Welterusten Koen en fijne dag morgen bij je halfzusquote:Op zondag 20 februari 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
ik ga slapen
Morgen op tijd op helaasch![]()
Koen, jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
ik ga slapen
Morgen op tijd op helaasch![]()
Woah dan heb je wel kutouders, sorry dat ik het zegquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij boeit het echt geen fuck of meisjes armhaar hebben of niet
alleen ken ik wel een meisje die meer en langer armhaar heeft dan alle jongens die ik ken, maar ze mag het niet afscheren van d'r ouders, en ze vind het echt heel kut
Kom maar opquote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koeeel, ik blijf vannacht lekker thuis, zou wel weg willen, maar er is niemand om mee te gaan, vrienden zijn op wintersport
Slaap lekker Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom fijn
en Bis Later
Welterusten Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom fijn
en Bis Later
yep, uitzonderlijk vroeg hequote:
Weltrustos Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom fijn
en Bis Later
waar woon je eigenlijk?quote:
Ja, niet gewend. Jij doet altijd de lichten uitquote:Op zondag 20 februari 2011 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, uitzonderlijk vroeg he
Is ook een uitzondering, maar ik kan niet uitslapen morgen
en anders ga ik de werkweek alweer moe in
The Place To Be op een Zaterdag nachtquote:
vanancht was het 3:00, ik lag op bed met Blackberry en viel toen in slaapquote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, niet gewend. Jij doet altijd de lichten uit
Slaap lekker
Dat valt behoorlijk tegenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
The Place To Be op een Zaterdag nacht
Oh my, toen lag ik al uren te slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanancht was het 3:00, ik lag op bed met Blackberry en viel toen in slaap
10 minuten later werd ik wakker en hier nog ffgezegd
In de hoofdstad van die andere provincie?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woensdagavond ben ik weer in de buurt
ik moet hier minstens een half uur fietsen om bij een beetje een behoorlijke uitgaansgelegenheid te komenquote:
Welterusten Nijniequote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef RockNijntje het volgende:
ik verveel me, heb dorst en krijg weer keelpijn
Oogjes toe dus
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef RockNijntje het volgende:
Oogjes toe dus
Waar woon jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moet hier minstens een half uur fietsen om bij een beetje een behoorlijke uitgaansgelegenheid te komen
en anders moet ik naar utrecht, treinen.
SLaap lekker wabbitquote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef RockNijntje het volgende:
Oogjes toe dus
Niet getreurdquote:
nope Amsterdam, gaan darten en kaarten met het projectteam en ik overnacht weer in hotel Arenaquote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In de hoofdstad van die andere provincie?![]()
Oh nee wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |