Aan de ene kant wel lekker, die rust. Aan de andere kant vind ik de reuring van de stad ook wel fijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Meer een dorpje, maar het is wel fijn wonen als volwassene, jee hoort echt helemaal nooit overlast, altijd getjilp van de vogeltjes en weilanden op een paar minutjes afstand
Ik vind het wel leuk om een enkeling of een paar mensen te ontmoeten maar ik heb niets met hele groepen van bijvoorbeeld 10+ mensenquote:
Ik snap je punt, maar voor mij en mijn broer is het wel heel fijn, want hier heb je echt enorm veel jongeren, voetbalveldjes en de basisschool was op een loopafstand van 1 minuut, niet te ver van Amersfoort en op een fatsoenlijke afstand van de middelbare school voor nuquote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel lekker, die rust. Aan de andere kant vind ik de reuring van de stad ook wel fijn.
Ik liever helemaal niet eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om een enkeling of een paar mensen te ontmoeten maar ik heb niets met hele groepen van bijvoorbeeld 10+ mensen
Ik heb in 7 jaar tijd dat ik hier op Fok! zit slechts 7 mensen ontmoetquote:
Ik ken er ééntje, maar die kende ik al vóór FOK!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb in 7 jaar tijd dat ik hier op Fok! zit slechts 7 mensen ontmoet
Ach, misschien is het ook allemaal wel 'leuker' als je elkaar alleen op het forum kentquote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken er ééntje, maar die kende ik al vóór FOK!
Ik snap je punt, maar voor mij en mijn broer is het wel heel fijn, want hier heb je echt enorm veel jongeren, voetbalveldjes en de basisschool was op een loopafstand van 1 minuut, niet te ver van Amersfoort en op een fatsoenlijke afstand van de middelbare schoolquote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel lekker, die rust. Aan de andere kant vind ik de reuring van de stad ook wel fijn.
trustequote:
bedanktquote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, misschien is het ook allemaal wel 'leuker' als je elkaar alleen op het forum kent
Ik snap jou ook weer. Die rust en vrijheid is gewoon fijn. In A'dam heb je niet zo veel ruimte als kind. Gelukkig ben ik hier ook niet opgegroeid.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar voor mij en mijn broer is het wel heel fijn, want hier heb je echt enorm veel jongeren, voetbalveldjes en de basisschool was op een loopafstand van 1 minuut, niet te ver van Amersfoort en op een fatsoenlijke afstand van de middelbare school
Tja, ik zou wel in A'dam kunnen wonen, maar ik zou er op den duur wel gek van worden denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap jou ook weer. Die rust en vrijheid is gewoon fijn. In A'dam heb je niet zo veel ruimte als kind. Gelukkig ben ik hier ook niet opgegroeid.
Ja, dat heb ik nu ook wel een beetje. Ik woon hier nu ruim 10 jaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik zou wel in A'dam kunnen wonen, maar ik zou er op den duur wel gek van worden denk ik.
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 01:46 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje maar naar bed
Ja, dat klinkt wel gezelligquote:Op zondag 20 februari 2011 01:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik praat in mijn slaap, gezellig dus wel
Oeh, dij mij die andere versie maarquote:
Gary Julesquote:Op zondag 20 februari 2011 01:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeh, dij mij die andere versie maar
Die vind ik wat sloom eigenlijkquote:
Hmmmmz, dat schiet niet op dusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I'll live.
Al heb ik echt hoofdpijn. nu al
Sweet dreams Miauwquote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef -Miauw- het volgende:
Tijd om te gaan, morgen weer fris en ontkaterd hoop ik![]()
![]()
Slaap lekker
Hihi, gepost na 2 uur.quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:00 schreef -Miauw- het volgende:
Tijd om te gaan, morgen weer fris en ontkaterd hoop ik![]()
![]()
Slaap lekker
Jij ook Stuartquote:
Vanokinnie, het was exact 2 uurquote:
Blijf je nog wel even?quote:
Nee, ga eigenlijk ook zo maar slapenquote:
Doeiselsquote:
Ahh, jammerquote:Op zondag 20 februari 2011 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ga eigenlijk ook zo maar slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |