Slaap lekker Bos en fijne dag morgen jongenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:40 schreef Bos81 het volgende:
Poging tot slapen, en hopelijk lukt het me om er redelijk vreog (lees 10.00 uit te komen)
Slaap Lekker Bosquote:Op zondag 20 februari 2011 00:40 schreef Bos81 het volgende:
Poging tot slapen, en hopelijk lukt het me om er redelijk vreog (lees 10.00 uit te komen)
Op wat voor sites zit jij?quote:
valt mee, rond 1 uur op CC ook al.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op wat voor sites zit jij?
Want op tv is dat pas om 2 uur ofzo (dat weet ik omdat ik voor Fok nog wel eens tv keek om 2 uur, jackass ftw)
Uiteraard.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dan heb je nu wel al een heel grote voorsprong![]()
Hoe je ook bij hoeveel het per jaar is geweest? Ik zie wel een totaal van meerdere jaren maar kun je bijvoorbeeld ook je meest actieve jaar en/of zelfs maand terugvinden
Zap maar eens langs een commercieele zenderquote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Want op tv is dat pas om 2 uur ofzo (dat weet ik omdat ik voor Fok nog wel eens tv keek om 2 uur, jackass ftw)
Hey Poesjequote:
Zul jij beter weten dan ikquote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
valt mee, rond 1 uur op CC ook al.
Jup, ik neem ze altijd op zodat ik ze overdag ook kan kijkenquote:
TV, RTL4 stond aanquote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je wil dat ik dit soort dingen kijk? foeiquote:Op zondag 20 februari 2011 00:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zap maar eens langs een commercieele zender
Wat tof. Ik ben gek op cijfertjesquote:Op zondag 20 februari 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraard.
Recordjaar was 2007 met 50.862 km.
Recordmaand was juni 2007 met 8.237 km, gevolgd door december van datzelfde jaar met 6.876 (waarvan trouwens 5.612 in een WEEK)
Maar normaal is 4000+ in de maand gewoon heel erg goed. Na 2006 en 2007 is het toch alemaal wat minder geworden, dit jaar is eigenlijk ook een overgangsjaar i.v.m de verhuizing, maar 2012 kan wel weer eens een topjaar worden
Whahahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, ik neem ze altijd op zodat ik ze overdag ook kan kijken
En Koenquote:
Jou heb ik héél lang niet gezien! Hoe is het? Weer de nodige kilometers gemaakt zie ikquote:
Ik kan wel ergere dingen bedenkenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
het ruikt hier naar knakworstjesbah dat wil je niet ruiken als je zoveel gegeten hebt
iK eet nuquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
het ruikt hier naar knakworstjesbah dat wil je niet ruiken als je zoveel gegeten hebt
Ieh bah wat engquote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bah, ik haat het al er onbekende mensen aanbellen op dit tijdstip
wuuutquote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En Koen![]()
Ik heb mezelf getrakteerd op een Interrail en ben naar Zweden gegaanquote:Op zondag 20 februari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
Hoe komt het dat je in een week tijd 5.612km heb kunnen reizen per trein![]()
![]()
En tenslotte, hoe hou je het bij (hoe meet je de afstanden bedoel ik dan vooral)
Daar zou ik ook niet vrolijk van wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En Koen![]()
Spuit deo, lekker gezondquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
Vertelquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan wel ergere dingen bedenken
Ja meestal zijn het gewoon mensen die verkeerd aanbellen maar toch vind ik het stiekem engquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ieh bah wat engGebeurt dat vaker?
ja qua kilometers gaat het aardigquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jou heb ik héél lang niet gezien! Hoe is het? Weer de nodige kilometers gemaakt zie ik
Klinkt tof en dat je het van zoveel jaar kunt terugkijken is ook gewoon stoerquote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mezelf getrakteerd op een Interrail en ben naar Zweden gegaan![]()
Hoe ik het bij hou? Er zijn kilometerkaarten van NL beschikbaar, de website van de Belgen geeft met wat moeite ook afstanden, www.jizdenka.cz en if all else fails: Google earth
Jij hebt zeker milieuvriendelijke deo? Peacequote:
Hier gaat het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja qua kilometers gaat het aardigqua rug gaat het de goede kant op, maar vooral langzaam. EN qua huis hoop ik alleen nog maar dat ik niet NOG een kerst hier hoef mee temaken
Daar dan?
Verrie skerriequote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja meestal zijn het gewoon mensen die verkeerd aanbellen maar toch vind ik het stiekem eng![]()
Ik doe nooit open iig
Nee nooitquote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verrie skerrieNiet open doen idd
mja het mag wel ook. Ik hoor wel voor eind dit jaar weer 100 % inzetbaar te zijn. Vooralsnog werk ik 21 uur in de week en dat is wel een beetje de limit. Dus heel erg goed gaat het ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier gaat het goed![]()
Oh fijn dat je rug de goede kant op gaat
Dat snap ik, zou ik ook niet doenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja meestal zijn het gewoon mensen die verkeerd aanbellen maar toch vind ik het stiekem eng![]()
Ik doe nooit open iig
stiekem lel ik iedere avond aan je bel, lellebelquote:
Ik denk dat je beter kan gaan slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
gaat het hier nog heeeel gezellig worden? Anders ga ik slapen
Moeilijk te voorspellen natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
whot, zerieuz wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |