Het zou fijn zijn als een mod de TT aanpastquote:Op zondag 20 februari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
laat je het zo of miet een mod de TT aanpassen ?
Ferlievd op die keekjesquote:Op zondag 20 februari 2011 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zoals cupcakes
[ afbeelding ]
Ja lekkerquote:
Is het ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Och, één letter, zo'n big deal is dat toch ook weer niet?
Ik heb maar een topic report ingevuldquote:
hmmmmmquote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat lekker slapen..
eens kijken of dat lukt met een knorrende maag
trusten heren, RN en LL!
Sweet dreams Barquote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
trusten heren, RN en LL!
Trusten Barretjequote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
trusten heren, RN en LL!
Weltrustenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
trusten heren, RN en LL!
ik heb een 2 persoons deken voor 1 persoonquote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
ik vind dat mijn deken te klein is
als resultaat van gisterquote:Op zondag 20 februari 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm
volgens mij sterft het vandaag hier snel uit
truste mop![]()
sommige zijn daar echt heel gedreven inquote:Op zondag 20 februari 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja lekker
Zoals die op de foto heb ik ze overigens nog nooit gezien. Die zijn wel heeeeeel mooi
Nee, vrijdag staat compleet los van de yoga. Was iets van Persoonlijke effectiviteits training. Mijn contactpersoon bij de GGZ heeft me er voor aangemeld.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. en vrijdag hoor je of er wel een plaats vrij komt??
anyway.. proberen te ontspannen is altijd goed!
begin bij je benen en werk zo omhoog.. sta rustig stil bij ieder stukje lichaam en concentreer je op je ademhaling...
9 van de 10 keer lukt het me om zo in slaap te vallen
trusten meisjequote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als resultaat van gister
tot morgen!
Het zit in de droger? Heb je geen droog set in de kast liggenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten tot mijn beddengoed droog is
Ik heb een 1 persoonsdeken voor 1 mini-persoon, maar toch is er altijd een koud deelquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb een 2 persoons deken voor 1 persoon
Ben ruimdenkend.
Yup, heb maar 1 goede hoeslakenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zit in de droger? Heb je geen droog set in de kast liggen
Dat zou ik ook wel willen. De kinderen zouden zoiets natuurlijk helemaal geweldig vinden en ikzelf eerlijk gezegd ook wel om mee te kunnen pimpenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sommige zijn daar echt heel gedreven in![]()
wou dat ik zo crea was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |