Yeeeeyquote:
Ghehe dalijk sms't ze nooit meer maar gaat ze over op bellenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik blijf lekker op totdat ik een smsje terug heb van d'r
ookal is het tot morgen ochtend!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe dalijk sms't ze nooit meer maar gaat ze over op bellen![]()
Dat is liefquote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik blijf lekker op totdat ik een smsje terug heb van d'r
Snap ik, maar komop, zet dan de wekker op 7 uur ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ookal is het tot morgen ochtend!
ik wil het weten, en zo snel mogelijk terug smsen.
Neem het van mij aan dat hou je niet lang vol, soms val je gewoon in slaapquote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ookal is het tot morgen ochtend!
ik wil het weten, en zo snel mogelijk terug smsen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ik, maar komop, zet dan de wekker op 7 uur ofzo
ik blijf hele nachten op in vakanties, alleen doe ik het gewoon niet te vaak, maar is dit een overtuigende factor om op te blijven.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem het van mij aan dat hou je niet lang vol, soms val je gewoon in slaap
Ik blijf denk ik tot 1 uur (mijn tijd)quote:Op zondag 20 februari 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
altijd lastig vooraf te bedenken
maar ik maak het niet al te laat
Geloof mij maar, op een gegeven moment houd het op en val je gewoon in slaapquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik blijf hele nachten op in vakanties, alleen doe ik het gewoon niet te vaak, maar is dit een overtuigende factor om op te blijven.
Sweet dreamsquote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
slapen dus
dagdag en weltrustos mensen die ook gaan slapen
gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik tot 1 uur (mijn tijd)
Pfff, ik moet zo nog wegquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik tot 1 uur (mijn tijd)
Dat is een flink rondjequote:Op zondag 20 februari 2011 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga sowieso binnenkort maffen
Morgen eigenlijk wel zin in een rondje Utrecht - Maastricht - Luik - Aken - Heerlen - Roermond - Venlo - Eindhoven - Utrecht
zoals ik al zei, ik ben het gewend.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geloof mij maar, op een gegeven moment houd het op en val je gewoon in slaap
Klinkt goed. Lijkt me ook wel tof om huidige records proberen te verbrekenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende peildatum is eind maart. Vorig jaar t/m eind maart 1505 km.
Eind maart moet het verschil veel groter zijn dan de 5880 km van nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |