 20 februari 2011 00:15 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft honger
koen.. regel eens wat te eten
Ik heb hier nog wel wat koekjes en chips liggenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:15 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft honger
koen.. regel eens wat te eten
Gebrek aan inspiratie. Ik moest denken aan het feit dat jij allerlei dingen heb zitten eten en dacht dat het wel leuk zou zijn als er cakejes waren in de vorm van Nijntjequote:
Ik mis alleen de slagroomquote:Op zondag 20 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gebrek aan inspiratie. Ik moest denken aan het feit dat jij allerlei dingen heb zitten eten en dacht dat het wel leuk zou zijn als er cakejes warin in de vorm van Nijntje
En nu maakte ik dus bijna weer dezelfde spelfout
ohh.. en vrijdag hoor je of er wel een plaats vrij komt??quote:Op zondag 20 februari 2011 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yoga waar volgens mij wel uitgangspunten van Mindfullness in zitten. Heb in januari een proefles bij haar gehad. Maar kon niet op de tijden dat er plaats voor me was bij haar
Hier staan ook weer heel wat typo's inquote:Op zondag 20 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gebrek aan inspiratie. Ik moest denken aan het feit dat jij allerlei dingen heb zitten eten en dacht dat het wel leuk zou zijn als er cakejes warin de vorm van Nijntje
En nu maakte ik dus bijna weer dezelfde spelfout
snap ik maar daarom kan er nog wel slagroom opquote:Op zondag 20 februari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zoals cupcakes
[ afbeelding ]
Het zou fijn zijn als een mod de TT aanpastquote:Op zondag 20 februari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
laat je het zo of miet een mod de TT aanpassen ?
Ferlievd op die keekjesquote:Op zondag 20 februari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zoals cupcakes
[ afbeelding ]
Ja lekkerquote:
Is het ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Och, één letter, zo'n big deal is dat toch ook weer niet?
Ik heb maar een topic report ingevuldquote:
hmmmmmquote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat lekker slapen..
eens kijken of dat lukt met een knorrende maag
trusten heren, RN en LL!
Sweet dreams Barquote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
trusten heren, RN en LL!
Trusten Barretjequote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
trusten heren, RN en LL!
Weltrustenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
trusten heren, RN en LL!
ik heb een 2 persoons deken voor 1 persoonquote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
ik vind dat mijn deken te klein is
als resultaat van gisterquote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm
volgens mij sterft het vandaag hier snel uit
truste mop![]()
sommige zijn daar echt heel gedreven inquote:Op zondag 20 februari 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja lekker
Zoals die op de foto heb ik ze overigens nog nooit gezien. Die zijn wel heeeeeel mooi
Nee, vrijdag staat compleet los van de yoga. Was iets van Persoonlijke effectiviteits training. Mijn contactpersoon bij de GGZ heeft me er voor aangemeld.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. en vrijdag hoor je of er wel een plaats vrij komt??
anyway.. proberen te ontspannen is altijd goed!
begin bij je benen en werk zo omhoog.. sta rustig stil bij ieder stukje lichaam en concentreer je op je ademhaling...
9 van de 10 keer lukt het me om zo in slaap te vallen
trusten meisjequote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als resultaat van gister
tot morgen!
Het zit in de droger? Heb je geen droog set in de kast liggenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten tot mijn beddengoed droog is
Ik heb een 1 persoonsdeken voor 1 mini-persoon, maar toch is er altijd een koud deelquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb een 2 persoons deken voor 1 persoon
Ben ruimdenkend.
Yup, heb maar 1 goede hoeslakenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zit in de droger? Heb je geen droog set in de kast liggen
Dat zou ik ook wel willen. De kinderen zouden zoiets natuurlijk helemaal geweldig vinden en ikzelf eerlijk gezegd ook wel om mee te kunnen pimpenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sommige zijn daar echt heel gedreven in![]()
wou dat ik zo crea was
Wtf is een droog set?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zit in de droger? Heb je geen droog set in de kast liggen
Stu heeft denk ik een paar strongbows te veel opquote:Op zondag 20 februari 2011 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf is een droog set?Of bedoel je droge set?
Nou, zo'n ding wat over het matras gaat en om je kussen en dekbed dusquote:Op zondag 20 februari 2011 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf is een droog set?Of bedoel je droge set?
Ghehe denk het ookquote:Op zondag 20 februari 2011 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu heeft denk ik een paar strongbows te veel op
Misschien wel verstandig als je zo'n eind moet rijden morgenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
ik hou het maar rustig met de alcohol vannacht
ik heb wel eens cupcakes gemaakt voor Sander om uit te delen maar die waren wel tof geluktquote:Op zondag 20 februari 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen. De kinderen zouden zoiets natuurlijk helemaal geweldig vinden en ikzelf eerlijk gezegd ook wel om mee te kunnen pimpen![]()
Typobaasquote:Op zondag 20 februari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, zo'n ding wat over het matras gaat en om je kussen en dekbed dus
Dat is wel heel tof dan als zoiets lukt. Zal hij wel blij mee zijn geweestquote:Op zondag 20 februari 2011 00:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb wel eens cupcakes gemaakt voor Sander om uit te delen maar die waren wel tof gelukt
ik heb figuren gemaakt van fondant dat was best goed te doenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof dan als zoiets lukt. Zal hij wel blij mee zijn geweest
Ik heb het wel eens geprobeerd en de cakejes zelf waren wel okay maar de icing was heel dun laat staan dat ik er iets moois van kon maken![]()
een 14 jarige mag je best lief vinden zonder bijbedoelingquote:Op zondag 20 februari 2011 00:28 schreef Bos81 het volgende:
Gewoonn lief he, bedoel er niks anders mee
En toen geen voor onsquote:Op zondag 20 februari 2011 00:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb wel eens cupcakes gemaakt voor Sander om uit te delen maar die waren wel tof gelukt
Wat is fondantquote:Op zondag 20 februari 2011 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb figuren gemaakt van fondant dat was best goed te doen
Een man die cakejes maaktquote:Op zondag 20 februari 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof dan als zoiets lukt. Zal hij wel blij mee zijn geweest
Ik heb het wel eens geprobeerd en de cakejes zelf waren wel okay maar de icing was heel dun laat staan dat ik er iets moois van kon maken![]()
Snap ikquote:Op zondag 20 februari 2011 00:28 schreef Bos81 het volgende:
Gewoonn lief he, bedoel er niks anders mee
Dat zou ik eigenlijk veel vaker moeten proberen. Komt natuurlijk omdat ik met kinderen werk. Maar ik ben niet zo'n held met cakejes of taarten. Kan wel goed koken overigensquote:
Helaas nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toen waren we nog nie zo close schat
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk veel vaker moeten proberen. Komt natuurlijk omdat ik met kinderen werk. Maar ik ben niet zo'n held met cakejes of taarten. Kan wel goed koken overigens
oh ik weet het niet meer hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Maar een kusje van jou
Maar dat was toch afgelopen jaar?
Oooh, dat wist ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef Bos81 het volgende:
Je kent toch wel die roze koeken, STuart. Dat roze spul heeft fondant
Ik meende namelijk dat je zei dat je er toen wat gemaakt had voor zijn verjaardagquote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik weet het niet meer hoor
[ afbeelding ]
Mannelijke nanny?quote:
cupcakes met dolfijntjesquote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende namelijk dat je zei dat je er toen wat gemaakt had voor zijn verjaardag
Ja, dat dusquote:
Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cupcakes met dolfijntjes
maar stu: fondant is een soort van marsepeinlaagje over een cakeje of taart
soort van icing alleen dan kneedbaar en in elke kleur te maken/krijgen
Oooh, wat een cool spul is dat dan. Klinkt erg leuk om iets mee te maken eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cupcakes met dolfijntjes
maar stu: fondant is een soort van marsepeinlaagje over een cakeje of taart
soort van icing alleen dan kneedbaar en in elke kleur te maken/krijgen
ik weet het ook nog maar pasquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Doe ik nu al bijna 5 jaar hier in London
Ik dacht dat je dat wel wist joh
Echt waar joh? Ooh, ik dacht eigenlijk dat het wel bekend was bij de meeste mensen hierquote:
Nee wist ik niet, was wel altijd nieuwsgierig, vooral als het over je werk ging dacht ik waar gaat dat overquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Doe ik nu al bijna 5 jaar hier in London
Ik dacht dat je dat wel wist joh
is het ookquote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, wat een cool spul is dat dan. Klinkt erg leuk om iets mee te maken eigenlijk
was er vermoedelijk nooit toen het gezegd werdquote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar joh? Ooh, ik dacht eigenlijk dat het wel bekend was bij de meeste mensen hier
Goede tipquote:Op zondag 20 februari 2011 00:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is het ook
je moet eens in CUL kijken maak/bak je eigen taarten/cupcakes daar komen echt zulke mooie dingen voorbij
ja maar het lijkt er op ik weet ook niet hoe ik het anders moet noemenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:39 schreef RockNijntje het volgende:
Fondant is geen marsepein, want fondant vind ik lekker en dat andere niet
Dat zal het waarschijnlijk zijn inderdaad. Ik doe er niet geheimzinnig over maar post het ook niet dagelijks inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was er vermoedelijk nooit toen het gezegd werd
Wow, dan heb je nu wel al een heel grote voorsprongquote:Op zondag 20 februari 2011 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik even kwijt dat ik dit jaar tot nu toe inmiddels 5.880 km gereden heb per spoor, en dat 20 februari vorig jaar de eerste dag van het jaar was waarop (ook al waren het er maar 14) spoorkilometers gemaakt werden![]()
Slaap lekker Bos en fijne dag morgen jongenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:40 schreef Bos81 het volgende:
Poging tot slapen, en hopelijk lukt het me om er redelijk vreog (lees 10.00 uit te komen)
Slaap Lekker Bosquote:Op zondag 20 februari 2011 00:40 schreef Bos81 het volgende:
Poging tot slapen, en hopelijk lukt het me om er redelijk vreog (lees 10.00 uit te komen)
Op wat voor sites zit jij?quote:
valt mee, rond 1 uur op CC ook al.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op wat voor sites zit jij?
Want op tv is dat pas om 2 uur ofzo (dat weet ik omdat ik voor Fok nog wel eens tv keek om 2 uur, jackass ftw)
Uiteraard.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dan heb je nu wel al een heel grote voorsprong![]()
Hoe je ook bij hoeveel het per jaar is geweest? Ik zie wel een totaal van meerdere jaren maar kun je bijvoorbeeld ook je meest actieve jaar en/of zelfs maand terugvinden
Zap maar eens langs een commercieele zenderquote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Want op tv is dat pas om 2 uur ofzo (dat weet ik omdat ik voor Fok nog wel eens tv keek om 2 uur, jackass ftw)
Hey Poesjequote:
Zul jij beter weten dan ikquote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
valt mee, rond 1 uur op CC ook al.
Jup, ik neem ze altijd op zodat ik ze overdag ook kan kijkenquote:
TV, RTL4 stond aanquote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je wil dat ik dit soort dingen kijk? foeiquote:Op zondag 20 februari 2011 00:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zap maar eens langs een commercieele zender
Wat tof. Ik ben gek op cijfertjesquote:Op zondag 20 februari 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraard.
Recordjaar was 2007 met 50.862 km.
Recordmaand was juni 2007 met 8.237 km, gevolgd door december van datzelfde jaar met 6.876 (waarvan trouwens 5.612 in een WEEK)
Maar normaal is 4000+ in de maand gewoon heel erg goed. Na 2006 en 2007 is het toch alemaal wat minder geworden, dit jaar is eigenlijk ook een overgangsjaar i.v.m de verhuizing, maar 2012 kan wel weer eens een topjaar worden
Whahahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, ik neem ze altijd op zodat ik ze overdag ook kan kijken
En Koenquote:
Jou heb ik héél lang niet gezien! Hoe is het? Weer de nodige kilometers gemaakt zie ikquote:
Ik kan wel ergere dingen bedenkenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
het ruikt hier naar knakworstjesbah dat wil je niet ruiken als je zoveel gegeten hebt
iK eet nuquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
het ruikt hier naar knakworstjesbah dat wil je niet ruiken als je zoveel gegeten hebt
Ieh bah wat engquote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bah, ik haat het al er onbekende mensen aanbellen op dit tijdstip
wuuutquote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En Koen![]()
Ik heb mezelf getrakteerd op een Interrail en ben naar Zweden gegaanquote:Op zondag 20 februari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
Hoe komt het dat je in een week tijd 5.612km heb kunnen reizen per trein![]()
![]()
En tenslotte, hoe hou je het bij (hoe meet je de afstanden bedoel ik dan vooral)
Daar zou ik ook niet vrolijk van wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En Koen![]()
Spuit deo, lekker gezondquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
Vertelquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan wel ergere dingen bedenken
Ja meestal zijn het gewoon mensen die verkeerd aanbellen maar toch vind ik het stiekem engquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ieh bah wat engGebeurt dat vaker?
ja qua kilometers gaat het aardigquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jou heb ik héél lang niet gezien! Hoe is het? Weer de nodige kilometers gemaakt zie ik
Klinkt tof en dat je het van zoveel jaar kunt terugkijken is ook gewoon stoerquote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mezelf getrakteerd op een Interrail en ben naar Zweden gegaan![]()
Hoe ik het bij hou? Er zijn kilometerkaarten van NL beschikbaar, de website van de Belgen geeft met wat moeite ook afstanden, www.jizdenka.cz en if all else fails: Google earth
Jij hebt zeker milieuvriendelijke deo? Peacequote:
Hier gaat het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja qua kilometers gaat het aardigqua rug gaat het de goede kant op, maar vooral langzaam. EN qua huis hoop ik alleen nog maar dat ik niet NOG een kerst hier hoef mee temaken
Daar dan?
Verrie skerriequote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja meestal zijn het gewoon mensen die verkeerd aanbellen maar toch vind ik het stiekem eng![]()
Ik doe nooit open iig
Nee nooitquote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verrie skerrieNiet open doen idd
mja het mag wel ook. Ik hoor wel voor eind dit jaar weer 100 % inzetbaar te zijn. Vooralsnog werk ik 21 uur in de week en dat is wel een beetje de limit. Dus heel erg goed gaat het ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier gaat het goed![]()
Oh fijn dat je rug de goede kant op gaat
Dat snap ik, zou ik ook niet doenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja meestal zijn het gewoon mensen die verkeerd aanbellen maar toch vind ik het stiekem eng![]()
Ik doe nooit open iig
stiekem lel ik iedere avond aan je bel, lellebelquote:
Ik denk dat je beter kan gaan slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
gaat het hier nog heeeel gezellig worden? Anders ga ik slapen
Moeilijk te voorspellen natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
whot, zerieuz wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
Echt wel!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
heb net Next gezien, deed me eraan denkenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeilijk te voorspellen natuurlijk
altijd lastig vooraf te bedenkenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga sowieso binnenkort maffenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
Maar 21 is meer dan 12 (quote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja het mag wel ook. Ik hoor wel voor eind dit jaar weer 100 % inzetbaar te zijn. Vooralsnog werk ik 21 uur in de week en dat is wel een beetje de limit. Dus heel erg goed gaat het ook niet.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
slapen dus
dagdag en weltrustos mensen die ook gaan slapen
Jij mag aan mijn bel lellenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
stiekem lel ik iedere avond aan je bel, lellebel
Nijn, nu al?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
slapen dus
met alle plezierquote:
Halloquote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef LovelyLady het volgende:
ohja ik was er ook nogmaar niet lang meer
Trusten RNquote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
slapen dus
Is maar goed ook, hoe laat wil je wakker worden?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef LovelyLady het volgende:
ohja ik was er ook nogmaar niet lang meer
half 9 ??quote:Op zondag 20 februari 2011 01:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is maar goed ook, hoe laat wil je wakker worden?
truste flesquote:
Yeeeeyquote:
Ghehe dalijk sms't ze nooit meer maar gaat ze over op bellenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik blijf lekker op totdat ik een smsje terug heb van d'r
ookal is het tot morgen ochtend!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe dalijk sms't ze nooit meer maar gaat ze over op bellen![]()
Dat is liefquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik blijf lekker op totdat ik een smsje terug heb van d'r
Snap ik, maar komop, zet dan de wekker op 7 uur ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ookal is het tot morgen ochtend!
ik wil het weten, en zo snel mogelijk terug smsen.
Neem het van mij aan dat hou je niet lang vol, soms val je gewoon in slaapquote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ookal is het tot morgen ochtend!
ik wil het weten, en zo snel mogelijk terug smsen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ik, maar komop, zet dan de wekker op 7 uur ofzo
ik blijf hele nachten op in vakanties, alleen doe ik het gewoon niet te vaak, maar is dit een overtuigende factor om op te blijven.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem het van mij aan dat hou je niet lang vol, soms val je gewoon in slaap
Ik blijf denk ik tot 1 uur (mijn tijd)quote:Op zondag 20 februari 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
altijd lastig vooraf te bedenken
maar ik maak het niet al te laat
Geloof mij maar, op een gegeven moment houd het op en val je gewoon in slaapquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik blijf hele nachten op in vakanties, alleen doe ik het gewoon niet te vaak, maar is dit een overtuigende factor om op te blijven.
Sweet dreamsquote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
slapen dus
gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik tot 1 uur (mijn tijd)
Pfff, ik moet zo nog wegquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik tot 1 uur (mijn tijd)
Dat is een flink rondjequote:Op zondag 20 februari 2011 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga sowieso binnenkort maffen
Morgen eigenlijk wel zin in een rondje Utrecht - Maastricht - Luik - Aken - Heerlen - Roermond - Venlo - Eindhoven - Utrecht
zoals ik al zei, ik ben het gewend.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geloof mij maar, op een gegeven moment houd het op en val je gewoon in slaap
Klinkt goed. Lijkt me ook wel tof om huidige records proberen te verbrekenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende peildatum is eind maart. Vorig jaar t/m eind maart 1505 km.
Eind maart moet het verschil veel groter zijn dan de 5880 km van nu.
Welterusten Flash en succes en veel plezier morgen met treinenquote:
Sommige vrouwen, met donker haar, hebben ware tapijten daar. Maar dan nog, het moet niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
What the fack, hoezo moeten meisjes/vrouwen hun armhaar scheren?Ik vind dat echt onzin
Dat is toch heul geen echt haar en het ziet er toch niet vies uit
Of denk ik nu weer helemaal verkeerd
Is ook geen moeten maar een willenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
What the fack, hoezo moeten meisjes/vrouwen hun armhaar scheren?Ik vind dat echt onzin
Ik heb geen donker haar, en dus ook geen tapijtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen, met donker haar, hebben ware tapijten daar. Maar dan nog, het moet niet.
Ik heb ook donker haar, geen tapijt.
bij boeit het echt geen fuck of meisjes armhaar hebben of nietquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
Is het ook, vooral omdat het 'moet'. Dat maak je zelf wel uitquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen donker haar, en dus ook geen tapijtMaar maar maar toch klinkt het echt dom
Koeeel, ik blijf vannacht lekker thuis, zou wel weg willen, maar er is niemand om mee te gaan, vrienden zijn op wintersportquote:
Welterusten Koen en fijne dag morgen bij je halfzusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
ik ga slapen
Morgen op tijd op helaasch![]()
Koen, jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
ik ga slapen
Morgen op tijd op helaasch![]()
Woah dan heb je wel kutouders, sorry dat ik het zegquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij boeit het echt geen fuck of meisjes armhaar hebben of niet
alleen ken ik wel een meisje die meer en langer armhaar heeft dan alle jongens die ik ken, maar ze mag het niet afscheren van d'r ouders, en ze vind het echt heel kut
Kom maar opquote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koeeel, ik blijf vannacht lekker thuis, zou wel weg willen, maar er is niemand om mee te gaan, vrienden zijn op wintersport
Slaap lekker Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom fijn
en Bis Later
Welterusten Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom fijn
en Bis Later
yep, uitzonderlijk vroeg hequote:
Weltrustos Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom fijn
en Bis Later
waar woon je eigenlijk?quote:
Ja, niet gewend. Jij doet altijd de lichten uitquote:Op zondag 20 februari 2011 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, uitzonderlijk vroeg he
Is ook een uitzondering, maar ik kan niet uitslapen morgen
en anders ga ik de werkweek alweer moe in
The Place To Be op een Zaterdag nachtquote:
vanancht was het 3:00, ik lag op bed met Blackberry en viel toen in slaapquote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, niet gewend. Jij doet altijd de lichten uit
Slaap lekker
Dat valt behoorlijk tegenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
The Place To Be op een Zaterdag nacht
Oh my, toen lag ik al uren te slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanancht was het 3:00, ik lag op bed met Blackberry en viel toen in slaap
10 minuten later werd ik wakker en hier nog ffgezegd
In de hoofdstad van die andere provincie?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woensdagavond ben ik weer in de buurt
ik moet hier minstens een half uur fietsen om bij een beetje een behoorlijke uitgaansgelegenheid te komenquote:
Welterusten Nijniequote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef RockNijntje het volgende:
ik verveel me, heb dorst en krijg weer keelpijn
Oogjes toe dus
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef RockNijntje het volgende:
Oogjes toe dus
Waar woon jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moet hier minstens een half uur fietsen om bij een beetje een behoorlijke uitgaansgelegenheid te komen
en anders moet ik naar utrecht, treinen.
SLaap lekker wabbitquote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef RockNijntje het volgende:
Oogjes toe dus
Niet getreurdquote:
nope Amsterdam, gaan darten en kaarten met het projectteam en ik overnacht weer in hotel Arenaquote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In de hoofdstad van die andere provincie?![]()
Oh nee wacht...
Leusden > Amersfoort > Utrecht.quote:
Ik woon aan de andere kant van het parkquote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope Amsterdam, gaan darten en kaarten met het projectteam en ik overnacht weer in hotel Arena
weet ik, vandaar dat ik zei dat ik in de buurt was, had je tijdje terug al eens gezegdquote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van het park
Oh, colleg avan mij gaat in Leusden wonen. Wel een mooi stadje, zegt hij.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Leusden > Amersfoort > Utrecht.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik, vandaar dat ik zei dat ik in de buurt was, had je tijdje terug al eens gezegd
Ik kom toch terug op dat meeten, das niets voor mijquote:Op zondag 20 februari 2011 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was een mooi moment geweest voor een mini-meet
Meer een dorpje, maar het is wel fijn wonen als volwassene, jee hoort echt helemaal nooit overlast, altijd getjilp van de vogeltjes en weilanden op een paar minutjes afstandquote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, colleg avan mij gaat in Leusden wonen. Wel een mooi stadje, zegt hij.
Ben er nooit geweest maar mijn broer woont in A'foort.
Lekker belangrijk voor jou om te weten
Voor mij ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom toch terug op dat meeten, das niets voor mij
Kud, mn muziel op max. vol.quote:
Aan de ene kant wel lekker, die rust. Aan de andere kant vind ik de reuring van de stad ook wel fijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Meer een dorpje, maar het is wel fijn wonen als volwassene, jee hoort echt helemaal nooit overlast, altijd getjilp van de vogeltjes en weilanden op een paar minutjes afstand
Ik vind het wel leuk om een enkeling of een paar mensen te ontmoeten maar ik heb niets met hele groepen van bijvoorbeeld 10+ mensenquote:
Ik snap je punt, maar voor mij en mijn broer is het wel heel fijn, want hier heb je echt enorm veel jongeren, voetbalveldjes en de basisschool was op een loopafstand van 1 minuut, niet te ver van Amersfoort en op een fatsoenlijke afstand van de middelbare school voor nuquote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel lekker, die rust. Aan de andere kant vind ik de reuring van de stad ook wel fijn.
Ik liever helemaal niet eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om een enkeling of een paar mensen te ontmoeten maar ik heb niets met hele groepen van bijvoorbeeld 10+ mensen
Ik heb in 7 jaar tijd dat ik hier op Fok! zit slechts 7 mensen ontmoetquote:
Ik ken er ééntje, maar die kende ik al vóór FOK!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb in 7 jaar tijd dat ik hier op Fok! zit slechts 7 mensen ontmoet
Ach, misschien is het ook allemaal wel 'leuker' als je elkaar alleen op het forum kentquote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken er ééntje, maar die kende ik al vóór FOK!
Ik snap je punt, maar voor mij en mijn broer is het wel heel fijn, want hier heb je echt enorm veel jongeren, voetbalveldjes en de basisschool was op een loopafstand van 1 minuut, niet te ver van Amersfoort en op een fatsoenlijke afstand van de middelbare schoolquote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel lekker, die rust. Aan de andere kant vind ik de reuring van de stad ook wel fijn.
trustequote:
bedanktquote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, misschien is het ook allemaal wel 'leuker' als je elkaar alleen op het forum kent
Ik snap jou ook weer. Die rust en vrijheid is gewoon fijn. In A'dam heb je niet zo veel ruimte als kind. Gelukkig ben ik hier ook niet opgegroeid.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar voor mij en mijn broer is het wel heel fijn, want hier heb je echt enorm veel jongeren, voetbalveldjes en de basisschool was op een loopafstand van 1 minuut, niet te ver van Amersfoort en op een fatsoenlijke afstand van de middelbare school
Tja, ik zou wel in A'dam kunnen wonen, maar ik zou er op den duur wel gek van worden denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap jou ook weer. Die rust en vrijheid is gewoon fijn. In A'dam heb je niet zo veel ruimte als kind. Gelukkig ben ik hier ook niet opgegroeid.
Ja, dat heb ik nu ook wel een beetje. Ik woon hier nu ruim 10 jaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik zou wel in A'dam kunnen wonen, maar ik zou er op den duur wel gek van worden denk ik.
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 01:46 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje maar naar bed
Ja, dat klinkt wel gezelligquote:Op zondag 20 februari 2011 01:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik praat in mijn slaap, gezellig dus wel
Oeh, dij mij die andere versie maarquote:
Gary Julesquote:Op zondag 20 februari 2011 01:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeh, dij mij die andere versie maar
Die vind ik wat sloom eigenlijkquote:
Hmmmmz, dat schiet niet op dusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I'll live.
Al heb ik echt hoofdpijn. nu al
Sweet dreams Miauwquote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef -Miauw- het volgende:
Tijd om te gaan, morgen weer fris en ontkaterd hoop ik![]()
![]()
Slaap lekker
Hihi, gepost na 2 uur.quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef -Miauw- het volgende:
Tijd om te gaan, morgen weer fris en ontkaterd hoop ik![]()
![]()
Slaap lekker
Jij ook Stuartquote:
Vanokinnie, het was exact 2 uurquote:
Blijf je nog wel even?quote:
Nee, ga eigenlijk ook zo maar slapenquote:
Doeiselsquote:
Ahh, jammerquote:Op zondag 20 februari 2011 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ga eigenlijk ook zo maar slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |