Dat is wel heel tof dan als zoiets lukt. Zal hij wel blij mee zijn geweestquote:Op zondag 20 februari 2011 00:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb wel eens cupcakes gemaakt voor Sander om uit te delen maar die waren wel tof gelukt
ik heb figuren gemaakt van fondant dat was best goed te doenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof dan als zoiets lukt. Zal hij wel blij mee zijn geweest
Ik heb het wel eens geprobeerd en de cakejes zelf waren wel okay maar de icing was heel dun laat staan dat ik er iets moois van kon maken![]()
een 14 jarige mag je best lief vinden zonder bijbedoelingquote:Op zondag 20 februari 2011 00:28 schreef Bos81 het volgende:
Gewoonn lief he, bedoel er niks anders mee
En toen geen voor onsquote:Op zondag 20 februari 2011 00:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb wel eens cupcakes gemaakt voor Sander om uit te delen maar die waren wel tof gelukt
Wat is fondantquote:Op zondag 20 februari 2011 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb figuren gemaakt van fondant dat was best goed te doen
Een man die cakejes maaktquote:Op zondag 20 februari 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof dan als zoiets lukt. Zal hij wel blij mee zijn geweest
Ik heb het wel eens geprobeerd en de cakejes zelf waren wel okay maar de icing was heel dun laat staan dat ik er iets moois van kon maken![]()
Snap ikquote:Op zondag 20 februari 2011 00:28 schreef Bos81 het volgende:
Gewoonn lief he, bedoel er niks anders mee
Dat zou ik eigenlijk veel vaker moeten proberen. Komt natuurlijk omdat ik met kinderen werk. Maar ik ben niet zo'n held met cakejes of taarten. Kan wel goed koken overigensquote:
Helaas nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toen waren we nog nie zo close schat
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk veel vaker moeten proberen. Komt natuurlijk omdat ik met kinderen werk. Maar ik ben niet zo'n held met cakejes of taarten. Kan wel goed koken overigens
oh ik weet het niet meer hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Maar een kusje van jou
Maar dat was toch afgelopen jaar?
Oooh, dat wist ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef Bos81 het volgende:
Je kent toch wel die roze koeken, STuart. Dat roze spul heeft fondant
Ik meende namelijk dat je zei dat je er toen wat gemaakt had voor zijn verjaardagquote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik weet het niet meer hoor
[ afbeelding ]
Mannelijke nanny?quote:
cupcakes met dolfijntjesquote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende namelijk dat je zei dat je er toen wat gemaakt had voor zijn verjaardag
Ja, dat dusquote:
Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cupcakes met dolfijntjes
maar stu: fondant is een soort van marsepeinlaagje over een cakeje of taart
soort van icing alleen dan kneedbaar en in elke kleur te maken/krijgen
Oooh, wat een cool spul is dat dan. Klinkt erg leuk om iets mee te maken eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cupcakes met dolfijntjes
maar stu: fondant is een soort van marsepeinlaagje over een cakeje of taart
soort van icing alleen dan kneedbaar en in elke kleur te maken/krijgen
ik weet het ook nog maar pasquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Doe ik nu al bijna 5 jaar hier in London
Ik dacht dat je dat wel wist joh
Echt waar joh? Ooh, ik dacht eigenlijk dat het wel bekend was bij de meeste mensen hierquote:
Nee wist ik niet, was wel altijd nieuwsgierig, vooral als het over je werk ging dacht ik waar gaat dat overquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Doe ik nu al bijna 5 jaar hier in London
Ik dacht dat je dat wel wist joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |